bigG Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 For example... in Project Gotham racing if you stop on the side of the road and look at a tree... it is basically just two texture maps pasted together in a cross pattern (like games have done for the past 10 years)... but some of the stuff I'm seeing on the PS3 has every element of a tree including branches, leaves, etc... and it all gets affected by the wind as your car passes by... as well as the lighting. Not saying the 360 CAN'T do that... I'm just saying that from what I've seen.... I'm a lot more impressed with the 1st generation PS3 titles compared to the 1st gen 360 titles. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wie zei dat dan? Weet lucasV dat? Reageren
bigG Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Tommy Tallarico, de gastheer van het programma 'Judgement Day' op G4. http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9047 Dat is 1 van de links van LucasV. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nu doen ze het bij mij ook :s vreemd Reageren
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Er was iets met de database ofzo van Insidegamer. Verder heeft Sony ons belooft dat de PlayStation 3 dit jaar uit zal komen. Reageren
bigG Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Verder heeft Sony ons belooft dat de PlayStation 3 dit jaar uit zal komen. Brond hiervan? Reageren
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Bron Change is more than a word, it's a challenge. And more importantly, it's the yardstick by which everything Sony creates is measured. From the original PlayStation® in 1995 to the buzz surrounding the coming PLAYSTATION® 3 launch in 2006, PlayStation® has defined change. Reageren
dudedude Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ze beloven het helemaal niet ze zeggen het alleen en sony zegt wel meer dingen Reageren
LucasV Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ze beloven het helemaal niet ze zeggen het alleen en sony zegt wel meer dingen Waarom zou Sony liegen? Btw, ik las net in de OPM2 dat GTA 4 wel een launchtitel wordt van de PS3... Wat is het nou? Reageren
dudedude Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 ze beloven het helemaal niet ze zeggen het alleen en sony zegt wel meer dingen Waarom zou Sony liegen? Btw, ik las net in de OPM2 dat GTA 4 wel een launchtitel wordt van de PS3... Wat is het nou? ze weten tog niet precies van tevoren wanneer ie precies klaar is ? ze moeten nog al die bugs en andere shit eruit halen dus ze liegen niet maar ze weten het gewoon niet precies en GTA4 wordt idd een launchtitel voor ps3 Reageren
LucasV Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 ze beloven het helemaal niet ze zeggen het alleen en sony zegt wel meer dingen Waarom zou Sony liegen? Btw, ik las net in de OPM2 dat GTA 4 wel een launchtitel wordt van de PS3... Wat is het nou? ze weten tog niet precies van tevoren wanneer ie precies klaar is ? ze moeten nog al die bugs en andere shit eruit halen dus ze liegen niet maar ze weten het gewoon niet precies en GTA4 wordt idd een launchtitel voor ps3 Maar dit staat op GTA games: "Playstation 2 of Playstation 3? Sam Houser zei in een interview dat de nieuwe GTA gebruik zou gaan maken van nieuwe technieken en dus niet meer verder gaan met de oude PS2. Dus de nieuwe GTAkomt pas na de release van de PS3 uit, wat dus zorgt voor een veel beter grafisch spel." Reageren
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ze weten tog niet precies van tevoren wanneer ie precies klaar is ? ze moeten nog al die bugs en andere shit eruit halen dus ze liegen niet maar ze weten het gewoon niet precies en GTA4 wordt idd een launchtitel voor ps3 ik las ergens dat die in juni/juli uitkwam..ben niet 100% zeker maar ps3 is denk ik wel de moeite de normale prijs is 3000 euro las ik maar ze verkopen hem toch wel wat goedkoper(hier zijn ze nog niet overuit ze denken 1000 euro-->ik heb dit ook maar ergens gelezen) Reageren
meetlat Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 €3000!!!!!! das nie te doen man als dat echt zo duur is wacht ik wel tot ps4 zodat de 3 bijna niets kost Reageren
henk_jan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 dit is wel heel nep, ja de Bleu Ray spelers die worden 1000 euro De PS3 word veeel goedkoper anders heeft het voor Sony ook geen zin om te concureren met MS! Reageren
vice Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 je snapt me verkeerd meetlat..de ps3 kost normaal(met alle spullen)3000 euro...maar ze zijn nog niet helemaal zeker maar ze denken het voor 1000 euro te verkopen dat is dus 2000 euro minder. de xbox360 kost 400 euro eigenlijk zijn het conqurenten van elkaar.(vijanden beetje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.