david Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ja hoeveel kost het? en is het echt een enorm verschil want dan ga ik het mss ook aanschaffen. ik heb nu gwn een dhmi kabel van mijn ps3 naar mijn fullhdtv, en voor de audio gwn een audio kabel van de tv naar de versterker, maar volgens mij kan ik de home cinema nog beter benutten. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ja hoeveel kost het? en is het echt een enorm verschil want dan ga ik het mss ook aanschaffen. ik heb nu gwn een dhmi kabel van mijn ps3 naar mijn fullhdtv, en voor de audio gwn een audio kabel van de tv naar de versterker, maar volgens mij kan ik de home cinema nog beter benutten. Je moet je PS3 rechtstreeks verbinden met de home cinema met een optische geluidskabel. Je home cinema moet dan wel een optische geluidsingang hebben, maar dit zal waarschijnlijk wel het geval zijn. En het is wel een verschil, want in plaats van dat het geluid over alle verschillende boxen (bij mij 5 met 1 bass) verdeeld wordt, krijg je DTS of Dolby Digital. Dan hoor je het geluid waar het vandaan komt. Een optische geluidskabel kost rond de €8, en je moet natuurlijk ook een home cinema set hebben. Als je PS3 verbonden is moet je bij de geluidsinstellingen instellen dat je PS3 met een optische geluidskabel verbonden is, en DTS en Dolby Digital aankruisen. En vanaf dan game je met echt surround sound! Reageren
david Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 help! ik heb net de digitale optische audiokabel aangesloten en 'optisch' geselecteerd enzo maar ik krijg geen geluid door de boxen. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 help! ik heb net de digitale optische audiokabel aangesloten en 'optisch' geselecteerd enzo maar ik krijg geen geluid door de boxen. Je moet bij de ontvanger ook de juiste bron selecteren. Bij mij staat hij herkend als DVD, maar ik moest ook de bron veranderen naar OPTICAL in plaats van COAX. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 is er toevallig een max van geheugen die in je ps3 kan ? ik heb een harde schijf van 250 gb aangeschaft heb gefragmenteerd en ik kijk bij systeem en dan info en dan staat 202vrij/232grootte 232 is zoieso al geen 250 gb maar het vrije geheugen 202 gb waar is die 30gb dan aan besteed ik heb nog niks erop gezet Reageren
IV trailer Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 is er toevallig een max van geheugen die in je ps3 kan ?ik heb een harde schijf van 250 gb aangeschaft heb gefragmenteerd en ik kijk bij systeem en dan info en dan staat 202vrij/232grootte 232 is zoieso al geen 250 gb maar het vrije geheugen 202 gb waar is die 30gb dan aan besteed ik heb nog niks erop gezet Bij het fragmenteren van 250 GB is het normaal dat je op de ps3 maar 232 GB overhoud. Waarom die andere 30GB heen is weet ik ook niet. Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ik kan misschien aan een ps3 komen welke spellen moet ik zekerrs halen Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Gran Turismo 5 prologue for sure! En GTA IV natuurlijk ook. Bij het fragmenteren van 250 GB is het normaal dat je op de ps3 maar 232 GB overhoud. Waarom die andere 30GB heen is weet ik ook niet. Dit heeft met het berekenen van de MB's te maken. De makers van een hardeschijf rekenen zo: 1 kilobyte is 1000b. 1 megabyte is 1000kb. 1 gigabyte is 1000mb. Jouw PS3 en je computer rekenen zo: 1 kilobyte is 1024b. 1 megabyte is 1024kb. 1 gigabyte is 1024mb. Dus je hebt uiteindelijk méér bytes nodig om één gig te krijgen en daarom kom je maar rond de 230 uit en niet 250. Bewerkt: 18 januari 2009 door Galiorix Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Gran Turismo 5 prologue for sure! En GTA IV natuurlijk ook.Bij het fragmenteren van 250 GB is het normaal dat je op de ps3 maar 232 GB overhoud. Waarom die andere 30GB heen is weet ik ook niet. Dit heeft met het berekenen van de MB's te maken. De makers van een hardeschijf rekenen zo: 1 kilobyte is 1000b. 1 megabyte is 1000kb. 1 gigabyte is 1000mb. Jouw PS3 en je computer rekenen zo: 1 kilobyte is 1024b. 1 megabyte is 1024kb. 1 gigabyte is 1024mb. Dus je hebt uiteindelijk méér bytes nodig om één gig te krijgen en daarom kom je maar rond de 230 uit en niet 250. maar waarom rekenen die makers zo ?. dat is toch alleen maar verwarrend Bewerkt: 18 januari 2009 door the_dan Reageren
---Elias--- Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 ik kan misschien aan een ps3 komen welke spellen moet ik zekerrs halen Gta Iv absoluut, Cod Waw, en Uncharted de eerste (gaat wel niet online maar hij is wel 30 euries waart). En nog meer absoluut maar heb geen zin om ze allemaal op te sommen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik begin me laatste tijd te ergeren aan de "online" status van de ps3. Wat ik hiermee bedoel zijn de meldingen van: "Jan is online", "Henk is offline", "Jan is offline", "Piet is online", "Henk is online" etc. Bij PES2009 erger ik me het meest omdat die melding vaak voor me spelers komen als ik net met me spelers bovenaan me scherm sta. Ik hoop dat ze in de volgende update die melding wat kleiner maken en je eventueel die tijd kan instellen. Die meldingen blijven niet 1 of 2 seconden staan, maar nemen al ruim meer dan 5 seconden in beslag. En het nadeel is als je het uitzet, dat je dan ook geen meldingen meer krijgt van je nieuwe berichten. Dus ik hoop dat ze met iets komen waardoor je of die tijd kan bepalen, grootte of dat je 1 van die twee (offline-melding en bericht-melding) kan uitzetten. Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb ook iemand (als ik me niet vergis Dieko ) die op mijn playstation vroeger de hele tijd on-offline ging volgens mijn ps3 terwijl dat natuurlijk helemaal niet waar was. Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb ook iemand (als ik me niet vergis Dieko ) die op mijn playstation vroeger de hele tijd on-offline ging volgens mijn ps3 terwijl dat natuurlijk helemaal niet waar was. Als de draadloze verbinding niet optimaal is, dan kan dat wel eens voorkomen, ja. Die meldingen zijn dan inderdaad niet echt fijn tijdens het gamen. Vooral tijdens Fifa09, want dan wil het wel eens voorkomen dat je niet meer ziet waar de bal/spelers zijn. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb er helemaal geen last van die meldingen, ik heb zo te zien niet zo veel games waarbij rechtsboven iets wordt ingenomen van het spel Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik heb er helemaal geen last van die meldingen, ik heb zo te zien niet zo veel games waarbij rechtsboven iets wordt ingenomen van het spel Het gaat niet om welke game je hebt, maar een melding die aangeeft of je toegevoegde vrienden van PSN on- of offline gaan. Bewerkt: 18 januari 2009 door TomHagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.