Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb een vraag over de ps3

Soms begint de ventelator heel veel lawaai te maken.

is dit erg?

het is nu al de 2de keer dat het gebeurd

Normaal gezien maakt de PS3 juist heel weinig lawaai. Staat jouw console op een plaats waar hij snel warm wordt, bijvoorbeeld in een kastje? Je zet hem het best in een goed verluchte ruimte en zeker niet in een kastje waar hij snel warm wordt. ;)

Geplaatst:

Heb je de PS3 wel horizontaal staan? Want als je PS3 verticaal staat krijgt je PS3 minder lucht, want dan staat een gedeelte waar lucht door heen moet komen op de tafel.

Geplaatst:

Mijn ps3 staat in een soort van kast omdat ik nergens anders plaats heb maar ik kan hem later wel verzetten naar een andere kamer aleen als er daar een internet leiding ligt.

Maar kan het schadelijk zijn voor mijn ps3 als ik hemnog een paar maandel laat staan?

Geplaatst:

Dat heb ik ook wel eens bij mijn PS3 Js007, voor zover ik weet kan het helemaal geen kwaad, als het na een tijdje stopt natuurlijk. Meestal is het als je PS3 wat moet laden ofzo (net zoals bij de meeste computers als ze opstarten of iets groots moeten laden), maar het kan ook zomaar op een willekeurig moment zijn als je aan het spelen bent. Als dat laatste het geval is zou ik gewoon je geluid wat harder zetten, en het verder negeren ^_^

Geplaatst:
Dat heb ik ook wel eens bij mijn PS3 Js007, voor zover ik weet kan het helemaal geen kwaad, als het na een tijdje stopt natuurlijk. Meestal is het als je PS3 wat moet laden ofzo (net zoals bij de meeste computers als ze opstarten of iets groots moeten laden), maar het kan ook zomaar op een willekeurig moment zijn als je aan het spelen bent. Als dat laatste het geval is zou ik gewoon je geluid wat harder zetten, en het verder negeren ^_^

Bij mij is het altijd als hij opstart

bedankt voor jullie sneller reacties :tu:^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je de PS3 wel horizontaal staan? Want als je PS3 verticaal staat krijgt je PS3 minder lucht, want dan staat een gedeelte waar lucht door heen moet komen op de tafel.

Dat is niet juist. Als de PS3 verticaal staat kan de warme lucht juist sneller ontsnappen. Warmte gaat altijd naar boven. En als hij horizontaal staat moet de lucht langs de zijkant ontsnappen. Ook is het stuk dat op de tafel staat als hij verticaal staat niet bedoelt om lucht door te laten, sterker nog, er kan niet goed lucht door omdat er onderdelen voor zitten. ;)

Bewerkt: door Velaro
  • 4 weken later...
Geplaatst:

ik zit te twijfelen of ik een PS3 ga kopen.

want ik snap dat network niet is het gewoon een groot netwerk of

moet je met een draadloos internet van thuis gebruiken

en me 2de vraag kost het ook geld een account?

Geplaatst:
ik zit te twijfelen of ik een PS3 ga kopen.

want ik snap dat network niet is het gewoon een groot netwerk of

moet je met een draadloos internet van thuis gebruiken

en me 2de vraag kost het ook geld een account?

Je kan je internetkabel van jouw computer in je PS3 stoppen.

Op PS3 kan je dan een account aanmaken en dat is dan volledig gratis.

En online spelen is ook gratis.

Op de Xbox360 kost online spelen geld.

En je kan ook gewoon internetten op je PS3 bijvoorbeeld filmpjes bekijken op Youtube.

Dus ik zou zeker een PS3 aanschaffen :Y

Geplaatst:

ps3 netwerk ik idd geheel gratis en dat is natuurljk een enorm voordeel. :tu: Het is ook veel makkelijker om ff online te gaan. Met een xbox schaf je toch minder snel zo'n card aan enzo voor online.

Geplaatst:

Ik heb een PS3 40GB maar als ik nu klik op systeem instellingen, dat staat er dat ik nog maar 20GB over heb. Hoe kan dat en hoe kan ik weer het meeste krijgen (ik weet dat je nooit de volle 40GB krijgt)?? Ik heb 2 accounts, geen muziek, geen filmpjes, een demo (Guitar Hero Aerosmith) en een stuk of 10 savegames (in totaal op beide accounts).

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een PS3 40GB maar als ik nu klik op systeem instellingen, dat staat er dat ik nog maar 20GB over heb. Hoe kan dat en hoe kan ik weer het meeste krijgen (ik weet dat je nooit de volle 40GB krijgt)?? Ik heb 2 accounts, geen muziek, geen filmpjes, een demo (Guitar Hero Aerosmith) en een stuk of 10 savegames (in totaal op beide accounts).

Opnieuw formatteren, dan verwijderd de ps3 alles van de harde schijf. Dan moet je wel van te voren even een backups maken van je savegames (kopieren naar memorystick). Die demo van guitar hero kan je naderhand opnieuw downloaden.

Het zal waarschijnlijk toch wat data zijn waar je niet van weet waar het staat. Of je hebt een 10 GB partitie voor linux gemaakt ofzo (gaat weg door opnieuw formateren). Of je bent opgeligt en hebt een 20 gb ps3 gekregen..

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Soms neemt het instaleren van games erg veel ruimte in. In het begin heb je ongeveer 35GB over, en als je dan 3 a 4 'grote' spellen installeert zit je al gauw rond de 20GB denk ik. Als je ruimte te kort komt dan raadt ik je aan een extra harde schijf aan te schaffen, dan krijg je er nog een paarhonderd GB bij. Maar met 20GB aan ruimte heeft dat natuurlijk nog geen haast ;)

Geplaatst:

Het grappige aan de PS3 is de harde schijf

Ik denk, oh, 40 GB, krijg ik nooit vol

Half jaar later, k.. 40 Gb, vol...

Gijsso, volgens mij wordt er veel gig aan de OS besteed...

Geplaatst:

GTA IV trophy list:

Platinum

* Taking A Liberty -- Sorry for taking liberties with your time!

Gold

* Liberty City Minute -- You finished the story in less than 30 hours.

* Key To The City -- You completed GTA IV to 100%.

* Wanted -- You achieved the highest personal rank possible in multiplayer.

Silver

* One Man Army -- You survived a 6 star wanted level for a full 5 minutes.

* Dare Devil -- You completed all the unique stunt jumps.

* Endangered Species -- You collected every hidden package in the game.

* Liberty City (5) -- Your friends all like you above 90%.

* You Won! -- You have completed the story.

Bronze

* Top The Midnight Club -- You won 20 different multiplayer standard races.

* Assassin's Greed -- You completed all 9 assassin missions.

* Auf Wiedersehen Petrovic -- You won in all variations of multiplayer games.

* Let Sleeping Rockstars Lie -- You killed a Rockstar in multiplayer.

* Teamplayer -- You killed 5 opposing team members.

* Cut Your Teeth -- You were successfully promoted up a rank in multiplayer.

* Join The Midnight Club -- You won a multiplayer race without damaging your vehicle too much.

* Fly The Co-op -- You completed "Deal Breaker", "Hangman's NOOSE" and "Bomb da Base II" in time.

* Taking It For The Team -- You were on the winning team in all multiplayer team games.

* Top Of The Food Chain -- You successfully killed 20 players with a pistol in a deathmatch.

* No More Strangers -- You've met all the random characters.

* That Special Someone -- You completed the mission "That Special Someone".

* Lowest Point -- You completed the mission "Roman's Sorrow".

* Order Fulfilled -- You completed all 10 Exotic Export orders.

* Manhunt -- You completed the most wanted side mission.

* Cleaned The Mean Streets -- You caught 20 criminals through the police computer.

* Fed The Fish -- You completed the mission "Uncle Vlad".

* It'll Cost Ya -- You made a taxi trip from one island to another without skipping.

* Sightseer -- You have taken all variations of the helicopter tours of Liberty City.

* Warm Coffee -- You were invited into your girlfriend's house.

* That's How We Roll! -- You unlocked the special ability of Brucie's helicopter ride.

* Half Million -- You have amassed a fortune of $500,000.

* Impossible Trinity -- You completed the mission "Museum Piece".

* Full Exploration -- You unlocked all the islands.

* You Got The Message -- You delivered all 30 cars ordered through text message.

* Under The Rada -- You flew under all the main bridges in the game.

* Dial B For Bomb -- You unlocked the special ability of Packie's car bomb placement.

* Gracefully Taken -- You completed the mission "I'll Take Her".

* Off The Boat -- You have completed the first mission.

* One Hundred And Eighty -- You scored 180 with 3 darts.

* Pool Shark -- You beat a friend at pool.

* King of QUB3D -- You beat the high score in QUB3D.

* Finish Him -- You completed 10 melee counters in 4 minutes.

* Genetically Superior -- You came first in 20 singleplayer street races.

* Wheelie Rider -- You completed a 500 foot wheelie on a motorbike.

* Gobble Gobble -- You got a turkey in 10-pin bowling.

* Driving Mr. Bellic -- You unlocked the special ability of Roman's taxi.

* Rolled Over -- You managed 5 car rolls in a row from one crash.

* Walk Free -- You successfully lost a 4 star wanted rating.

* Courier Service -- You completed all 10 package delivery jobs.

* Retail Therapy -- You unlocked the special ability of buying guns from Little Jacob.

* Chain Reaction -- You exploded 10 vehicles in 10 seconds.

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...