Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Het is niet illegaal m je HDD te vervangen, want anders was het wel moeilijker geweest dan een paar schroefjes en pinnetjes. ;)

Bedankt, maar heeft nog iemand antwoord op deze vraag?

Wij hebben pas een nieuwe tv gekocht met een responstijd van 8ms. Nu heb ik op sommige sites gelezen dat dit veel te sloom is voor te gamen, en op andere dat het wel goed genoeg is. Kunnen jullie mij hier een duidelijk antwoord voor geven? Alvast bedankt

Ik denk dat je het wel ziet, maar niet zo extreem.

Want het beeld ververst zich om de 8ms, dus denk dat je een hele lichte stottering ziet.

Daarom is het beter dat je met een 5ms of lager gamed, is dit minder.

Later,

Ok bedankt. :)

Mijn buurjongen heeft ook een ps3 op een heel oud tvtje die vast wel meer dan 8ms heeft, maar zelfs daarop is het goed te spelen. Echt stottering heb ik niks van gemerkt.

Maar crt monitoren en tv's met de bak achterop hebben toch niks met 8ms enzo?

Die responstijd?

Oow dat wist ik niet, zal wel kloppen dan!

Geplaatst:

Die responstijd?

Oow dat wist ik niet, zal wel kloppen dan!

Die oude bakbeesten (CRT) hebben een laser die van boven naar beneden lijntje voor lijntje ververst. LCD tv's werken weer anders :7

Geplaatst:

FF een vraagje.. Mijn ps3 is al na 2 weken gebruik kapot gegaan(heb hem nu wel al weer terug).Maar de defect lag bij de hdd. Maar als je die al ingebouwde 40 gig hdd vervangd voor een grotere, en hij gaat er weer aan kapot, heb je er dan nog garantie op?

Geplaatst:
FF een vraagje.. Mijn ps3 is al na 2 weken gebruik kapot gegaan(heb hem nu wel al weer terug).Maar de defect lag bij de hdd. Maar als je die al ingebouwde 40 gig hdd vervangd voor een grotere, en hij gaat er weer aan kapot, heb je er dan nog garantie op?

Als je er een nieuwe HDD in doet heb je geen garantie omdat het simpelweg niet standaard is. Dus als je PS3 eventueel weer stuk gaan doe dan de originele HDD erin. ;)

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met bridges(signaal versterkers)? Want als ik een ps3 zou kopen staat ie nogal ver van de router dus zal het signaal wel zwak zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft iemand ervaring met bridges(signaal versterkers)? Want als ik een ps3 zou kopen staat ie nogal ver van de router dus zal het signaal wel zwak zijn.

Heb ik ook mijne staat op zolder en heb 30-70% heel wisselend. Ik zocht okal naar zo'n tussen router. Als je er een vind zou je hem dan via PB willen sturen. Doe ik ook wel als ik er een vind. Ik wil er nietzoveel aan uitgefen, rond de 40 euro ofzo.

Bewerkt: door oostzaan
  • 3 weken later...
We wisten al te melden dat de 80GB-versie van de PlayStation 3 binnenkort verschijnt. Op 31 oktober mogen we vervolgens de 160GB-versie voor 449 euro in de winkels verwachten. De console zal in het pakket voor 70 euro aan downloadbare-content bevatten. Om welke content het gaat is voorlopig nog niet bekend, maar Sony zal dit later in het jaar meer verduidelijken.

Meer accessoires en services

De PlayStation 3 zal een wireless-keypad krijgen. Dit kleine toetsenbord is gemakkelijk aansluitbaar op de Sixaxis- of Dual Shock 3-controller. Er zullen acht verschillende versies verschijnen, gericht op alle soorten toetsenborden in Europa. Het toetsenbord zal een touchpad bevatten die gebruikt kan worden als muis, maar waarschijnlijk in de toekomst eveneens gebruikt zal worden voor games.

Vervolgens is VidZone aangekondigd. Een gratis muziekservice die gelanceerd wordt in 23 landen en die kostenvrij te gebruiken is. Het is momenteel onduidelijk om welke landen het hier precies gaat. De service geeft gebruikers de mogelijkheid om ongelimiteerd muziek te streamen naar hun PlayStation 3. Je kunt vervolgens je eigen muziekbibliotheek opbouwen en playlists aanmaken.

Ringtones voor je mobiel zijn downloadbaar voor een kleine prijs. VidZone zal begin volgend jaar gelanceerd worden. Daarnaast wil Sony ook een muziek-downloadservice gaan bieden. Deze staat geheel los van VidZone. De service voor de PSP en PS3 wordt in het derde kwartaal van 2009 verwacht. Go!View zal nog dit najaar verschijnen.

Nu.nl

70 euro aan downloadbare content.

Mischien voor GTA IV.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:
We wisten al te melden dat de 80GB-versie van de PlayStation 3 binnenkort verschijnt. Op 31 oktober mogen we vervolgens de 160GB-versie voor 449 euro in de winkels verwachten. De console zal in het pakket voor 70 euro aan downloadbare-content bevatten. Om welke content het gaat is voorlopig nog niet bekend, maar Sony zal dit later in het jaar meer verduidelijken.

Meer accessoires en services

De PlayStation 3 zal een wireless-keypad krijgen. Dit kleine toetsenbord is gemakkelijk aansluitbaar op de Sixaxis- of Dual Shock 3-controller. Er zullen acht verschillende versies verschijnen, gericht op alle soorten toetsenborden in Europa. Het toetsenbord zal een touchpad bevatten die gebruikt kan worden als muis, maar waarschijnlijk in de toekomst eveneens gebruikt zal worden voor games.

Vervolgens is VidZone aangekondigd. Een gratis muziekservice die gelanceerd wordt in 23 landen en die kostenvrij te gebruiken is. Het is momenteel onduidelijk om welke landen het hier precies gaat. De service geeft gebruikers de mogelijkheid om ongelimiteerd muziek te streamen naar hun PlayStation 3. Je kunt vervolgens je eigen muziekbibliotheek opbouwen en playlists aanmaken.

Ringtones voor je mobiel zijn downloadbaar voor een kleine prijs. VidZone zal begin volgend jaar gelanceerd worden. Daarnaast wil Sony ook een muziek-downloadservice gaan bieden. Deze staat geheel los van VidZone. De service voor de PSP en PS3 wordt in het derde kwartaal van 2009 verwacht. Go!View zal nog dit najaar verschijnen.

Nu.nl

70 euro aan downloadbare content.

Mischien voor GTA IV.

Of mischien MGS4 is een sony exclusief.

Geplaatst:

MGS4 krijgt downloadbare content, GTA IV waarschijnlijk niet aangezien Microsoft 50 miljoen dollar heeft betaald voor exclusieve downloadbare content. Misschien krijgt GTA IV wel ooit in de toekomst Home ondersteuning :Y

Geplaatst:

ms krijgt 2 exclusieve downloadbare content voor gta4 maar dat wil niet zeggen dat de ps3 er geen krijgt. er kunnen ook dlc komen voor alle bij de consoles.

Geplaatst:

Wanneer komt de downloadbare content eens, de maand Augustus is bijna afgelopen. En de downloadbare content zou in Augustus uitkomen.

Geplaatst:
Wanneer komt de downloadbare content eens, de maand Augustus is bijna afgelopen. En de downloadbare content zou in Augustus uitkomen.

(Gerucht) GTA IV DLC voor de X360 komt eind oktober of begin november voor 1600 MS points ;) (Bron)

Geplaatst:

(Gerucht) GTA IV DLC voor de X360 komt eind oktober of begin november voor 1600 MS points ;) (Bron)

Begin November zou ik de downloadbare content niet downloaden, dan komt Call of Duty World At War uit. Is veel vermakkelijker voor mij. _O_

Geplaatst:

Die responstijd?

Lijkt me toch dat tv's ook tijd nodig hebben om te verversen.

Maargoed alles onder de 16ms zal prima gaan, het verschil tussen een 2ms en een 16ms scherm is niet tot nauwelijks waar te nemen.

ik heb een vraag over de ps3

Soms begint de ventelator heel veel lawaai te maken.

is dit erg?

het is nu al de 2de keer dat het gebeurd

Bewerkt: door js007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...