Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Het word ook echt geen 1000 euro hoor!

Dat kunnen ze niet maken...

Welke gek betaald nou 1000 euro voor een spelcomputer.

Hij word maximaal 500 euro.

Ik denk zo rond de 400.

Geplaatst: (bewerkt)

ja ik koop ff een ps3 voor 3000 euro daar kan je net zo goed een 2dehands auto voor kopen

de ps3 gaat egt geen 1000-3000 euro kosten hoor kom op ey geloof je het zelf

Bewerkt: door dudedude
Geplaatst:

Er wordt gespeculeerd dat de nieuwe KillZone, een nieuwe Gran Turisme, God of War 2, de nieuwe Metal Gear Solid, een Tekken en een nieuwe GTA in de Launch Line-Up zullen zitten. Wat denken jullie hiervan? Dit zou echt wel de PS3 een topper maken vergeleken met de X-360.

Dat lucht op ! jah wat concurrenten zijn weet ik ook wel maar 3000€ met alles er bij vind ik nog steeds te veel dan mag er voor mij ook wel een pc bijzitten:p

Ja kerel wij zeggen in dit topic al van voor de 360 er was dat de ps3 veel beter is !!!!! :D

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:
De Blu-ray Disc Association maakt van de CES gebruik om de mogelijkheden van het nieuwe discformaat, dat de kern van PLAYSTATION 3 uitmaakt, te demonstreren.

Er is al veel gezegd over de Blu-ray Disc, zeker sinds het formaat officieel is benoemd tot het toekomstige opslagmedium van de naderende PLAYSTATION 3. De ontzagwekkende hoeveelheid data die er op een enkele BD kan worden opgeslagen, maar liefst 54 GB, maakt de disc perfect geschikt om er High Definition-films en -games op op te slaan. En beschrijfbare Blu-ray Discs zijn de logische keuze om grote hoeveelheden belangrijke gegevens zoals digitale foto's en video's op te slaan.

Hoewel de grote opslagcapaciteit zonder twijfel een van de belangrijkste pluspunten van Blu-ray is, heeft het schijfje nog veel meer te bieden. Om dat te bewijzen, maakt de Blu-ray Disc Association (die het formaat vertegenwoordigt) van de gelegenheid gebruik om te demonstreren hoe superieur de Blu-ray Disc op het gebied van films is in vergelijking met de DVD.

De opvallendste verandering is de beeldkwaliteit. Op een HD ready-toestel is de nauwkeurigheid van de details en de weelde van de kleuren verbazingwekkend. Maar het is het bijkomende potentieel voor indrukwekkende extra's dat filmfanaten zich in hun popcorn zal doen verslikken.

Extra's! Extra's! Lees er alles over!

Er zijn verschillende dingen mogelijk dankzij Blu-ray. De menu's gaan helemaal naadloos in elkaar over en kunnen boven de film worden weergegeven, waardoor het geheel er veel beter uitziet dan met de traditionele combinatie van DVD en standaard resolutie mogelijk is. Je kunt je aan een schitterende voorstelling verwachten die gewoon niet mogelijk is met DVD.

Bovendien kan er ook extra content worden gedownload. Op de CES werd dit gedemonstreerd met een BD van Pirates of the Caribbean. Wanneer de BD wordt afgespeeld, krijgt de kijker een waarschuwing te zien als er nieuwe content beschikbaar is om te downloaden. In dit geval ging het om een verwijderde scène. Bovendien kun je de content downloaden en ondertussen rustig naar Keira Knightley blijven gapen.

Dit nieuwe level van connectiviteit opent de deur voor nieuwe soorten extra content in de toekomst. Denk maar aan speciale evenementen, zoals een regisseur die op een bepaald moment voor een nieuw commentaar bij een film zorgt en zo uniek materiaal voor de fans van zijn werk creëert.

Verder zorgt de opslagcapaciteit van de BD er natuurlijk ook voor dat filmmaatschappijen veel meer content aan de film zelf kunnen toevoegen. Een kinderfilm zou een weelde aan relevant educatief materiaal kunnen bevatten dat tijdens de film toegankelijk is. Zo kan de film als startpunt dienen om de interesse van de kijker in een bepaald onderwerp te prikkelen.

Interactieve games worden veel meeslepender en zijn minder voorspelbaar dan de games die tegenwoordig op DVD verkrijgbaar zijn en hebben geen last meer van de laadpauzes van tegenwoordig. Games kunnen zelfs in de film zelf worden verwerkt. Het publiek op de CES kreeg een game te zien die Sin City in een interactieve schietgalerij veranderde, inclusief topscores.

Dankzij de ongeëvenaarde beeldkwaliteit en de zinvolle extra content lijken films op Blu-ray Disc de zevende hemel voor filmfans. En aangezien PLAYSTATION 3 Blu-ray ondersteunt, kan het systeem deze films probleemloos afspelen zonder dat je extra randapparatuur nodig hebt.

BRON: Playstation.COM

Nog een rede om de ps3 aan te schaffen en je huide DVD-speler in de prullenbak te mieteren. Wat lopen we toch weer achter qua nieuws. :{

Er wordt gespeculeerd dat de nieuwe KillZone, een nieuwe Gran Turisme, God of War 2, de nieuwe Metal Gear Solid, een Tekken en een nieuwe GTA in de Launch Line-Up zullen zitten. Wat denken jullie hiervan? Dit zou echt wel de PS3 een topper maken vergeleken met de X-360.

God Of War 2, klinkt idd veel belovend aangezien het eerste deel volgens mij ook dik gaat scoren hoop alleen niet dan ze dan de game eventueel afraffelen of te weinig vernieuwen. Gran Turismo, tsjah leuke race game niet mijn ding maar wel slim als Launch titel. MGS! Yes Luv It.. :), Tekken is nooit de Fighter geweest, en is voor mij allang afgeschreven vergeleken bij bijv. Soul Calibur. Killzone ook goed, laat de Nederlanders weer een coole game in elkaar flansen.. :bier: En jah Nieuwe GTA,... Cant Wait! :klap:

Jah natuurlijk te vette shhh met die Blu Ray alleen een HD toestelletje is ook prijzig hoor... :puh: Ik ga flink sparen denk ik..., 54 Gb w00t!

1,6 Terrabyte holy shhh :engel:

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Tjah man ! er is al weer iets nieuws opgedoken ipv van 50GB :*D Het heet HVD --> Holographic Video Disc. Het is iets groter dan een dvd en 't is doorzichtig het mooie er aan is dat er tot 1,6 TERREBYTE per kant op zal geraken :D dat noem ik pas een dvd'tje :puh:

Geplaatst:
Tjah man ! er is al weer iets nieuws opgedoken ipv van 50GB :*D Het heet HVD --> Holographic Video Disc. Het is iets groter dan een dvd en 't is doorzichtig het mooie er aan is dat er tot 1,6 TERREBYTE per kant op zal geraken :D dat noem ik pas een dvd'tje :puh:

Ja en hoe duur is zoiets?

Maarja dit gaat over de ps3 dus...

God Of War 2, klinkt idd veel belovend aangezien het eerste deel volgens mij ook dik gaat scoren hoop alleen niet dan ze dan de game eventueel afraffelen of te weinig vernieuwen. Gran Turismo, tsjah leuke race game niet mijn ding maar wel slim als Launch titel. MGS! Yes Luv It.. smile3.gif, Tekken is nooit de Fighter geweest, en is voor mij allang afgeschreven vergeleken bij bijv. Soul Calibur. Killzone ook goed, laat de Nederlanders weer een coole game in elkaar flansen.. biertje.gif En jah Nieuwe GTA,... Cant Wait! Applaus.gif

Het zijn natuurllijk maar speculaties.

Geplaatst:

Ja en hoe duur is zoiets?

Maarja dit gaat over de ps3 dus...

God Of War 2, klinkt idd veel belovend aangezien het eerste deel volgens mij ook dik gaat scoren hoop alleen niet dan ze dan de game eventueel afraffelen of te weinig vernieuwen. Gran Turismo, tsjah leuke race game niet mijn ding maar wel slim als Launch titel. MGS! Yes Luv It.. smile3.gif, Tekken is nooit de Fighter geweest, en is voor mij allang afgeschreven vergeleken bij bijv. Soul Calibur. Killzone ook goed, laat de Nederlanders weer een coole game in elkaar flansen.. biertje.gif En jah Nieuwe GTA,... Cant Wait! Applaus.gif

Het zijn natuurllijk maar speculaties.

Jah dat gaat over de Ps3 jah...

Ik hoorde dat als je een HD toestel hebt, dat je ook nog een speciaal kastje moet hebben ofz voor je Tv (om zenders te ontvangen) ik hoorde iets van een totaal bedrag dat uitkomt op ongeveer 3000euro..., Dus voor mij nog ff geen HD... :puh:

Geplaatst:

Wij hebben een HD tv :s wij hebben vree goed beeld op sommige zenders :*D maar hoeveel dat die HVD gaat kosten weet ik niet het zit trouwens nog maar in z'n testversie

Geplaatst:
je snapt me verkeerd meetlat..de ps3 kost normaal(met alle spullen)3000 euro...maar ze zijn nog niet helemaal zeker maar ze denken het voor 1000 euro te verkopen dat is dus 2000 euro minder.

€3000,-?!?! En dan €2000,- minder zodat hij maar €1000,- kost?!?!

Geloof je het zelf?! Ik wil wel eens weten waar je dat gelezen hebt. Weet je zeker niet meer of wel.... Voor €1000,- koopt niemand een de ps3, dan kopen ze wel een xbox360 omdat ze dan €600 sparen.. Of een compleet nieuwe multi media pc..

En dan te bedenken dat ze eerst €3000 in gedachten hadden. Stel je voor, nee das een beetje te duur, weet je wat? We gooien €2000 van de prijs af.. Echt niet..

Ik weet zeker dat de prijs net als de xbox360 zo rond de €400 zal liggen.. Dat moet wel, anders prijzen ze zichzelf uit de markt...

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Ja mensen nog eens iets van dieHolografische dvd he ik heb paar dingens verkeerd gezegt het is namelijk een HVD (Holographic Versatile Disc) en deze kan per zijde 300GB opslaan dus de dual layers zullen 1,6TB zijn kleine vergissing :*D

Geplaatst:

Winkels gaan PS3's heus niet voor zo'n belachelijke prijs verkopen. Ik denk zelf dat het ongeveer 500 eu gaat worden, net zoiets als de PS2.

Geplaatst:
Winkels gaan PS3's heus niet voor zo'n belachelijke prijs verkopen. Ik denk zelf dat het ongeveer 500 eu gaat worden, net zoiets als de PS2.

De PS2 kostte in het begin zeker géén 500 euro, het was meer 250 euro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...