FerryN Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Je kan die meldingen ook uitzetten, heb ik ook gedaan, veel fijner . Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb er helemaal geen last van die meldingen, ik heb zo te zien niet zo veel games waarbij rechtsboven iets wordt ingenomen van het spel Het gaat niet om welke game je hebt, maar een melding die aangeeft of je toegevoegde vrienden van PSN on- of offline gaan. Dat bedoel ik ook, ik heb er geen last van die meldingen van online/offline. Maar ik heb dus geen games die rechtsbovenaan iets belangrijkst hebben, dus waar ik mee kan storen van die meldingen van online/offline Reageren
Velaro Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 (bewerkt) Klopt het dat de PS3 regiovrij is? Dan bedoel ik dat je alle games uit bv. Azië of Amerika kan spelen op jouw Europese console. Ik dacht het wel, maar ik vraag het nog maar eens. Want ik denk dat ik bij pasen eens ipv mijn games altijd in de winkel te kopen, eens ga bestellen op internet. Ze zijn daar echt stukken goedkoper. Maar kent iemand een goedkope, betrouwbare webshop? En even zeggen hoeveel dat nu eigenlijk kost om het te verzenden (naar België)? Want dan kan je soms 2 games ipv 1 game kopen, en het enigste verschil is dat je er een tijdje op moet wachten. Bewerkt: 26 januari 2009 door Velaro Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Play.com, Amazon.com, Gamehubs.com En ja, de PS3 is regiovrij Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb de laatste tijd last van oppervlakkige krasjes op mijn ps3 en ook last van 'vetplekjes' bijv als ik mijn vinger op het oppervlak had neergezet. dan laat het soms een afdruk achter die ik niet met een doekje kan weghalen. Ik erger me er erg aan. weet iemand hoe ik dit kan loplossen ? met een bepaalde middel ofz. Alvast bedankt. Reageren
Dieko Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik hoop dat iemand mij kan helpen. ik heb de laatste tijd last van oppervlakkige krasjes op mijn ps3 en ook last van 'vetplekjes' bijv als ik mijn vinger op het oppervlak had neergezet. dan laat het soms een afdruk achter die ik niet met een doekje kan weghalen. Ik erger me er erg aan. weet iemand hoe ik dit kan loplossen ? met een bepaalde middel ofz. Alvast bedankt. Heb je misschien de Action in de buurt? Dat is een heel goedkoop winkeltje. Ze hebben daar ook een klein Cd spuitje. Daarmee kan je alle viezigheid van je CD spuiten. Ik weet niet of dit bij Blue Ray lukt Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) O sorry voor de onduidelijkheid maar ik had het eigenlijk over de ps3 zelf. de voorkant ervan Bewerkt: 27 januari 2009 door PowerPats Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Weet je wat écht helpt? Een brillendoekje. Weet niet of je het hebt, maar mijn moeder draagt een bril, vandaar dat we die dingen thuis hebben liggen . Maar het helpt zéker. Mijn 360 heeft soms ook van die vlekken. Typische vingervlekken, en dat word ook zo opgelost d.m.v. zo'n brillendoekje Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik gebruik zo een doekje dat we mee hebben gekregen bij onze hdtv. is dat hetzelfde als zo een brillendoekje ? het heeft zo van die gerafelde kantjes en het voel zacht aan enz. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik ben eens met een brillendoekje over m'n PS3 heen gegaan en hij stond vol krassen die je alleen ziet als je van dichtbij goed kijkt. Nu ga ik er soms met een gewone stofdoek over, maar ik zoek eigenlijk ook nog iets om m'n PS3 eens te 'kuisen'. Maar PP ik denk dat zo'n doekje wat je bij je TV kreeg wel niets doet aan je PS3. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Mijn 360 had eerst ook een paar vingervlekken, krassen en dat is wel een beetje minder geworden na er overheen zijn gegaan met een brillendoekje Zal denk ik ook wel zo zijn met de Playstation 3 Reageren
Dvt Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 (bewerkt) Mijn 360 had eerst ook een paar vingervlekken, krassen en dat is wel een beetje minder geworden na er overheen zijn gegaan met een brillendoekje Zal denk ik ook wel zo zijn met de Playstation 3 De PS3 is glanzend hè, dus misschien is het anders. Maar ik denk dat dit wel helpt ja. Bewerkt: 28 januari 2009 door Dvt Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 PS4 details gelekt. Klik! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) PS4 details gelekt.Klik! Ik weet niet hoor de ps3 is nog geen 2 jaar oud ik denk niet dat ze dan al zo snel gaan komen met een vierde. Maar ik hoop eigenlijk dat de vierde niet al te snel komt want dan kan je weer is veel geld gaan uitgeven. Bewerkt: 30 januari 2009 door End Of The Riot Reageren
Dvt Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) PS4 details gelekt.Klik! SONY moet het minimaal 10 jaar met de PS3 doen aangezien, ze anders verlies maken. Dus dit is wel voor over een langere tijd... Bewerkt: 30 januari 2009 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.