Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
FF een vraagje... Bij een psn id word toch niet gelet op hoofletters?

Als je een hoofdletter in je PSN wilt dan moet je simpelweg de R2 button indurkken. Dan zullen de gewone leters op het virtuele toetsenboord hoofdletters worden. Mijn naam is bijvoorbeeld CrankEye. Die twee hoofdletters heb ik er zelf in moeten zetten anders stond er namleijk crankeye.

Bedankt..(Maar op onze clansite staan alle namen gewoon met hoofdletters.. maja. Nu heb ik een groter probleem.:

Toen ik net mijn ps3 opstarten kwam er in beeld dat hij de harde schijf moest reconstrueren.. Ik drukte maar op ja want wilde spelen. Maar toen kwam er in beeld dat hij hem zelfs wilde formateren! :N:? Waabrij ALLE bestanden worden verwijdert?? Ik wil niet al me savegames kwijt raken... maar wel spelen. Weet iemand wat te doen? Heeft iemand dit eerder gehad?

Ik heb dit ook een keer gehad :-( maar bij mij was het zelfs achteraf nog erger want bij mij was mij hele hardeschijf naar de tering.. ik had zelf nog thuis een 80gb hardeschijfje liggen die er wel inpaste. ik wou wel eens ff. kijken of het werkte als ik die 80 gb er in stopte. Ik had hem er ingedaan en het werkte gewoon. maar toen kwam het volgende ik wou dus de savegames van de standaard hdd op de 80 zetten maar dit ging dus niet meer omdat die kapot was.. :ch:

maar om een nog langer verhaal dus kort te maken. Probeer eens om je hdd uit je ps3 te halen en hem met een omvormertje aan je pc te hangen om te kijken of je hem daar kan formatteren want bij mij ging dit dus ook niet en dan is hij waarschijnlijk stuk. :ch:

suc6 ermee :tu: ik hoop voor je dat hij niet stuk is wnt dan moet je met alles opnieuw beginnen wat bij mij dus wel het geval was :duh:

:cya:

Ik ben bezig om hem te formateren, Maar na 2 1/2 uur nog niks 0 %... ik had die ps helpdesk gebeld en die zijden dat het ongeveer zolang duurt voordat hij begint. En dat het dan snel gaat. Maar vlak voor dat ik belde had ik hem overnieuw gezet.. :duh:

dat is k*t :duh: maar ook wel raar want bij mij deed hij het wel redelijk snel hij begon dan al meteen en na een uurtje ofzow gaf hij aan dat hij niet gefomateerd kon worden :?

suc6 verder :tu:

snel formatteren is binnen een paar seconde klaar :puh:

Ik had geen keus. kan nog geen eens in het menu komen.. IK kon kiezen tussen bevestigen of annuleren. Annuleren kwam er iets in beeld dat je niet verder kon. En ps3 ging uit.. Nu trouwens na 4 uur opnieuw nog steeds 0%..:S

Geplaatst:

Weet of iemand of de actie van dat je een ps3+gta iv nog steeds bezig is ?

en hoelang de actie nog gaat duren ?

anders moet ik een dezer dagen een ps3 halen.

Geplaatst:
Weet of iemand of de actie van dat je een ps3+gta iv nog steeds bezig is ?

en hoelang de actie nog gaat duren ?

anders moet ik een dezer dagen een ps3 halen.

hij is iig nog wel te krijgen als pakket bij www.consoleshop.nl maar weet niet meer voor hoelang (hij zal vast wel op meer plekken als pakket te krijgen zijn maar ik weet niet precies waar deze wist ik nog uit m'n hoofd) suc6 met het aanschaffen van je ps3

Geplaatst:
Yeah morgen me PS3 met GTA 4 :dans: I (L) Dixons :D

Goede keuze, heb een goede tijd met uw heilige PS3. _O_

Geplaatst:

ik ben vanplan om binnen een antal weken een ps3 te koopen. nu heb ik wat ondersoek gedaan en het blijkt dat er geen hdmi kabel bij zit. nu hebben bij een LG HD ready tv (ik dacht dat wij de LG 32LC51 hebben) en als ik dus beter kwaliteit wil moet ik er een HDMI kabel bij hebben. nu heb ik eeven gekeken bij de dixons en aleen daar hebben ze er al 4 verschillende.

dus mijn vraag is welke HDMI kabel moet ik straks bij mijn ps3 koopen

Geplaatst:
ik ben vanplan om binnen een antal weken een ps3 te koopen. nu heb ik wat ondersoek gedaan en het blijkt dat er geen hdmi kabel bij zit. nu hebben bij een LG HD ready tv (ik dacht dat wij de LG 32LC51 hebben) en als ik dus beter kwaliteit wil moet ik er een HDMI kabel bij hebben. nu heb ik eeven gekeken bij de dixons en aleen daar hebben ze er al 4 verschillende.

Dit maakt infeite niet uit, want je betaal alleen geld voot het merk. Ik heb gisteren een HDMI kabel gekocht en mijn kabel kostte 30 euro. En geloof me het ziet er spetterend uit.

Geplaatst:

Ik heb mijn PS 3 vorige week nog met GTA 4 gehaald in die pack. Denk dat die nog wel effe blijft

Geplaatst:

ik heb gehoord dat je bij je ps3 een hd kabel krijgt. maar aangezien ik een hd ready tv heb is die kabel tog nutteloos ? of kan ik het er toch insteken ?

Geplaatst:
ik heb gehoord dat je bij je ps3 een hd kabel krijgt. maar aangezien ik een hd ready tv heb is die kabel tog nutteloos ? of kan ik het er toch insteken ?

Ik denk niet dat je er een kabel bijkrijgt. Ik kreeg er toch geen bij. (60GB)

Maar een HDMI-kabel is zeker aan te sluiten op een HD-Ready TV, je kan dan een resolutie tot 720p halen. ;) (zeer mooi)

Geplaatst:

Tip: neem de goedkoopste die er is. HDMI is digitaal beeld, en digitaal betekend of je hebt wel beeld of je hebt geen beeld.

Bij scart kabels had je wel dat duurdere beter beeld gaven maar hierbij dus niet.

Mijn kabel die ik voor 15 euro bij bol.com heb besteld werkkt ook perfect en ik weet wel zeker dat je geen verschil ziet met zon met goud vergulde kabel van 120 eurobij de bcc.

Geplaatst:

oke bedankt dat is duidelijk dan koop ik gewoon de goetkoopste kabel.

nu nog even 2 weeken werken en dan ga ik de ps3 met gta koopen :D

Geplaatst:
oke bedankt dat is duidelijk dan koop ik gewoon de goetkoopste kabel.

nu nog even 2 weeken werken en dan ga ik de ps3 met gta koopen :D

Ja man, zou ik doen. Is echt de moeite waard, beter laat dan nooit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...