Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Winkels gaan PS3's heus niet voor zo'n belachelijke prijs verkopen. Ik denk zelf dat het ongeveer 500 eu gaat worden, net zoiets als de PS2.

De PS2 kostte in het begin zeker géén 500 euro, het was meer 250 euro.

Nope, dan ben je dat denk ik al vergeten. De PS2 heef zeker voor 1150 gulden in de Nederlandse schappen gelegen. Dat is ongeveer 520 euro. :cya:

Geplaatst:

Dat klopt, mijn vader kocht er eentje voor kerst voor mij voor 900 gulden.

Cool dat van die bleu ray disk, 52GB!!! :klap: Ik ga hem nu nog meer kopen dan ik al van plan was.

Geplaatst:

Winkels gaan PS3's heus niet voor zo'n belachelijke prijs verkopen. Ik denk zelf dat het ongeveer 500 eu gaat worden, net zoiets als de PS2.

Nope, dan ben je dat denk ik al vergeten. De PS2 heef zeker voor 1150 gulden in de Nederlandse schappen gelegen. Dat is ongeveer 520 euro. :cya:

Wanneer kwam de PS2 uit? Het laatste van dure prijs die ik me kan herinneren is dat hij meer dan 10.000 Belgische Frank kostte (weet niet hoevel gulden dat dan is), dus zo'n 250 euro.

Geplaatst:

Volgens mij was het herst 2001, en ik geloof dat 20 belgische frank 1 gulden kost (delen door 20 dus), dus 10.000BF is dus 500 gulden en dus zo'n 220€.

Blijkbaar heb jij hem dus wat later gekocht want wij kochten hem voor 900 gulden.

Geplaatst:

Wanneer kwam de PS2 uit? Het laatste van dure prijs die ik me kan herinneren is dat hij meer dan 10.000 Belgische Frank kostte (weet niet hoevel gulden dat dan is), dus zo'n 250 euro.

Het was een PS2 waar je niks bij kreeg op een controller na.

Google maar even en je ziet dat de PS2 1150 euro heeft gekost. Ik ken zelfs mensen die het apparaat voor dat monsterlijke bedrag hebben gekocht.

Geplaatst: (bewerkt)
Google maar even en je ziet dat de PS2 1150 euro heeft gekost. Ik ken zelfs mensen die het apparaat voor dat monsterlijke bedrag hebben gekocht.
1150 euro?? Je bedoeld gulden zeker...

De release prijs van de ps2 was omgerekend €600,-. Ik kan het weten want ik heb ze destijds daadwerkelijk verkocht bij de Videoland. Nu werk ik daar al lang niet meer by the way...

Groetjes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Even over de PS3, die kan Blue-ray DVD's lezen en dus afspelen. D.w.z. dat de PS3 geen gewone DVD's meer kan lezen? Want gewone DVD's worden gelezen door een rode laserstraal en Blue-ray DVD's (zoals je kan raden) door blauwe laserstralen. Lol, zou dit het einde v/d klassieke DVD betekenen?

Geplaatst:

Nee hoor, dvd's zullen altijd wel blijven bestaan. Het is niet zo dat het net als de vhs zal verdwijnen...

En de ps3 is gewoon compatible met dvd's, dat heet zoiets als double lense nogwattes.... :) Alles komt goed...

Geplaatst:

Nog een vraagje:

• Zullen PS2 games op de PS3 er beter uitzien dan op PS2 :?
  • Zal je PSP-games kunnen spelen op de PS3 ?
  • Weet iemand ongeveer de release of prijs?

Geplaatst:

1150 euro?? Je bedoeld gulden zeker...

De release prijs van de ps2 was omgerekend €600,-. Ik kan het weten want ik heb ze destijds daadwerkelijk verkocht bij de Videoland. Nu werk ik daar al lang niet meer by the way...

Gulden natuurlijk, sorry mijn fout.

1. Zullen PS2 games op de PS3 er beter uitzien dan op PS2

2. Zal je PSP-games kunnen spelen op de PS3 ?

3. Weet iemand ongeveer de release of prijs?

1. Nee, ik neem aan van niet. De PlayStation 1 games waren ook niet mooier op de PS2.

2. Ik neem aan van niet. Aangezien de PSP gebruikt maakt van UMD's.

3. Nee, nog helemaal niemand. Er gaan hier ook veel geruchten over rond.

Geplaatst:
2. Ik neem aan van niet. Aangezien de PSP gebruikt maakt van UMD's.

Je weet nooit hé, je brengt je PSP in verbinding met je PS3, de PSP gebruik je dan als controller, de UMD-schijf stop je gewoon in je PSP en je ziet beeld op je PS3 (en misschien ook op je PSP :D )

Geef toe, dat zou toch machtig zijn?

Geplaatst:
1. Nee, ik neem aan van niet. De PlayStation 1 games waren ook niet mooier op de PS2.
Dat komt omdat een tv een eigen resolutie heeft, dat is niet in te stellen.. De tv's met 100htz zijn al beter, die lcd tv's zijn nog beter, dat zijn eigenlijk gewoon computerschermen, daarbij is de resolutie wel in te stellen. Dus het ligt eraan waar je die ps3 op aansluit. Sluit je hem aan op een lcd tv, zijn de graphics natuurlijk veel en veel beter...
Je weet nooit hé, je brengt je PSP in verbinding met je PS3, de PSP gebruik je dan als controller, de UMD-schijf stop je gewoon in je PSP en je ziet beeld op je PS3 (en misschien ook op je PSP :D )

Geef toe, dat zou toch machtig zijn?

Ok, dat is geweldig, maar dat is toch hetzelfde als rechtstreeks je psp aansluiten op de tv? Bovendien denk ik dat de ps3 die umddisks niet slikt, een umd is eigenlijk net zoiets als een minidisk, dus met een soort diskette eromheen. Gaat niet werken volgens mij, maar ben natuurlijk niet zeker...

Geplaatst:
Nog een vraagje:
  • Zullen PS2 games op de PS3 er beter uitzien dan op PS2 :?
  • Zal je PSP-games kunnen spelen op de PS3 ?
  • Weet iemand ongeveer de release of prijs?

1. Ps2 games zuller er niet beter uitzien eens gebrand op en dvd altijd gebrand dus ook de kwaliteid (tenzij je een dvd rw hebt dan kan je opnieuw branden maar je zal ze tog niet kunnen copieeren enzo)

2. Ik betwijfel het tenzeerste maar het zou kunnen.

3.De release was ongeveer in juni denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...