Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een psn account gemaakt.

maar ik vraag me af of je echt kunt internetten met de ps3 bijv naar youtube enz gaan. kan dat ?

want nu kom ik automatisch op de ps3 site.

Geplaatst:

maar ik vraag me af of je echt kunt internetten met de ps3 bijv naar youtube enz gaan. kan dat ?

Ja, je moet gewoon driehoekje doen ofzo en dan bestand invoeren. Dan kan je alle sites invoeren die je wil.

Geplaatst:

Ja, je moet gewoon driehoekje doen ofzo en dan bestand invoeren. Dan kan je alle sites invoeren die je wil.

Je kan ook gewoon op start drukken scheelt weer 2 klikjes.

Geplaatst:

Bioshock & World In Conflict (Exclusife voor PS3 was al uit op PC) voor PS3 bevestigd!

Volgende maand in de OPM =D

IN YOUR FACE 360 :D

Geplaatst:
Bioshock & World In Conflict (Exclusife voor PS3 was al uit op PC) voor PS3 bevestigd!

Volgende maand in de OPM =D

IN YOUR FACE 360 :D

Bioshock is a een hele tijd uit voor de Xbox360, en ookal krijgt de PS3 wellicht wat exclusieve content, ik denk niet dat het veel meer zal opleveren en uiteindelijk Bioshock een groter succes maakt dan op de Xbox360. Ook World in Conflict is reeds aangekondigd voor de Xbox360, en deze komt waarschijnlijk tegelijkertijd uit met de PS3 versie. Maar er zijn natuurlijk genoeg andere grote exclusieve titels, bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Morgen zal deze wereldwijd in de schappen te vinden zijn, en tot nu toe scoort deze game alleen maar 10'en en andere scores die tussen de 10 en 9,5 liggen :)

Geplaatst:

Ik ben zins gisteren bezig met een PS3 Theme en heb net de laatste images vervangen, maar nu zit ik met het probleem. Hoe moet ik hem nou om mijn PS3 zetten. Er zit een prgramma + en beschrijving bij, maar als ik hem inpak zoals er in de beshcrijfing staat en hem daarna op mijn PS3 zet wordt hij niet gevonden. Dus mensen wie weet hoe het moet.

Geplaatst:
Ik ben zins gisteren bezig met een PS3 Theme en heb net de laatste images vervangen, maar nu zit ik met het probleem. Hoe moet ik hem nou om mijn PS3 zetten. Er zit een prgramma + en beschrijving bij, maar als ik hem inpak zoals er in de beshcrijfing staat en hem daarna op mijn PS3 zet wordt hij niet gevonden. Dus mensen wie weet hoe het moet.

Als je een ps3 theme op je pc hebt staan moet het geloof ik (bij mij tenminste wel) een ''.p3t'' bestand zijn. Dan pak je je USB stick, MP3, opslagmedium en maak je een map ''PS3'' aan, in die ps3 map maak je weer een map ''THEME'' aan, en daar doe je je bestand in

Op je ps3 ga je naar instellingen, thema instellingen, thema instaleren, dan vraagt ie op welke usb stick moet zoeken (als er meerderen in zitten). JE selecteerd de USB stick met de themes erop en als het goed is zie je dan alle namen van de themas die op de stick staan, je klikt er op met kruisje en dan instaleert ie ze op je HDD!

Misschien wat onduidelijke uitleg maar ik weet nie hoe ik et beter kan doen, ik wil opzich nog wel een filmpje maken maar alleen als je er echt nie uitkomt, probeer dit te snappen en probeer et dan uit!

Geplaatst:

Als je een ps3 theme op je pc hebt staan moet het geloof ik (bij mij tenminste wel) een ''.p3t'' bestand zijn. Dan pak je je USB stick, MP3, opslagmedium en maak je een map ''PS3'' aan, in die ps3 map maak je weer een map ''THEME'' aan, en daar doe je je bestand in

Op je ps3 ga je naar instellingen, thema instellingen, thema instaleren, dan vraagt ie op welke usb stick moet zoeken (als er meerderen in zitten). JE selecteerd de USB stick met de themes erop en als het goed is zie je dan alle namen van de themas die op de stick staan, je klikt er op met kruisje en dan instaleert ie ze op je HDD!

Misschien wat onduidelijke uitleg maar ik weet nie hoe ik et beter kan doen, ik wil opzich nog wel een filmpje maken maar alleen als je er echt nie uitkomt, probeer dit te snappen en probeer et dan uit!

Dit deel snap ik ja, maar ik heb een paketje gedownload om zelf Themes te maken. Nou heb ik de standaard buttons vervangen en alles samengevoegd in een THE bestand (Ofzoiets), maar als ik hem dan op me PS3 zet met de manier als hierboven vermeld word vind hij hem niet. Dus wat moet ik dan doen?

Geplaatst:

Je kan ook gewoon op start drukken scheelt weer 2 klikjes.

Dat kan ook:D

Geplaatst:

Ik heb een probleem ik hoop dat iemand een oplossing weet.

dus ik heb vandaag een hdmi kabel voor mijn ps3 gekocht en heb het aangesloten.

meteen nadat ik mijn ps3 opstartte zei het dat het een hdmi aansluiting had aangetroffen en of ik het wilde installeren.

dus ik deed natuurlijk ja en na 30 seconden was het scherm al aangepast. Het probleem is dat alles opeens donkerder weergegeven wordt en dat het beeld kleiner is geworden. ook weet ik niet egt of het nou daadwerlijk mooiere graphics heeft gekregen. Weet iemand wat ik moet doen ???

Geplaatst:
Ik heb een probleem ik hoop dat iemand een oplossing weet.

dus ik heb vandaag een hdmi kabel voor mijn ps3 gekocht en heb het aangesloten.

meteen nadat ik mijn ps3 opstartte zei het dat het een hdmi aansluiting had aangetroffen en of ik het wilde installeren.

dus ik deed natuurlijk ja en na 30 seconden was het scherm al aangepast. Het probleem is dat alles opeens donkerder weergegeven wordt en dat het beeld kleiner is geworden. ook weet ik niet egt of het nou daadwerlijk mooiere graphics heeft gekregen. Weet iemand wat ik moet doen ???

Wat bedoel je precies met kleiner beeld? Dat je zwarte balken rond om hem of dat te buttons en tekst kleiner is geworden. Als het het laatste is dan klopt het, maar let er wel op op hoeveel p je heb heb ingesteld 1080 of 720. Ik heb zelf 720p, maar bij die automatische instellingen had ik per ongeluk 1080 gedaan. Dan wordt het echt te klein. Dus toen had ik het terug veranderd. BTW je heb zeker betere graphics met een HDMI kabel.

Geplaatst: (bewerkt)

ja dat laatste. maar zo te zien hoort dat :{

het rare is dat alles wel scherper is maar dat het beeld wel donkerder is en dat de kleuren veels te fel zijn

trouwens hoe verander ik mijn beeldscherminstellingen op mijn ps3 ?

want nu staat het op 1040i

Bewerkt: door powerpats
Geplaatst:

Start je PS3 op en ga dan naar het rijtje waar alle instelingen staan. Ga dan naar beeldscherminstellingen. Dan zie je gelijk staan 'Instellingen video-uitvoer. Als jij zegt dat je heb op 1080p heb staan staat dat er ook onder. Klik er dan op en verander je instelingen naar 720p. Let er wel op wat voor TV je heb. Full HD is 1080p en HD Ready is 720p.

Geplaatst:

Dit deel snap ik ja, maar ik heb een paketje gedownload om zelf Themes te maken. Nou heb ik de standaard buttons vervangen en alles samengevoegd in een THE bestand (Ofzoiets), maar als ik hem dan op me PS3 zet met de manier als hierboven vermeld word vind hij hem niet. Dus wat moet ik dan doen?

het moet ook een .p3t bestand worden zoals the oracle dat al aangaf en geen the bestand ofzowiets.. mischien moet je ff. kijken of je kan drukken opslaan als (save as..) en dat je dan kan kiezen .pt3

En ga anders eens op zoek naar een andere theme maker er zijn er inmiddels zat te vinden op het internet

Geplaatst:

het moet ook een .p3t bestand worden zoals the oracle dat al aangaf en geen the bestand ofzowiets.. mischien moet je ff. kijken of je kan drukken opslaan als (save as..) en dat je dan kan kiezen .pt3

En ga anders eens op zoek naar een andere theme maker er zijn er inmiddels zat te vinden op het internet

Ik heb de officiele van Sony zelf, maar helaas is mijn theme verloren gegaan na de crash van mijn PC. Dus zal er geen theme voorlopig komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...