Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een vraag over de ps3 ik vind zelf dat de ps3 behoorlijk warm word (ook niet ''te'' warm) is dit normaal of is dat ook bij jullie? (60 gb)

Ik heb hem gewoon in een open ruimte staan.

Bewerkt: door mc-mo
Geplaatst:
Ik heb een vraag over de ps3 ik vind zelf dat de ps3 behoorlijk warm word (ook niet ''te'' warm) is dit normaal of is dat ook bij jullie?

Als je erg lang achter je pc zit word hij warm, als lang achter een PS2 zit word hij warm. Dit is het zelfde bij de PS3. Warm word hij van het lange achter elkaar gamen. Op welke console ook. Ik raad zelf wel aan, na een uurtje of 2-3 om hem eens een minuut of 5 uit te zetten. Zo kan hij afkoelen en kan jij weer een paar uur gamen!

Geplaatst:
Ik heb een vraag over de ps3 ik vind zelf dat de ps3 behoorlijk warm word (ook niet ''te'' warm) is dit normaal of is dat ook bij jullie?

Als je erg lang achter je pc zit word hij warm, als lang achter een PS2 zit word hij warm. Dit is het zelfde bij de PS3. Warm word hij van het lange achter elkaar gamen. Op welke console ook. Ik raad zelf wel aan, na een uurtje of 2-3 om hem eens een minuut of 5 uit te zetten. Zo kan hij afkoelen en kan jij weer een paar uur gamen!

Maar na 10 minuten spelen is tie al heel warm is dit normaal?

Geplaatst:

Maar na 10 minuten spelen is tie al heel warm is dit normaal?

Wat is heel warm voor jou?

Geplaatst:

te zien hoe warm jij bedoelt.

na 10 minuten is hij van mij nog niet echt heel warm.

Gewoon een beetje 'lauw' :sigaar:

hoe oud is je console?

heb je dit alleen bij bepaalde spellen?(dunno :puh:)

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kan niet uitleggen hoe warm.

En mijn console is 1 jaar oud.

speel je er veel op ? meer dan 3 uur per dag?

mss zou je best dit artikel eens lezen.

de hitte zou je ps3 hevig kunnen beschadigen.

er bestaat hier een middeltje tegen : de nyko intercooler genaamd.

meer info: klik

Editje: dit vond ik net op een forum:

zolang je je eigen hand tegen de ventilator van de ps3 aan kunt houden is die niet warm

pas als je je hand verbrand heb je een probleempje

40 graden is niet warm voor zo'n systeem. je pc wordt ook zo warm en sommige onderdelen nog wel warmer

Bewerkt: door ElBarto~
Geplaatst:

Ik heb ook een PS3 van ongeveer een jaar oud, de 60GB versie net als jij. Ook ik heb dit probleem soms, waarbij mijn PS3 al snel erg warm wordt, maar ik kan je geruststellen: dit is niet zo heel erg. Zolang je je PS3 in een open ruimte hebt staan kan er haast niks gebeuren, hoelang je ook op je PS3 speelt. Als je er toch niet zo zeker van ben zou ik ervoor zorgen dat je PS3 in de schaduw staat, maar erger je er vooral niet teveel aan want het kan zeker geen kwaad en het is normaal ;)

PS: voortaan kan je dit soort dingen beter in het Grote PlayStation 3 Topic plaatsen.

Geplaatst:
Ik kan niet uitleggen hoe warm.

En mijn console is 1 jaar oud.

speel je er veel op ? meer dan 3 uur per dag?

mss zou je best dit artikel eens lezen.

de hitte zou je ps3 hevig kunnen beschadigen.

er bestaat hier een middeltje tegen : de nyko intercooler genaamd.

meer info: klik

Editje: dit vond ik net op een forum:

zolang je je eigen hand tegen de ventilator van de ps3 aan kunt houden is die niet warm

pas als je je hand verbrand heb je een probleempje

40 graden is niet warm voor zo'n systeem. je pc wordt ook zo warm en sommige onderdelen nog wel warmer

Nee zo warm is het ook weer niet maar toch bedankt voor je snelle reactie.

Geplaatst:

als je echt helemaal onzeker bij voelt kan je beter gewoon de intercooler kopen, link is hierboven al gegeven :puh:

Geplaatst:
als je echt helemaal onzeker bij voelt kan je beter gewoon de intercooler kopen, link is hierboven al gegeven :puh:

Als jij bij die link gaat kijke bij de conclusie zeggen ze dat het zelden voorkomt endat het dus eigenlijk een overbodige koop is. ;)

Geplaatst:

Het kan zijn dat er stof in zit, dan is het warmer. Helaas is geen stof ook nauwelijks te voorkomen, tenzij je het continu afdekt als je niet speelt.

Mijne wordt ook erg warm. Ik zet hem namelijk nooit af, ben te lui om hem opnieuw op te starten. Toch heb ik er nog geen enkel probleem van gehad... Zolang je hem maar niet ergens tegenaan zet of iets dergelijks. ;)

Samengevoegd met "Het grote: PS3 topic.". :)

Geplaatst:

Ja ik herken het ook dat hij super warm word maar dit is gewoon normaal voor de ps3.. want ik heb dit ook ^_^

Bij je pc kunnen sommig componenten ook iets van 70 graden worden ;)

Geplaatst:
Hoe kan ik muziek van me mobiel op mijn ps3 krijgen? ^_^

licht er aan wat voor een mobiel je hebt.. en wat voor een ps3 je hebt.. wnt als het goed is kan je mobiel je ps3 niet herkennen dus moet het via usb of iets dergelijks.. en als je net zoals ik een wat oudere mobiel hebt dan heb je mischien wel een sd kaartje in je mobiel zitten (ik heb een halve weet niet meer precies hoe die dan hete) en die kun je dan in je ps3 stoppen (als je een 60gb versie hebt)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...