Time-Bandit Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Waarom heeft Sony eigenlijk geen DLC voor de games mogelijk gemaakt? Ze hebben een PS-Store. Ik wil wel DLC voor Fallout 3 hebben alleen kan weer niet met dat hok Weet je wat het probleem is met DLC? Het kost geld. Nou is dat niet zo zeer het ergst, maar hier in Europa kan je alleen dingen kopen uit de PS Store als je een creditcard heb. En nu hebben niet zo heel veel mensen in Europa een creditcard. De meeste mensen hebben een gewone bankpas en daar kan het helaas niet. Ja maar Microzacht doet het wel. Die werken met punten ofzo. Waarom verzint Sony niet zoiets als PlayPoints ofzo Dat je gewoon punten kan kopen ofzo Reageren
TomHagen Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Ja maar Microzacht doet het wel. Die werken met punten ofzo. Waarom verzint Sony niet zoiets als PlayPoints ofzo Dat je gewoon punten kan kopen ofzo En hoe moet je dan aan 'PlayPoints' komen? Het is een beetje na-aperij en ze hebben al Trophies. Ik zie het nut er dus niet helemaal van in, het zou wel fijn zijn als ze het ook mogelijk maken om via iDeal te betalen bijvoorbeeld, een aantal games die je via de PSN-store kan kopen zie ik zeker wel zitten, en het is altijd minder dan 65 euro voor een schijfje. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 Ja maar Microzacht doet het wel. Die werken met punten ofzo. Waarom verzint Sony niet zoiets als PlayPoints ofzo Dat je gewoon punten kan kopen ofzo En hoe moet je dan aan 'PlayPoints' komen? Het is een beetje na-aperij en ze hebben al Trophies. Ik zie het nut er dus niet helemaal van in, het zou wel fijn zijn als ze het ook mogelijk maken om via iDeal te betalen bijvoorbeeld, een aantal games die je via de PSN-store kan kopen zie ik zeker wel zitten, en het is altijd minder dan 65 euro voor een schijfje. Dat bedoel ik ook met kopen schat (K) We gaan gewoon allemaal klagen @ ynoS. Change Change Change Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Er is een nieuwe Ps3 Firmware uitgekomen vandaag! Dus luidt: Firmware 2.70 Vriendenlijst : Mogelijkheid tot text chat Verhoging om grotere bestanden te sturen naar je vrienden (Bestand grootte verhoogt van 1MB tot 3MB) Video van de PlayStation Store: Je kunt nu een back-up maken van video-bestanden die je hebt gekocht vanuit de PlayStation Store op een extern apparaat en vervolgens kun je de interne harde schijf van de PS3 leegmaken, vervolgens kun je op elk gewenst moment je video-bestanden weer terughalen vanuit het externe apparaat. Video's die je hebt gekocht voor de PSP systeem kan nu worden overgebracht naar de PS3 voor het afspelen. Overige nieuwe functies: Met behulp van het internet, kunt je nu eenvoudig zoeken naar de meest recente informatie over de games die je in bezit hebt. (Om deze functie te gebruiken, selecteer je het pictogram voor het spel, en selecteer vervolgens [internetzoeken] in het optie menu.) Je kunt nu tekst kopiëren en plakken. (Je kunt nu de tekst van de internet browser kopiëren en deze vervolgens plakken in de tekstinvoer gebied van je on-screen toetsenbord, zodat je gemakkelijker tekst in kunt voeren.) Je hebt nu een optie om het verschil in volume tussen de tracks (van je harde schijf of opslagmedia) te verminderen.(Je kunt deze optie vinden in Instellingen -> Muziekinstellingen -> Dynamic Normalizer) Hier is overigens nog een filmpje van de nieuwe Firmware: Reageren
Dvt Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Ja maar Microzacht doet het wel. Die werken met punten ofzo. Waarom verzint Sony niet zoiets als PlayPoints ofzo Dat je gewoon punten kan kopen ofzo En hoe moet je dan aan 'PlayPoints' komen? Het is een beetje na-aperij en ze hebben al Trophies. Ik zie het nut er dus niet helemaal van in, het zou wel fijn zijn als ze het ook mogelijk maken om via iDeal te betalen bijvoorbeeld, een aantal games die je via de PSN-store kan kopen zie ik zeker wel zitten, en het is altijd minder dan 65 euro voor een schijfje. Nou wat denk je!? In de winkel kopen natuurlijk! Denk eens na... En @Time-Bandit: Wil je ff kappen met die alternatieve namen Microzacht en ynoS? Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Nou wat denk je!? In de winkel kopen natuurlijk! Denk eens na... En wat heeft dat ten voordelen van gewoon betalen via iDeal? Nieuwe firmware vind ik trouwens niet echt spectaculair, tenzij je een toetsenbord hebt om te chatten. Maar die heb ik niet. Reageren
Dvt Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Nou wat denk je!? In de winkel kopen natuurlijk! Denk eens na... En wat heeft dat ten voordelen van gewoon betalen via iDeal? Nieuwe firmware vind ik trouwens niet echt spectaculair, tenzij je een toetsenbord hebt om te chatten. Maar die heb ik niet. Bij de PS3 kun je alleen betalen met Creditcard. Heb je dat niet, kun je dus niets kopen. Met deze kaarten kun je gewoon punten kopen en heb je dus geen creditcard of iets nodig. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Beste update sinds de ingame XMB. Kopen kan overigens ook via een of andere PlayStation Store card, maar heb totaal geen idee hoe je eraan komt. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Beste update sinds de ingame XMB. Kopen kan overigens ook via een of andere PlayStation Store card, maar heb totaal geen idee hoe je eraan komt. Ik heb gehoord dat ze alleen in Amerika beschikbaar zijn . Mooie update overigens . Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Dat zijn dus 3 dingen wat ik dus nooit zal gebruiken, dat Sony maar eens met die BC komt om PS2 spellen te spelen, daar hebben de meeste veel meer aan dan shit wat niemand gebruikt . Reageren
gta master 1 Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Dat zijn dus 3 dingen wat ik dus nooit zal gebruiken, dat Sony maar eens met die BC komt om PS2 spellen te spelen, daar hebben de meeste veel meer aan dan shit wat niemand gebruikt . Toevallig wou ik laatst nog GoW 1 kopen, en op mn PS3 proberen, maar had geen geld mee. HIER kun je trouwens op BC testen. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 april 2009 Rapport Geplaatst: 2 april 2009 Dat zijn dus 3 dingen wat ik dus nooit zal gebruiken, dat Sony maar eens met die BC komt om PS2 spellen te spelen, daar hebben de meeste veel meer aan dan shit wat niemand gebruikt . Toevallig wou ik laatst nog GoW 1 kopen, en op mn PS3 proberen, maar had geen geld mee. HIER kun je trouwens op BC testen. Ja, maar ik heb een 40GB versie Maarja, ben al blij dat ik een PS3 heb Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Ja, dat kan best, maar ik wil namelijk een aantal PS2 spellen spelen, maar om daarom een PS2 te gaan kopen vind ik te overdreven, het geld groeit niet op me rug en ik heb al tiegelijk veel consoles op me kamer staan (1x PS1, 1x Xbox, 1x PS3, 3x X360) dus die kabelboom groeit, maar me scartaansluitingen niet. En voor Sony is het een kleine moeite om te doen, daarnaast zijn er hacks zodat je 40gb PS3 BC word, maar dat vind ikzelf te risicovol om uit te voeren. Dusja, Reageren
---Elias--- Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Geplaatst: 3 april 2009 De ingame chat is inderdaad zeer handig, maar toch zijn er wat minpunten aan vind ik. Zoals: -Je hebt maar een veld van 32 tekens, wat dus veel te weinig is om 1 of meer zinnen te maken. -Als je bijvoorbeeld: 'Hoe bedoel je?' typt dan krijg je: '*** bedoel je?' . Wat dus zeer vervelend is. Maar verder is de chat prima! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.