FerryN Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 PS4 details gelekt.Klik! SONY moet het minimaal 10 jaar met de PS3 doen aangezien, ze anders verlies maken. Dus dit is wel voor over een langere tijd... Enigste wat moet is doodgaan, de rest mag, voor Sony is het handiger om nog een tijdje te blijven bij de PS3, sowieso omdat de PS3 nog niet zo oud is, maar de ontwikkeling voor de PS3 moet zich nog terug betalen. Als ze dan over 2/3/4 jaar met een nieuwe zouden komen, zouden ze alleen maar minder geld erop maken, plus met de PS3 kunnen we nog een flink deel vooruit, omdat er nog niet alles uit gehaald word. Reageren
HA5H Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 PS4 details gelekt.Klik! SONY moet het minimaal 10 jaar met de PS3 doen aangezien, ze anders verlies maken. Dus dit is wel voor over een langere tijd... Enigste wat moet is doodgaan, de rest mag, voor Sony is het handiger om nog een tijdje te blijven bij de PS3, sowieso omdat de PS3 nog niet zo oud is, maar de ontwikkeling voor de PS3 moet zich nog terug betalen. Als ze dan over 2/3/4 jaar met een nieuwe zouden komen, zouden ze alleen maar minder geld erop maken, plus met de PS3 kunnen we nog een flink deel vooruit, omdat er nog niet alles uit gehaald word. Precies.. Ik denk dat zij, wat jij net zei, de PS3 gewoon wat langer mogen laten blijven en nog even moet laten concurreren met de 360 en de Wii Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Tja ik ga binnenkort PS3 kopen en dan is in eens PS4 uit ja heb ik niks voor niks PS3 gekocht heb ik maar paar maanden gespeeld. Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Dat is niet waar. Zo snel komen die consoles ook weer niet uit, en dat moet je onthouden De PS2 heeft 8 jaar na zijn release een opvolger gekregen, en de PS3 is eind '06 uitgebracht (Japan, Amerika, dus uitgezonderd van Europa). Dus je hoeft niet te verwachten dat de console binnen nu en twee jaar komt. Ik verwacht rond de E3 '10 een aankondiging van de Playstation 4 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb tegenwoordig soms het probleem als ik een game wil beindigen dan start mijn ps3 soms gewoon terug op. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Ik heb tegenwoordig soms het probleem als ik een game wil beindigen dan start mijn ps3 soms gewoon terug op. Heb ik ook soms maar dat komt meestal omdat hij nog aan het laden is, of omdat je hem te snel afzet. Dus beste tip is om hem in het menu van het spel de game te beëindigen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 Bij Little Big Planet heb ik vaak last dat hij vast loopt met internet als je bijvoorbeeld missie start met iemand anders. En soms is het irritant als hij met host verbinding maakt dan doet hij niet en dan kom je weer terug naar je eigen pod. Maar nu heb ik iets minder last van. Bij andere games heb ik geen last van iets. Reageren
david Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 het zal mss al gevraagd zijn, maar ik ga geen 240 pagina's doorlezen sorry. zijn er nog andere screensavers te downloaden voor de ps3? Ik bedoel daarmee de animaties die komen als je muziek afspeelt (de wereldbol etc.). alvast bedankt Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Waarom heeft Sony eigenlijk geen DLC voor de games mogelijk gemaakt? Ze hebben een PS-Store. Ik wil wel DLC voor Fallout 3 hebben alleen kan weer niet met dat hok Reageren
Rullez Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Waarom heeft Sony eigenlijk geen DLC voor de games mogelijk gemaakt? Ze hebben een PS-Store. Ik wil wel DLC voor Fallout 3 hebben alleen kan weer niet met dat hok Weet je wat het probleem is met DLC? Het kost geld. Nou is dat niet zo zeer het ergst, maar hier in Europa kan je alleen dingen kopen uit de PS Store als je een creditcard heb. En nu hebben niet zo heel veel mensen in Europa een creditcard. De meeste mensen hebben een gewone bankpas en daar kan het helaas niet. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Heeft er hier nog iemand last met PSN? Ik kan al heel de dag mij niet aanmelden... Reageren
Rullez Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Heeft er hier nog iemand last met PSN? Ik kan al heel de dag mij niet aanmelden... Ik kon net gewoon op PSN hoor, weet niet of jij je PS3 op draadloos internet heb? Zo ja zou ik hem even opnieuw laten inscannen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) Sonik64 is niet mijn PSN maar van iemand anders alleen die komt er niet meer op en ik mag hem houden de eigenaar van die PSN is de oude eigenaar van mijn PS3 ik ben de nieuwe eigenaar en hij heeft zelf geen nieuwe PS3 want hij speelt het niet. Alleen het probleem is ik weet het wachtwoord niet en ik kan de naam alleen wijzigen bij Japan maar niet in Europa dat vind ik wel jammer ik hoop dat dat later komt. Bewerkt: 17 maart 2009 door Zaahed Reageren
knikker Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 wie v jullie heeft ook killzone 2? tis echt een kanker vet spel, van eigen bodem dan nog Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 (bewerkt) wie v jullie heeft ook killzone 2? tis echt een kanker vet spel, van eigen bodem dan nog Ik heb hem niet ik ga Call of Duty World at War en Modern Warfare 2 kopen maar ik wil niet mod achtig doen maar volgens mij mag je niet 'een kanker' zeggen omdat het mensen pijn doet. Misschien vervangen door cool. Bewerkt: 17 maart 2009 door Zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.