Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Het is een betaversie voor alleen gevraagde mensen (inclusief mij)

Add MitchPS in je vrienden lijst, dit ben ik. Dan kunnen we samen Home doen. ;)

Geplaatst:

Hoe kan je er zo 1 ticketje krijgen want ik wil hem ook spelen :eten:

(PB Me)

Geplaatst:

Hoe kan je er zo 1 ticketje krijgen want ik wil hem ook spelen :eten:

(PB Me)

Helaas, het is niet mogelijk, ik heb het gekregen van een vriend die bij sony werkt.

Geplaatst:

Sinds vandaag ook een PS3 met Little Big Planet en GTA IV natuurlijk. Wat een ontzettend gave en handige machine is die PS3.

Ook het streamen van je media is zeer relaxed!

Geplaatst:
Sinds vandaag ook een PS3 met Little Big Planet en GTA IV natuurlijk. Wat een ontzettend gave en handige machine is die PS3.

Voe mij maar toe op PSN zou ik zeggen, kunnen we samen Litlle Big Planet doen. :)

Geplaatst:
Ik heb over Home gehoort maar wat kan je daar allemaal?

Home is een 3D wereld die de game community moet vergroten. Dus bijvoorbeeld jij wil online met 3 vrienden, maar gaat eerst tactieken bespreken in jou huis in Home. Dan start je de game op via Home en ga je lekker game. Ook heb je een bioscoop en een games room met arcade kasten. Verder zijn er ook nog rooms die gebonden zijn aan games en die dus ook dezelfde stijl heeft als de game.

De open beta komt waarschijnlijk deze maand.

Geplaatst:

Voe mij maar toe op PSN zou ik zeggen, kunnen we samen Litlle Big Planet doen. :)

Die Little Big Planet is bizar :7 in alle opzichten. ^_^

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Vandaag heb ik een optische geluidskabel gekocht. Daarmee kan je je PS3 met Dolby Digital- en DTS-geluid gebruiken. Bij games is dat echt een verschil. Ik heb het even getest met Far cry 2. Ik ging naar een kamp voor een missie, en ik keek naar links, niet naar de vijand. Je hoorde dan ook echt de kogels van rechts om je oren vliegen! Dit maakt het een heel stuk leuker, omdat ik vroeger nooit wist vanwaar ik beschoten werd. Ik begin er weer zin in te krijgen! :D

Geplaatst:
Vandaag heb ik een optische geluidskabel gekocht. Daarmee kan je je PS3 met Dolby Digital- en DTS-geluid gebruiken. Bij games is dat echt een verschil. Ik heb het even getest met Far cry 2. Ik ging naar een kamp voor een missie, en ik keek naar links, niet naar de vijand. Je hoorde dan ook echt de kogels van rechts om je oren vliegen! Dit maakt het een heel stuk leuker, omdat ik vroeger nooit wist vanwaar ik beschoten werd. Ik begin er weer zin in te krijgen! :D

Haha, dat lijkt mij ook zo vet hè. :puh: Alleen uit jouw verhaal kan ik opmaken dat jij gewoon stereo hebt? Als je nog een keer geld teveel hebt, moet je echt 5.1 of iets met hetzelfde principe kopen. Dát geeft pas een geweldige geluidservaring. :D Dan hoor je het zelfs als je van achteren wordt beschoten etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Haha, dat lijkt mij ook zo vet hè. :puh: Alleen uit jouw verhaal kan ik opmaken dat jij gewoon stereo hebt? Als je nog een keer geld teveel hebt, moet je echt 5.1 of iets met hetzelfde principe kopen. Dát geeft pas een geweldige geluidservaring. :D Dan hoor je het zelfs als je van achteren wordt beschoten etc.

Dat bedoelde ik net. We hebben een 5.1 Home Cinema: 5 speakers en 1 subwoofer. Dan is er links voor je een luidspreker, in het midden voor je, rechts voor je en links en rechts een stukje achter je. Vroeger kon ik m'n PS3 ook aansluiten op de Home Cinema, maar dan kwam er overal hetzelfde geluid uit. Nu komt er overal een ander geluid uit, afhankelijk van je omgeving en wat je doet. :tu:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

joo

ik heb sinds 2 dagen een ps3. ik ga straks om een hdmi kabel, maar weten jullie hoe ik het geluid dan door de 5.1 home cinema krijg? met de drie kleuren kabel was dat zeer gemakkelijk.

Geplaatst:

Cool...

Waar koop je zoiets en hoeveel kost het ongeveer..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...