Velaro Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Trophies-lijst. Dit is echt heel goed nieuws! Hierdoor ga ik GTA IV weer wat meer spelen! Reageren
Hayte Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Trophies-lijst. Dit is echt heel goed nieuws! Hierdoor ga ik GTA IV weer wat meer spelen! en hoe kom je aan die Trophy list? Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Goed nieuws van die trophys alleen ik vind dat rocktstar zich er wel makkelijk van af heeft gebracht, je krijgt soms bronz als je alleen al een missie uitspeeld.. Reageren
M4X Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Goed nieuws, jammer dat het ze nog zo laat komen, anders had ik ze zeker ook wel willen halen maar nu heb ik eerlijk gezegd geen zin meer om een hoop dingen opnieuw te doen. Nog meer goed PS3 nieuws: ony Computer Entertainment America (SCEA) heeft bevestigd dat er in november 2008 een 160 GB PlayStation 3 bundel met de game Uncharted: Drake's Fortune zal verschijnen. De bundel, welke $500 gaat kosten, zal naast de action-adventure titel van Naughty Dog ook één Dualshock 3 controller bevatten. Of de betreffende bundel ook in Europa verschijnt is nog onbekend. Bron Hoogstwaarschijnlijk krijgen wij deze bundel dus ook Reageren
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Jeej er komt weer een nieuwe PS3 Firmware, dit keer met ingame screenshots maken en een verbeterde interface. Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Jeej er komt weer een nieuwe PS3 Firmware, dit keer met ingame screenshots maken en een verbeterde interface. Dat is wel masterlijk, kan ik met mijn CoD4 scores patsen Background Downloading - You now have the option to set the PS3 to turn off automatically after a background download or installation of content has completed. This option is available when you turn off the system from the button under [users] while content is being downloaded or installed.Lijkt me ook wel handig, dat de PS3 vanzelf afsluit na het downloaden Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 dat kon toch al ? dan stond er van: Wilt u dat de ps3 zich automatisch afsluit na de inslalatie ? en dan kon je ja of nee kiezen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Bij de download/instalatie van een Systeem update (firmware-update) had je deze mogelijkheid, vanaf Firmware 2.50 krijg je ook de mogelijkheid om je PS3 automatisch uit te laten schakelen bij bijvoorbeeld het downloaden van een Demo, volledige game of DLC (als deze klaar is natuurlijk). Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik kom eigenlijk met dezelfde vraag als in het 360 topic. Ik wil of een PS3 of een 360, ik wil op mijn ps3 mn ps2 games kunnen spelen. Genoeg ruimte hebben voor updates. Wat kost een ps3 met alles erop en eraan? En zijn er veel mensen met een headset? Of is dat echt een xbox ding? Kan iemand een opsomming maken over de prijzen, gelieve GTA IV mee te tellen. Bij voorbaat dank Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ik kom eigenlijk met dezelfde vraag als in het 360 topic. Ik wil of een PS3 of een 360, ik wil op mijn ps3 mn ps2 games kunnen spelen. Genoeg ruimte hebben voor updates. Wat kost een ps3 met alles erop en eraan? En zijn er veel mensen met een headset? Of is dat echt een xbox ding?Kan iemand een opsomming maken over de prijzen, gelieve GTA IV mee te tellen. Bij voorbaat dank PS2 games zul je niet kunnen spelen op de PS3 van nu (de 60GB had dat, maar die is uit de productie gehaald). Althans voorlopig nog niet. Een headset is niet speciaal een Xbox ding, maar het zit niet staandaard bij een PS3, bij een 360 wel. Xbox 360 € 239,99 - Xbox 360 60GB € 59,99 - Xbox Live Gold voor een jaar € 19,99 - Play & Charge kit € 59,99 - GTA IV € ? - Exclusieve content voor GTA IV __________ + € 379,96 of PS3 € 399,99 - PS3 80GB € 59,99 - GTA IV € 49,99 - Sony PS3 headset (je kunt een goedkopere nemen) __________ + € 509,976 Beide pakketten hebben 1 controller Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Die prijzen had ik al, en nu die van de PS3? Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Die prijzen had ik al, en nu die van de PS3? Die staan er nu bij Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nu je hier toch over die prijzen bezig bent, moet je voor draad verbinding bij een 360 ook niet een adapter kopen van €80,- + Ethernet kabel? Een maat van me kwam ook met zo'n soot lijstje aan namelijk, maar hij wil wel een verbinding via draad. En ik dacht iets vernomen te hebben van een adapter hiervoor? Reageren
FerryN Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nu je hier toch over die prijzen bezig bent, moet je voor draad verbinding bij een 360 ook niet een adapter kopen van €80,- + Ethernet kabel? Een maat van me kwam ook met zo'n soot lijstje aan namelijk, maar hij wil wel een verbinding via draad. En ik dacht iets vernomen te hebben van een adapter hiervoor? Zo'n adapter is volgens mij alleen juist voor wireless, want ik heb gewoon een ethernetpoort en kreeg er zelfs een ethernetkabel bij. Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nu je hier toch over die prijzen bezig bent, moet je voor draad verbinding bij een 360 ook niet een adapter kopen van €80,- + Ethernet kabel? Een maat van me kwam ook met zo'n soot lijstje aan namelijk, maar hij wil wel een verbinding via draad. En ik dacht iets vernomen te hebben van een adapter hiervoor? Zo'n adapter is volgens mij alleen juist voor wireless, want ik heb gewoon een ethernetpoort en kreeg er zelfs een ethernetkabel bij. Yup alleen voor wireless. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.