Dieko Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Hoe kan ik muziek van me mobiel op mijn ps3 krijgen? Als je een memory kaart heb in de telefoon en thuis een card reader hebt kan die makkelijk in ps3 met behulp van een usb. Reageren
the max Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hoe kan ik muziek van me mobiel op mijn ps3 krijgen? Als je een memory kaart heb in de telefoon en thuis een card reader hebt kan die makkelijk in ps3 met behulp van een usb. er is ook de 2.4 firmware walkthrough op gametrailers gepost, Enjoy: http://www.gametrailers.com/player/35681.html Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Vlak na me post had ik het geprobeert met een usb en dat ging goed O0stzaan Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Hallo, lang niks meer gepost hier. Ik wou iets vragen, namelijk: weten jullie misschien of er al een prijsverlaging voor de PS3 gepland staat? Want ik geloof dat ik zo'n half jaar geleden een keer op het forum had gelezen dat de PS3 in juli nog maar €330,- zou kosten. Hier heb ik in de winkels eerlijk gezegd nog weinig van gezien. Een weekje geleden had ik zelfs van DenkaanHenk gehoord dat de 80 GB versie van de PS3 voor €400,- in de winkels zou komen te liggen. Ik ging hierover een beetje zoeken op Google, maar hierover kon ik ook niks vinden. Dus kunnen jullie mij misschien vertellen of er al wat bekend is over een eventuele prijsverlaging van de PS3? Het liefst met een betrouwbare bron erbij. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 De prijsverlaging komt er waarschijnlijk dit jaar niet meer, maar een console voor 400 euro is niet erg duur als je ziet wat je er voor krijg, maar ik raad je aan om nog 1/2 maanden te wachten, want dan wordt de 40GB PS3 vervangen door de 80GB PS3 versie. In de 80GB versie kan je PS2 games spelen, heb je card readers, extra usb poorten en natuurlijk meer GB's. Dit is afgelopen E3 aangekondigd dus dit berust op waarheid. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 De prijsverlaging komt er waarschijnlijk dit jaar niet meer, maar een console voor 400 euro is niet erg duur als je ziet wat je er voor krijg, maar ik raad je aan om nog 1/2 maanden te wachten, want dan wordt de 40GB PS3 vervangen door de 80GB PS3 versie. In de 80GB versie kan je PS2 games spelen, heb je card readers, extra usb poorten en natuurlijk meer GB's. Dit is afgelopen E3 aangekondigd dus dit berust op waarheid. Ok, bedankt, dat wou ik weten. Is er al een exacte datum bekend over die 80 GB versie? Want jij zegt dat je me aan raadt om nog 1/2 maanden te wachten. Maar staat het dan wel vast dat die 80 GB versie ook daadwerkelijk over 1/2 maanden in de winkel ligt? Want is er wel een exacte datum bekend ofzo? Of kan het ook best zijn dat die 80 GB versie uiteindelijk pas over een half jaar in de winkels komt te liggen? Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb één item kunnen vinden op InsideGamer.nl kunnen vinden wat zeker een betrouwbare site is. En die zeggen dat hij op 27 augustus uitkomt, dus dat is niet zo heel lang. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 A'ight, 27 augustus! Dan is de vakantie helaas al wel afgelopen, maar goed, als 't de rest van de vakantie net zo'n lekker weer is als vandaag ga je natuurlijk toch niet zo veel zitten te gamen. Ik hoop dat die bron betrouwbaar is, want één maandje wachten is niet zo veel. In ieder geval erg bedankt Rullez. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 A'ight, 27 augustus! Dan is de vakantie helaas al wel afgelopen, maar goed, als 't de rest van de vakantie net zo'n lekker weer is als vandaag ga je natuurlijk toch niet zo veel zitten te gamen. Ik hoop dat die bron betrouwbaar is, want één maandje wachten is niet zo veel.In ieder geval erg bedankt Rullez. Zoals ik al zei is InsideGamer.nl erg betrouwbaar en is zeker geen kleine game website. Dus ze zullen er vast niet naast zitten tenzij Sony het weer omgegooid, maar dan zal dat wel aangekondigd zijn,. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Zoals ik al zei is InsideGamer.nl erg betrouwbaar en is zeker geen kleine game website. Dus ze zullen er vast niet naast zitten tenzij Sony het weer omgegooid, maar dan zal dat wel aangekondigd zijn,. Ok., is goed Maar ik heb toch nog even een vraagje... Op die link die jij gaf, van Insidegamer, staan veel reacties dat de 80 GB versie niet backward compatible zal zijn, en dat hij ook geen cardreaders & extra USB-slots zal hebben. Bijvoorbeeld deze reactie: ''Hij heeft geen BC, het is gewoon dezelfde als de 40gb-versie, maar dan met een grotere hdd.'' Of deze: ''Al diegene met 60GB ps3's, je meot je echt niet genaaid voelen want deze 80 Gb vesie zal geen BC bevatten hoor, en het heeft ook 2 usb ports en geen cardslots'' Is dit waar? Want als dit waar is, hoef ik zo'n 80 GB versie niet persé te hebben. Die extra gigabytes boeien me eerlijk gezegd niet zo heel erg veel, 't gaat mij vooral om de backward compatibility en om de cardreaders. EDIT: Zelfs een reactie van Ikkes op die site: ''@Gamersheart: Nee, het is puur de 40 GB versie, maar dan met 80 GB HDD. Overigens snap ik niet waarom mensen zich genaait voelen. Ze hebben zelf toch al een PS3 gekocht en je weet dat er in deze industrie prijsdalingen en veranderingen zijn.'' Als Ikkes het zegt, denk ik dat het wel betrouwbaar is... Bewerkt: 25 juli 2008 door BaasB Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Paar weken geen school gehad en mijn wiskunde kunsten gaan gelijk achteruit. , maar die extra GBs kunnen handig zijn, want je hoort dat sommige games 1Gb installatie nodig hebben, maar je heb een 500Gb hardeschijf voor zo'n 50 euro. Buiten dat kan je geen games downloaden voor de PS3, want de PS3 is nog niet gehackt. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Paar weken geen school gehad en mijn wiskunde kunsten gaan gelijk achteruit. , maar die extra GBs kunnen handig zijn, want je hoort dat sommige games 1Gb installatie nodig hebben, maar je heb een 500Gb hardeschijf voor zo'n 50 euro. Buiten dat kan je geen games downloaden voor de PS3, want de PS3 is nog niet gehackt. Wtf, 1 GB voor installatie? xD Ik dacht dat het bij bijvoorbeeld GTA IV iets van 3000 KB was ofzo. Maar zo'n 500 GB harde schijf waar jij het over hebt, die kun je wel gewoon met gemak in je PS3 zetten? En trouwens, nog even voor de zekerheid: het is zeker dat de 40 GB versie gewoon niet meer vekocht wordt als de 80 GB voor €400,- in de winkels ligt? Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Paar weken geen school gehad en mijn wiskunde kunsten gaan gelijk achteruit. , maar die extra GBs kunnen handig zijn, want je hoort dat sommige games 1Gb installatie nodig hebben, maar je heb een 500Gb hardeschijf voor zo'n 50 euro. Buiten dat kan je geen games downloaden voor de PS3, want de PS3 is nog niet gehackt. Wtf, 1 GB voor installatie? xD Ik dacht dat het bij bijvoorbeeld GTA IV iets van 3000 KB was ofzo. Maar zo'n 500 GB harde schijf waar jij het over hebt, die kun je wel gewoon met gemak in je PS3 zetten? En trouwens, nog even voor de zekerheid: het is zeker dat de 40 GB versie gewoon niet meer vekocht wordt als de 80 GB voor €400,- in de winkels ligt? Het zijn de toekomstige games hé, maar als ik het goed het zit er een sata schijf in. En zoals je zelf al zegt zal de 40gb versie vervangen worden door de 80gb versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.