Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoorde van iemand dat het GTA IV Pack goedkoper is geworden. Is dit ook echt zo of is dit weer een gerucht? Op de websites zag ik nog niks...

Alvast bedankt!

MVG,

OmarM

Geplaatst:
Tip: neem de goedkoopste die er is. HDMI is digitaal beeld, en digitaal betekend of je hebt wel beeld of je hebt geen beeld.

Bij scart kabels had je wel dat duurdere beter beeld gaven maar hierbij dus niet.

Mijn kabel die ik voor 15 euro bij bol.com heb besteld werkkt ook perfect en ik weet wel zeker dat je geen verschil ziet met zon met goud vergulde kabel van 120 eurobij de bcc.

Volgensmij is er wél verschil, aangezien er naar mijn weten verschil is in het streamen via de kabel, wat bij een goedkopere minder is dan bij een dure. Maar voor het gebruik van de meeste hier op het forum is een goedkope zeker wel genoeg.

Geplaatst:

hmm zouden ze moeite doen om mijn leeftijd omdat gtaiv erbij zit ?

want bij sommige winkels doen ze egt lullig als je nog geen 18 bent :{

Geplaatst:
hmm zouden ze moeite doen om mijn leeftijd omdat gtaiv erbij zit ?

want bij sommige winkels doen ze egt lullig als je nog geen 18 bent :{

Zoek een winkel uit waar ze niet lullig doen. Ook kan je gewoon met je ouders naar de winkel gaan. Zo krijg je alles gegarandeerd mee van de verkoop(er/ster).

Geplaatst:

is de ps3 + gta4 bundel alleen een actie in bepaalde winkels ? of hebben alle winkels hem ?

ik moet het snel weten want de bundel scheelt wel geld inplaats van als je het apart koopt.

bij voorbaat dank :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
is de ps3 + gta4 bundel alleen een actie in bepaalde winkels ? of hebben alle winkels hem ?

ik moet het snel weten want de bundel scheelt wel geld inplaats van als je het apart koopt.

bij voorbaat dank :cya:

Nee, het GTA IV bundel is geen één of andere lokale actie, of bijvoorbeeld alleen bij Mediamarkt, maar dit is gewoon een officiëel bundel. Toch kan het zijn dat een lokale gamewinkel de GTA IV bundel toch niet heeft, en als je dan toch goedkoper uit wilt zijn door middel van dit bundel dan raad ik je aan om even online een kijkje te nemen ;)

@hieronder: Gratz alvast :dans:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
dankje ^_^ ik ga hem morgen halen :Y

Goede keus :tu:

1 tip bewaar je bonnetje(garantie bewijs) goed! :puh:

Bij mij was ie na 2 weken stuk XD Krijg hem de 18 ofzo terug.. :cab:

Geplaatst:

Hmm, van GTA IV gaat je PS3 schijnbaar kapot. Want met The Godfather The Don's Edition heb ik daar gelukkig geen last van.

Geplaatst:

Net zoals GTA SA niet goed was voor de PS2, daarom heb ik GTA IV niet, amuseer me wel met andere games.

Geplaatst:

De kans dat je PS3 kapot gaat van GTA IV is miniem, en bijna niet groter dan bij welke andere game dan ook. Eerst was het inderdaad zo dat je een redelijke grote kans had dat je spel crashte, en je PS3 kon inderdaad ook kapot gaan. Inmiddels is er een patch, die vrijwel al deze foutjes eruit gevist heeft en waardoor je weer zonder zorgen GTA IV kan spelen. Ik wil hier niet mee zeggen dat je PS3 niet meer kapot kan gaan of dat het spel niet meer kan vastlopen, maar dat kan ik van geenéén spel zeggen.

@Fresh: Dat viel reuze mee hoor, ik denk dat het veel erger was met GTA IV in vergelijking met SA. Maar zoals ik hierboven zei, die patch maakt heel veel goed. Als dat je enige reden is om GTA IV niet te kopen, dan raad ik je aan om nog eens goed na te denken ;)

Geplaatst:

Ik heb GTA IV al gespeeld bij iemand anders. En vind het een serieus over-hyped spel, dat uiteindelijk toch niet zo heel goed is.

Geplaatst:

Maar mijn ps3 ging ook niet kapot door gta denk ik. Na anderhalve week gta had ik warhawk gekocht en was ik daar 3 dagen mee bezig. En toen ging hij kapot.

Geplaatst:

Tsja, sommige mensen zijn eigenwijs en willen niet geloven dat je PS3 kapot gaat van GTA IV. :puh: Rockstar heeft het gewoon verkeerd aan gepakt, en geen rekening gehouden met de PS3. Rockstar hield teveel rekening met de Xbox 360, want de PS3 kan nog veel beter dan GTA IV. Killzone 2 ziet er bijvoorbeeld nog grandiozer uit dan GTA IV.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...