FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Ja, dat kan best, maar ik wil namelijk een aantal PS2 spellen spelen, maar om daarom een PS2 te gaan kopen vind ik te overdreven, het geld groeit niet op me rug en ik heb al tiegelijk veel consoles op me kamer staan (1x PS1, 1x Xbox, 1x PS3, 3x X360) dus die kabelboom groeit, maar me scartaansluitingen niet. En voor Sony is het een kleine moeite om te doen, daarnaast zijn er hacks zodat je 40gb PS3 BC word, maar dat vind ikzelf te risicovol om uit te voeren. Dusja, Waarom heb je 3 Xbox 360's ? Omdat ze alle drie wel iets hebben waardoor ik ze met een hamer kapot wil slaan Reageren
Rullez Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik wou morgen even naar de lokale computer winkel gaan voor een nieuwe hardeschijf voor mijn Playstation 3. Nou heb ik deze gezien op hun website, maar voldoet deze dan ook echt aan de eisen. Het zou namelijk zonde zijn als ik hem heb gekocht en het niet zou passen. Artikel is niet gevonden krijg ik :S Maar je moet een S-Ata schijf hebben, die 2.5" groot is, en het beste is dat ie 5400 rpm maakt, meer is niet nodig. Mmm werd dat de link het niet doet, ik had deze gevonden... Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik wou morgen even naar de lokale computer winkel gaan voor een nieuwe hardeschijf voor mijn Playstation 3. Nou heb ik deze gezien op hun website, maar voldoet deze dan ook echt aan de eisen. Het zou namelijk zonde zijn als ik hem heb gekocht en het niet zou passen. Artikel is niet gevonden krijg ik :S Maar je moet een S-Ata schijf hebben, die 2.5" groot is, en het beste is dat ie 5400 rpm maakt, meer is niet nodig. Mmm werd dat de link het niet doet, ik had deze gevonden... Die zou er gewoon in moeten passen ja en kunnen werken. Ga je die halen of bestellen? Reageren
Rullez Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik wou morgen even naar de lokale computer winkel gaan voor een nieuwe hardeschijf voor mijn Playstation 3. Nou heb ik deze gezien op hun website, maar voldoet deze dan ook echt aan de eisen. Het zou namelijk zonde zijn als ik hem heb gekocht en het niet zou passen. Artikel is niet gevonden krijg ik :S Maar je moet een S-Ata schijf hebben, die 2.5" groot is, en het beste is dat ie 5400 rpm maakt, meer is niet nodig. Mmm werd dat de link het niet doet, ik had deze gevonden... Die zou er gewoon in moeten passen ja en kunnen werken. Ga je die halen of bestellen? Halen uiteraard, het winkeltje zit op zo'n 10 minuten afstand. Bedankt voor je hulp man! Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Halen uiteraard, het winkeltje zit op zo'n 10 minuten afstand. Bedankt voor je hulp man! Graag gedaan Binnenkort ook maar kijken voor een grotere hdd Dan zet ik al me films daarop, heb nu momenteel +/- 160 gig aan films Reageren
Rullez Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Halen uiteraard, het winkeltje zit op zo'n 10 minuten afstand. Bedankt voor je hulp man! Graag gedaan Binnenkort ook maar kijken voor een grotere hdd Dan zet ik al me films daarop, heb nu momenteel +/- 160 gig aan films Dat soort shit heb ik allemaal op de hdd van mijn home cinema set staan. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Halen uiteraard, het winkeltje zit op zo'n 10 minuten afstand. Bedankt voor je hulp man! Graag gedaan Binnenkort ook maar kijken voor een grotere hdd Dan zet ik al me films daarop, heb nu momenteel +/- 160 gig aan films Dat soort shit heb ik allemaal op de hdd van mijn home cinema set staan. Ahh, das wel nice Mijn PS3 word mijn 'dvd speler' , ik kan het nu wel streamen, maar dat vind ik niet zo fijn, en alles gaan branden is ook iets te veel van het goeie Reageren
Dvt Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Ja, dat kan best, maar ik wil namelijk een aantal PS2 spellen spelen, maar om daarom een PS2 te gaan kopen vind ik te overdreven, het geld groeit niet op me rug en ik heb al tiegelijk veel consoles op me kamer staan (1x PS1, 1x Xbox, 1x PS3, 3x X360) dus die kabelboom groeit, maar me scartaansluitingen niet. En voor Sony is het een kleine moeite om te doen, daarnaast zijn er hacks zodat je 40gb PS3 BC word, maar dat vind ikzelf te risicovol om uit te voeren. Dusja, Waarom heb je 3 Xbox 360's ? Omdat ze alle drie wel iets hebben waardoor ik ze met een hamer kapot wil slaan Volgens mij doe je toch echt ook zelf iets fout waardoor je 3 Xbox'en slijt. Reageren
FerryN Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Ja, dat kan best, maar ik wil namelijk een aantal PS2 spellen spelen, maar om daarom een PS2 te gaan kopen vind ik te overdreven, het geld groeit niet op me rug en ik heb al tiegelijk veel consoles op me kamer staan (1x PS1, 1x Xbox, 1x PS3, 3x X360) dus die kabelboom groeit, maar me scartaansluitingen niet. En voor Sony is het een kleine moeite om te doen, daarnaast zijn er hacks zodat je 40gb PS3 BC word, maar dat vind ikzelf te risicovol om uit te voeren. Dusja, Waarom heb je 3 Xbox 360's ? Omdat ze alle drie wel iets hebben waardoor ik ze met een hamer kapot wil slaan Volgens mij doe je toch echt ook zelf iets fout waardoor je 3 Xbox'en slijt. Je mag ook gewoon inzien dat het MS fout is hoor Reageren
Dvt Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Die chat functie is vooral handig als ingame chat. Snap niet dat men zo over de BC "zeurt", om het zo maar even te noemen. (In het algemeen, niets tegen jou hoor, Ferry) Ik kan het, maar gebruik bijna nooit. Ja, dat kan best, maar ik wil namelijk een aantal PS2 spellen spelen, maar om daarom een PS2 te gaan kopen vind ik te overdreven, het geld groeit niet op me rug en ik heb al tiegelijk veel consoles op me kamer staan (1x PS1, 1x Xbox, 1x PS3, 3x X360) dus die kabelboom groeit, maar me scartaansluitingen niet. En voor Sony is het een kleine moeite om te doen, daarnaast zijn er hacks zodat je 40gb PS3 BC word, maar dat vind ikzelf te risicovol om uit te voeren. Dusja, Waarom heb je 3 Xbox 360's ? Omdat ze alle drie wel iets hebben waardoor ik ze met een hamer kapot wil slaan Volgens mij doe je toch echt ook zelf iets fout waardoor je 3 Xbox'en slijt. Je mag ook gewoon inzien dat het MS fout is hoor Nou bij twee Xbox'en vindt ik het puur ongeluk, maar 3 vind ik 'verdacht' (niet dat je het zelf zou veroorzaken, maar de situatie waarin de Xbox staat kan bijvoorbeeld de RROD veroorzaken). Reageren
FerryN Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Volgens mij doe je toch echt ook zelf iets fout waardoor je 3 Xbox'en slijt. Je mag ook gewoon inzien dat het MS fout is hoor Nou bij twee Xbox'en vindt ik het puur ongeluk, maar 3 vind ik 'verdacht' (niet dat je het zelf zou veroorzaken, maar de situatie waarin de Xbox staat kan bijvoorbeeld de RROD veroorzaken). Je mag alsnog inzien dat het een grote fout van MS is hoor . Geloof me, ik weet echt wel waardoor RROD komt, daarnaast is 1 drive naar de kut, en de andere twee RROD, en alle drie hebben al eerder 1x RROD gehad. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Jongens ik heb nu al twee dagen mijn HDD uitgebreid en alles werkt perfect. Ik had de standaard 40GB versie, maar dat is verleden tijd, want ik heb nu 160GB in mijn PS3 zitten. Alles bij elkaar was het zo'n 5 minuten werk. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Jongens ik heb nu al twee dagen mijn HDD uitgebreid en alles werkt perfect. Ik had de standaard 40GB versie, maar dat is verleden tijd, want ik heb nu 160GB in mijn PS3 zitten. Alles bij elkaar was het zo'n 5 minuten werk. Welke heb je erin gezet? Ik wil het ook gaan doen. Reageren
FerryN Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 Jongens ik heb nu al twee dagen mijn HDD uitgebreid en alles werkt perfect. Ik had de standaard 40GB versie, maar dat is verleden tijd, want ik heb nu 160GB in mijn PS3 zitten. Alles bij elkaar was het zo'n 5 minuten werk. Welke heb je erin gezet? Ik wil het ook gaan doen. Hij zegt toch 160gb Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Wat voor kut opmerking is dat? Natuurlijk las ik hoeveel GB hij erin heeft gezet, maar je hebt ook heel veel verschillende van verschillende merken. Kijk maar: http://www.alternate.nl/html/categoryListi...Serial-ATA& Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.