BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Paar weken geen school gehad en mijn wiskunde kunsten gaan gelijk achteruit. , maar die extra GBs kunnen handig zijn, want je hoort dat sommige games 1Gb installatie nodig hebben, maar je heb een 500Gb hardeschijf voor zo'n 50 euro. Buiten dat kan je geen games downloaden voor de PS3, want de PS3 is nog niet gehackt. Wtf, 1 GB voor installatie? xD Ik dacht dat het bij bijvoorbeeld GTA IV iets van 3000 KB was ofzo. Maar zo'n 500 GB harde schijf waar jij het over hebt, die kun je wel gewoon met gemak in je PS3 zetten? En trouwens, nog even voor de zekerheid: het is zeker dat de 40 GB versie gewoon niet meer vekocht wordt als de 80 GB voor €400,- in de winkels ligt? Het zijn de toekomstige games hé, maar als ik het goed het zit er een sata schijf in. En zoals je zelf al zegt zal de 40gb versie vervangen worden door de 80gb versie. Ok, is goed. Dan nog even één vraagje (sorry voor de hoeveelheid vragen, maar een PS3 is natuurlijk niet niks :$ ): Wat zou jij doen als je mij was? Er dus vanuitgaand dat die 80 GB versie niet backward compatible is, en dat hij pas na de vakantie in de winkels komt te liggen. EDIT: En daarmee bedoel ik dus: Nu een 40 GB pakket kopen, of wachten tot 27 augustus op het 80 GB pakket. Bewerkt: 25 juli 2008 door BaasB Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb even voor je op diverse websites gekeken en op de ene site staat er niks over en op andere sites staat het weer wel dat hij die dingen niet ondersteund. Ik duf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat hij die functies die ik opnoemde niet heeft. Dit word dan een nieuw 80Gb model, want het allereerste 80Gb model wat alleen in Amerika verkrijgbaar was had dit wel, dus daarom ging ik daar vanuit. Ok, balen... Maar er zijn dus in ieder geval géén sites waarop staat dat deze 80 GB versie wél over backward compatibility en cardreaders beschikt? Want dan lijkt het me een duidelijke zaak... Maar ik wacht nog even de reacties van andere PS3 kenners van dit forum af. Wat wel mooi is aan het pakket is dat hij een DualShock bevat. Ik weet niet of je voor 20GB extra en een controller één maand extra wil wachten. 't Is 40 GB extra toch? :$ Maar ja, die gigabytes, waar gebruik je het nou voor? Je kunt geen complete spellen voor je PS3 downloaden (ik heb in ieder geval gehoord dat je alleen demo's kunt downloaden), en ik ben ook niet van plan om duizenden liedjes op mijn PS3 te gaan zetten. Voor films kun je misschien wel wat gigabytes gebruiken, maar ik heb gelezen dat je altijd later nog extra geheugen in je PS3 kunt zetten. En ik neem aan dat je zo'n DualShock ook gewoon los kunt kopen als hij uit komt? Excuses voor de foute info die ik je eerst gaf. Maakt niet uit, je doet je best toch. Paar weken geen school gehad en mijn wiskunde kunsten gaan gelijk achteruit. , maar die extra GBs kunnen handig zijn, want je hoort dat sommige games 1Gb installatie nodig hebben, maar je heb een 500Gb hardeschijf voor zo'n 50 euro. Buiten dat kan je geen games downloaden voor de PS3, want de PS3 is nog niet gehackt. Wtf, 1 GB voor installatie? xD Ik dacht dat het bij bijvoorbeeld GTA IV iets van 3000 KB was ofzo. Maar zo'n 500 GB harde schijf waar jij het over hebt, die kun je wel gewoon met gemak in je PS3 zetten? En trouwens, nog even voor de zekerheid: het is zeker dat de 40 GB versie gewoon niet meer vekocht wordt als de 80 GB voor €400,- in de winkels ligt? Het zijn de toekomstige games hé, maar als ik het goed het zit er een sata schijf in. En zoals je zelf al zegt zal de 40gb versie vervangen worden door de 80gb versie. Ok, is goed. Dan nog even één vraagje (sorry voor de hoeveelheid vragen, maar een PS3 is natuurlijk niet niks :$ ): Wat zou jij doen als je mij was? Er dus vanuitgaand dat die 80 GB versie niet backward compatible is, en dat hij pas na de vakantie in de winkels komt te liggen. Tja die 40Gb extra voor dezelfde prijs is natuurlijk mooi meegenomen, maar zoals ik al zei is een andere hardeschijf erin plaatsen erg simpel. Dus ik zo nu al je PS3 halen als ik jou was. Bewerkt: 25 juli 2008 door Rullez Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Tja die 40Gb extra voor dezelfde prijs is natuurlijk mooi meegenomen, maar zoals ik al zei is een andere hardeschijf erin plaatsen erg simpel. Dus ik zo nu al je PS3 halen als ik jou was. Oké, bedankt Rullez. Zijn er verder op dit moment nog interessante pakketten te koop (het liefst niet via internet)? Als GTA fan zijnde zou ik een GTA IV pakket natuurlijk wel mooi vinden. Games die mij verder in ieder geval interesseren, zijn: Metal Gear Solid 4, Call of Duty 4, Battlefield: Bad Company. En zitten er bij een PS3 standaard 2 controllers geleverd? Want ik wil het liefst wel 2 controllers hebben. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Volgens mij zijn er geen pakketten met jou opgenoemde spellen. Er is een pakket met volgens mij GT:5 Prologue. En 1 met GTA IV. Verder zijn er nog pakketten met 2 spellen. En daar zit waarschijnlijk Rachet & Clank bij in. Ik denk niet dat je dat wilt. Dan zou ik gewoon voor een GTA IV pakket gaan. En die spellen los erbij kopen. Er zitten volgens mij ook geen 2 controllers bij. Volgens mij maar 1tje. Ze kosten ongeveer 50 euro per stuk. Ook is er net een nieuwe Dualshock controller uitgekomen waar de trilfunctie ingebouwd zit. Alleen hier heb je niet veel aan, aangezien de meeste spellen nog geen ingebouwde trilfunctie hebben. Maar er zullen ook wel aparte pakketten zijn waar 2 controllers in zitten hoor. Maar dat weet ik niet zeker. Succes met uitzoeken Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Tja die 40Gb extra voor dezelfde prijs is natuurlijk mooi meegenomen, maar zoals ik al zei is een andere hardeschijf erin plaatsen erg simpel. Dus ik zo nu al je PS3 halen als ik jou was. Oké, bedankt Rullez. Zijn er verder op dit moment nog interessante pakketten te koop (het liefst niet via internet)? Als GTA fan zijnde zou ik een GTA IV pakket natuurlijk wel mooi vinden. Games die mij verder in ieder geval interesseren, zijn: Metal Gear Solid 4, Call of Duty 4, Battlefield: Bad Company. En zitten er bij een PS3 standaard 2 controllers geleverd? Want ik wil het liefst wel 2 controllers hebben. Ik kan mijn vier pakketten herinneren namelijk: PS3, Gran Turismo Prologue, één controller. PS3, Uncharted, Ratchet and Clank en één controller. PS3, Fifa08 of pes08(weet even niet meer welke) en twee controllers. En dan heb je natuurlijk het standaard pakket PS3+één controller. Ik zou persoonlijk gaan voor het tweede pakket, want het zijn twee erg leuke games, en je heb zo'n pakket voor rond de 450 euro. Dan doe je er nog Grand Theft Auto IV bij + eventueel nog een 2e controller dan ben je rond de 550 kwijt. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) er zijn ook paketten met gtaIV + gt5 plus 2 controllers. Bewerkt: 25 juli 2008 door thug Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 er zijn ook paketten met gtaIV en gt5 plus 2 controllers. Die zijn als ik het goed heb niet in de winkel te koop wat BaasB liever heeft. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 er zijn ook paketten met gtaIV en gt5 plus 2 controllers. Die zijn als ik het goed heb niet in de winkel te koop wat BaasB liever heeft. zeker weten van wel toen ik een controller ging kopen zag ik hem staan. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bedankt voor de antwoorden allemaal. En Visser, ik bedoelde trouwens niet al die spellen in één pakket hè. Want het zou me wel erg sterk lijken als ze al die spellen bij elkaar in één pakket zouden verkopen. Rullez, €550,- vind ik eerlijk gezegd wat te veel. In totaal, alles bij elkaar, wil ik maximaal €480,- uitgeven (PS3 pakket met één spel + eventueel een extra DualShock controller). Het liefst wil ik wel meteen GTA IV erbij, aangezien dat het spel is waarnaar ik het langst heb uitgekeken. Uncharted lijkt mij ook vet, alleen die koop ik liever later een keertje. Gran Turismo hoeft van mij al helemaal niet, want ik houd niet echt van racespellen. Ratchet and Clank hoeft van mij ook niet persé. Ik heb goede recensies over dat spel gelezen, maar het is toch niet helemaal mijn spel. Op de PS2 vond ik Ratchet and Clank wel vermakelijk, maar niet geweldig ofzo. Dus die koop ik misschien nog een keer als hij een stuk is afgeprijsd. Dus ik denk dat een pakket met GTA IV en 2 controllers ideaal zou zijn. En als dat niet bestaat, koop ik er eventueel nog een losse controller bij. Dan kan ik daarna nog een leuk spel kopen dat off-line multiplayer functie bevat, want anders heb je niet zo veel aan 2 controllers. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dan denk ik dat je het standaard pakket moet kopen omdat je niet op het internet wil kopen... Buiten dat raad ik je aan om bij The Free Record Shop je PS3 te halen. Goede service en je krijg zo'n 11% korting als je zo'n groot pakket haalt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Er is wel ene pakket met een playstation 3, 1 controller en GTA IV. Ongeveer €420,- tot €450,-. Hangt er van af waar je hem koopt. Een DualShock controller is ongeveer €55 tot €60,-. Als je er dan nog een spel bij wilt kopen, kom je ver boven je budget uit. Ff sparen dus? =P Ik denk dat je het beste naar de Game Mania kan gaan om deze te kopen. En niet naar de duurdere winkels Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Er is wel ene pakket met een playstation 3, 1 controller en GTA IV. Ongeveer €420,- tot €450,-. Hangt er van af waar je hem koopt. Een DualShock controller is ongeveer €55 tot €60,-. Als je er dan nog een spel bij wilt kopen, kom je ver boven je budget uit. Ff sparen dus? =P Ik denk dat je het beste naar de Game Mania kan gaan om deze te kopen. En niet naar de duurdere winkels Let er wel op dat het bovenstaande pakket niet overal verkoopbaar is, want dit pakket licht bij mij en omstreken niet in de winkel. Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 @Thug, Vreemd. Dat is dan zeer waarschijnlijk een pakket samengesteld door de winkel zelf. De officiële paketten zijn: PS3 40GB + FIFA 08 + Rachtet and Clank (of uncharted -> twijfel) + 2 controllers PS3 40GB + Rachet and Cland + Uncharted + 2 controllers PS3 40GB + GTA IV + 1 controller (Nagenoeg uitverkocht) PS3 40GB + Gran Turismo 5 Prologue + 1 controller (Nagenoeg uitverkocht) PS3 40GB + Metal Gear Solid 4 + 1 controller (Nagenoeg uitverkocht) PS3 40GB + 1 Controller Alle overige combinaties zijn gecreëerd door de winkels zelf. @BaasB: Ik kan ook nergens meer onopgemerkt blijven . Overigens zal Rathet @ Clank Future: Tools of Destruction vanaf 1 autgustus als platinum titel verkijgbaar zijn voor 30 euro. Reageren
BaasB Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) @BaasB: Ik kan ook nergens meer onopgemerkt blijven . Haha, komt door je mooie avatar. Maar het GTA IV pakket is volgens jou dus bijna overal uitverkocht? En hoe duur is dat pakket met Ratchet and Clank en Uncharted + 2 (SIXAS of DualShock?) controllers volgens jou? En trouwens, is het enige verschil tussen een DualShock controller en een SIXAS controller dat DualShock trilling heeft? En werkt SIXAS ook nog wel gewoon met zo'n DualShock controller? EDIT: Dus Rullez, dat pakket met Ratchet and Clank en Uncharted + 2 controllers kost volgens jou ''Ja'' ? Bewerkt: 25 juli 2008 door BaasB Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 @BaasB: Ik kan ook nergens meer onopgemerkt blijven . Haha, komt door je mooie avatar. Maar het GTA IV pakket is volgens jou dus bijna overal uitverkocht? En hoe duur is dat pakket met Ratchet and Clank en Uncharted + 2 (SIXAS of DualShock?) controllers volgens jou? En trouwens, is het enige verschil tussen een DualShock controller en een SIXAS controller dat DualShock trilling heeft? En werkt SIXAS ook nog wel gewoon met zo'n DualShock controller? Om jou beide antwoorden kort te beantwoorden ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.