M.Gordon Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Die van 600 euro kan wel PS2 games spelen. Reageren
Rullez Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Die van 600 euro kan wel PS2 games spelen. Die is alleen niet meer te koop, sowieso was de 60gb 500. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 er is vandaag een nieuwe update downloaden iedereen Reageren
BaasB Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Ey , ik ben op zoek naar een spel voor de PS3 met een erg goede off-line multiplayer functie, en dan het liefst in het genre van shooters. Ik zat zelf te denken aan Call of Duty 4. Ik heb in ieder geval vaak zat over CoD 4 gehoord dat de on-line multiplayer echt fantastisch was, maar is de off-line multiplayer van CoD 4 ook erg leuk? En heeft CoD 4 ook iets van co-op mode o.i.d.? Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen informeren over de off-line multiplayer mode van CoD 4. Als CoD 4 qua off-line multiplayer niks is, zijn andere tips natuurlijk hartstikke welkom. Ik wil dus het liefst een shooter met een goede off-line multiplayer functie, en als het even kan ook met een leuke co-op mode. Ik heb ook al aan Battlefield: Bad Company gewacht, maar ik denk dat er misschien nog wel betere spellen zijn die aan mijn eisen voldoen (verder weet ik niet eens zeker of de off-line multiplayer van Bad Company wel zo leuk is, maar als dat wel zo is, geef dan vooral je mening + info a.u.b. ). Alvast bedankt. EDIT: Hmm, nu ik er even over heb nagedacht denk ik dat deze post misschien toch wat beter past in dit topic. Bewerkt: 31 juli 2008 door BaasB Reageren
Rullez Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik heb weinig verstand van CoD 4, maar hebw el hir en daar gehoord dat de SP erg kort is. Daarom raad ik je Bad Company aan, een erg goede SP waar je niet zomaar op uitgekeken raakt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 CoD4 is gewoon een Online Multiplayer spel, met een korte maar krachtige single player en een saaie offline mulitplayer om het aan te kleden Maar de offline multiplayer is in principe wel leuk, maar je kan eigenlijk alleen tegen elkaar spelen, zonder bots in een level (splitscreen). Dus als je het level een beetje kent hoef je maar een blik op het andere scherm te werpen en je weet waar die zit Als je CoD4 koopt, moet je het enkel en alleen voor de online multiplayer doen, ben ik van mening. Reageren
BaasB Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ik heb weinig verstand van CoD 4, maar hebw el hir en daar gehoord dat de SP erg kort is. Daarom raad ik je Bad Company aan, een erg goede SP waar je niet zomaar op uitgekeken raakt. Het ging me niet om de single player, maar om de off-line multiplayer... :$ Weet je misschien toevallig ook wat over de off-line multiplayer van Battlefield: Bad Company? CoD4 is gewoon een Online Multiplayer spel, met een korte maar krachtige single player en een saaie offline mulitplayer om het aan te kleden Maar de offline multiplayer is in principe wel leuk, maar je kan eigenlijk alleen tegen elkaar spelen, zonder bots in een level (splitscreen). Dus als je het level een beetje kent hoef je maar een blik op het andere scherm te werpen en je weet waar die zit Als je CoD4 koopt, moet je het enkel en alleen voor de online multiplayer doen, ben ik van mening. Oké, bedankt Tom. Wel jammer dat je geen bots kunt toevoegen, want zonder bots zuigt het best wel op een splitscreen. En aangezien de single player ook best kort is, is het dus geen spel om aan te raden als je nog even geen gebruik kan maken van on-line lijkt me. Nog andere suggesties? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Nog andere suggesties? Tom Clancy's: Rainbow Six Vegas (2). Je kunt het met z'n tweeën op slit screen doen. Je kunt de storyline uit de Single Player doen, of samen lekker Terrorist Hunt doen. Het is overigens een tactische shooter, met vele cover mogelijkheden en een uitgebreid arsenaal aan wapens. Reageren
BaasB Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Nog andere suggesties? Tom Clancy's: Rainbow Six Vegas (2). Je kunt het met z'n tweeën op slit screen doen. Je kunt de storyline uit de Single Player doen, of samen lekker Terrorist Hunt doen. Het is overigens een tactische shooter, met vele cover mogelijkheden en een uitgebreid arsenaal aan wapens. Dat is hem geworden (Rainbow Six Vegas 1), bedankt voor de tip ASPHALT. Gisteren bij de Saturn gehaald, voor maar €34,99. Ik heb 'm nog niet gespeeld, maar ik vertrouw erop dat hij leuk is. Reageren
Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 (bewerkt) Even een vraagje over tv + ps3. Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt btw Rainbow Six Vegas 2 is best wel vet ik heb hem op de pc. Beetje zo'n coversysteem als GoW. Maar cod4 is ZEKER wel aan te raden, super single-player. Jammer dat ie zo snel voor bij is. Maar de online multiplayer is helemaal tegek, erg verslavend. Tja ik heb hem op pc dus splitscreen zit er niet bij maar op lan party's is zeker vet hoor! Oja nog een vraagje: Is het illegaal om de HDD van je ps3 door een grotere te vervangen? Bewerkt: 2 augustus 2008 door Naudin Reageren
Rullez Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. Reageren
Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. Bedankt, maar heeft nog iemand antwoord op deze vraag? Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. Bedankt, maar heeft nog iemand antwoord op deze vraag? Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt Ik denk dat je het wel ziet, maar niet zo extreem. Want het beeld ververst zich om de 8ms, dus denk dat je een hele lichte stottering ziet. Daarom is het beter dat je met een 5ms of lager gamed, is dit minder. Later, Reageren
Naudin Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. Bedankt, maar heeft nog iemand antwoord op deze vraag? Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt Ik denk dat je het wel ziet, maar niet zo extreem. Want het beeld ververst zich om de 8ms, dus denk dat je een hele lichte stottering ziet. Daarom is het beter dat je met een 5ms of lager gamed, is dit minder. Later, Ok bedankt. Mijn buurjongen heeft ook een ps3 op een heel oud tvtje die vast wel meer dan 8ms heeft, maar zelfs daarop is het goed te spelen. Echt stottering heb ik niks van gemerkt. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. Bedankt, maar heeft nog iemand antwoord op deze vraag? Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt Ik denk dat je het wel ziet, maar niet zo extreem. Want het beeld ververst zich om de 8ms, dus denk dat je een hele lichte stottering ziet. Daarom is het beter dat je met een 5ms of lager gamed, is dit minder. Later, Ok bedankt. Mijn buurjongen heeft ook een ps3 op een heel oud tvtje die vast wel meer dan 8ms heeft, maar zelfs daarop is het goed te spelen. Echt stottering heb ik niks van gemerkt. Maar crt monitoren en tv's met de bak achterop hebben toch niks met 8ms enzo? Die responstijd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.