Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik denk dat de update deze maand nog uitkomt Sony gaf gisteren (bijna) alle details over firmware 2.50, echter waren ze iets aardigs belangrijks vergeten te noemen. Eurogamer meldt ons namelijk dat de nieuwe firmware update ook ondersteuning gaat geven voor Flash versie 9. Naast dat is het nu ook mogelijk om de exchangeable image file format (EXIF) te bekijken en is het Duitse on-screen toetsenbord opnieuw ingericht. De releasedatum van de firmware is vooralsnog onbekend.Andere features van firmware 2.50: * Ondersteuning voor de officiële PS3 Bluetooth Headset. * Een beter interface voor de PlayStation Trophies. * Je kan zien wanneer je vrienden voor het laatst online waren. * "Video Scène Search", met deze functie is het mogelijk om een film in scènes te toveren. Daarna kan je kiezen welke scène je wil bekijken. * PlayStation Network registratie en Accountbeheer is verbeterd. * Het is mogelijk om je PS3 en controllers automatisch uit te schakelen. * Je kan je PlayStation 3 automatisch laten uitschakelen nadat het downloaden van b.v. een demo klaar is. * Het is mogelijk om In-game screenshots te maken. Bron ps3-sense Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Dvt en Ferry; Bedankt, ik zal het 'm vertellen..! Update ziet er gruwelijk uit, vooral wacht ik met smart op de ingame screenshots.. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb een vraag: ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. Reageren
oostzaan Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nouja ben er klaar mee, me ps3 gaat met 4 spellen en extra controller en headset de verkoop in...Als e interresse hebt stuur ff PB ofzo voor MSN. Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Nouja ben er klaar mee, me ps3 gaat met 4 spellen en extra controller en headset de verkoop in...Als e interresse hebt stuur ff PB ofzo voor MSN. Zo zie je maar.. Nee, maar hoezo dat?? :$ Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik hoop dat de Firmware snel komt kan niet wachten PS3 4-ever Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Volgens deze bron verschijnt de nieuwe firmware morgen. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. ik ga denk ik die bluetooth set kopen die is goedkoper en heb nog een bluetooth stick voor mijn pc. en ik denk dat dat lukt of niet? Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. ik ga denk ik die bluetooth set kopen die is goedkoper en heb nog een bluetooth stick voor mijn pc. en ik denk dat dat lukt of niet? Bluetooth stick? De PS3 heeft ingebouwde Bluetooth (voor de draadloze controllers dus ook).Maar ik vind het Bluetooth oortje niet echt fijn, vandaar dat ik daarna een USB koptelefoon heb aangeschaft. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. ik ga denk ik die bluetooth set kopen die is goedkoper en heb nog een bluetooth stick voor mijn pc. en ik denk dat dat lukt of niet? Bluetooth stick? De PS3 heeft ingebouwde Bluetooth (voor de draadloze controllers dus ook).Maar ik vind het Bluetooth oortje niet echt fijn, vandaar dat ik daarna een USB koptelefoon heb aangeschaft. Hij wilt de bluetooth oortje ook op zijn PC. Dat bedoeld hij Reageren
the max Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 er is al een nieuwe headset uit hoor, samen met Socom Confrontation http://dixons.nl/De_online_winkel/ProductD...70/default.aspx Reageren
Dvt Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. ik ga denk ik die bluetooth set kopen die is goedkoper en heb nog een bluetooth stick voor mijn pc. en ik denk dat dat lukt of niet? Bluetooth stick? De PS3 heeft ingebouwde Bluetooth (voor de draadloze controllers dus ook).Maar ik vind het Bluetooth oortje niet echt fijn, vandaar dat ik daarna een USB koptelefoon heb aangeschaft. Hij wilt de bluetooth oortje ook op zijn PC. Dat bedoeld hij Dan koop je toch gewoon een bluetooth stick/dongle voor je PC, voor €10?? Bewerkt: 20 oktober 2008 door Dvt Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 ik heb een vraag:ik zou graag een headset willen kopen voor mijn ps3 en mijn pc welke zou ik het beste nemen? en hij mag niet te duur zijn. thanks! Ely Je kan het best een usb headset kopen als je een headset wilt die je ook kan gebruiken voor de pc. Maar als je een headset alleen voor de PS3 wilt kan je het best een bluetooth oortje kopen die je ook voor je gsm gebruikt en dat is het goedkoopste mogelijkheid. ik ga denk ik die bluetooth set kopen die is goedkoper en heb nog een bluetooth stick voor mijn pc. en ik denk dat dat lukt of niet? Bluetooth stick? De PS3 heeft ingebouwde Bluetooth (voor de draadloze controllers dus ook).Maar ik vind het Bluetooth oortje niet echt fijn, vandaar dat ik daarna een USB koptelefoon heb aangeschaft. Hij wilt de bluetooth oortje ook op zijn PC. Dat bedoeld hij Dan koop je toch gewoon een bluetooth stick/dongle voor je PC, voor €10?? dat zei ik toch dat ik al een bluetooth stick had voor PC? Reageren
Dvt Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) dat zei ik toch dat ik al een bluetooth stick had voor PC? K, foutje Bewerkt: 20 oktober 2008 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.