Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

2.50 update heeft geheime Feature meegebracht -> Recovery mode!

Hoe Geraak ik in recovery mode ?

1.turn off The PS3 system (rode lichtje moet nog aan zijn)

2. Hold The power button down; The system will turn on and turn off once again.

3. Once the System has been shutdown, re-press you finger until you hear 2 consecutive beeps

4. When you hear the 2 beeps take finger off power button.

5. You will be promted to plug in your controller via usb and then hit the PS button

6. The Recovery menu will pop up.

gl :puh:

Geplaatst:

Sowieso moetje dit nooit doen, want er is grootte kans dat je ps3 naar de knoppen gaat. En als ik mij niet vergis is dit illegaal en dat mag dan niet op het forum besproken worden. ;)

Geplaatst:
Sowieso moetje dit nooit doen, want er is grootte kans dat je ps3 naar de knoppen gaat. En als ik mij niet vergis is dit illegaal en dat mag dan niet op het forum besproken worden. ;)

Recovery mode gaan?

Sony heeft de feature er EXPRESS ingezet , en je PS3 gaat echt niet kapot.

heb feature al gebruikt voor het fixen van firmware dus...

Geplaatst:
Volgens dit bericht is het anders wel schadelijk voor je Playstation 3

Wat is die gast dom.

het recovery menu is er om je systeem te HERSTELLEN :duh:

Geplaatst:

Ik zie de lol er niet zo van in en het brengt onnodig veel risico met zich mee. Als er een medicijn is tegen een ernstige ziekte ga je toch ook niet expres die ernstige ziekte proberen op te lopen? Verder wel een leuk updateje, wat mij als eerste opviel is dat je bij je offline vrienden kunt zien wanneer deze voor het laatste online zijn geweest, wel leuk om te zien ^_^

Geplaatst:
Ik zie de lol er niet zo van in en het brengt onnodig veel risico met zich mee. Als er een medicijn is tegen een ernstige ziekte ga je toch ook niet expres die ernstige ziekte proberen op te lopen? Verder wel een leuk updateje, wat mij als eerste opviel is dat je bij je offline vrienden kunt zien wanneer deze voor het laatste online zijn geweest, wel leuk om te zien ^_^

Wat is er lol aan recovery mode?

urgh....jullie snappen het echt niet...ik ben terug weg naar de Engelse GTAF :puh:

Geplaatst:

urgh....jullie snappen het echt niet...ik ben terug weg naar de Engelse GTAF :puh:

Volgens mij is dat zoals bij die een Firmware waarbij je PS3 mee kon verneuken, en als je dat doet dat ie weer naar fabrieksgegevens word gereset en je firmware gereset word, zodat je PS3 niet naar Sony op hoef te sturen en zelf kan oplossen dmv. die recoverymenu.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is dat zoals bij die een Firmware waarbij je PS3 mee kon verneuken, en als je dat doet dat ie weer naar fabrieksgegevens word gereset en je firmware gereset word, zodat je PS3 niet naar Sony op hoef te sturen en zelf kan oplossen dmv. die recoverymenu.

Jammer genoeg werkt het niet bij iedereen, een vriend van mij moest het proberen van Sony maar het werkte helaas niet. Dus nu moet hij alsnog zijn PS3 opsturen.

Yes, we zijn weer van hem af. :)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

de ps3 begint mij te vervelen. ik dacht dat het nooit zou gebeuren. Komt waarschijnlijk omdat ik geen een game leuk vindt.

Geplaatst:
de ps3 begint mij te vervelen. ik dacht dat het nooit zou gebeuren. Komt waarschijnlijk omdat ik geen een game leuk vindt.

Binnen nu en een maand heb je een hoop toppers in alle genres voor het uitkiezen:

• Far Cry 2 - 24 oktober
  • Midnight Club: Los Angeles - 24 oktober
  • Fallout 3 - 31 oktober
  • LittleBigPlanet - In de week van 4 november
  • SOCOM Confrontation - 31 oktober
  • MotorStorm Pacific Rift - 7 november
  • James Bond: Quantum of Solace - 7 november
  • Call of Duty: World at War - 14 november
  • Mirror's Edge - 14 november
  • Alone in the Dark: Inferno - 14 november

En als dit nog niet genoeg is, dan wordt de maand november afgesloten met Need For Speed Uncover en Resistance 2. De komende tijd worden we dus juist flink verwend :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je toch echt deze week even naar de winkel lopen, er komt zoveel uit vrijdag!!

Bewerkt: door Dx11

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...