Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb er 160GB ingedaan van Samsung. :)

wat zet jij wel niet op de ps3

Ik heb redelijke veel savegames en game installaties, dan heb je de DLC van diverse games en Playstation Home...

Geplaatst:
Wat voor kut opmerking is dat? Natuurlijk las ik hoeveel GB hij erin heeft gezet, maar je hebt ook heel veel verschillende van verschillende merken.

Kijk maar:

http://www.alternate.nl/html/categoryListi...Serial-ATA&

Als je een tutorial had gelezen(waarschijnlijk moest je dat sowieso doen) zou er 9 van de 10 keer bijstaan welke je nodig hebt ;).

Namelijk een 2.5" hdd die 5400rpm maakt en die S-ata is.

Je kan wel een 7200rpm pakken, maar een PS3 is geprogrammeerd op 5400rpm, dus verschil merken zul je niet doen.

Geplaatst:
Wat voor kut opmerking is dat? Natuurlijk las ik hoeveel GB hij erin heeft gezet, maar je hebt ook heel veel verschillende van verschillende merken.

Kijk maar:

http://www.alternate.nl/html/categoryListi...Serial-ATA&

Ik heb er 160GB ingedaan van Samsung. :)

Bedankt om even te zeggen. ;)

Want ik denk dat ik het ook niet lang meer ga trekken met die standaard 60 GB. :{

Geplaatst:

Eerste foto's PS3 Slim zijn verschenen! Het blijft nog wel een gerucht, maar het ziet er aardig geloofwaardig (dat rijmt) uit.

Meer info hierover op InsideGamer.

1242288916.jpg

1242288945.jpg

1242288972.jpg

1242289000.jpg

Geplaatst:
Eerste foto's PS3 Slim zijn verschenen! Het blijft nog wel een gerucht, maar het ziet er aardig geloofwaardig (dat rijmt) uit.

Meer info hierover op InsideGamer.

-Plaatjes-

Die zijn gelukkig fake!

Dat ding is oerlelijk :7.

Hier is citaat van Sony:

We currently don't have any plans for a redesigned PS3.
Geplaatst:

ik vind het meer op een blok plastic lijken dan een nieuwe PS3

Vooral het laatste plaatje vind ik er heel ongeloofwaardig uitzien

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn home cinema set (5.1).

Alles aangesloten, met optische ingang.

Het probleem is dat de speler automatisch instelt van 2.1 bij die spel en 5.1 op een ander spel

Maar ik wil dat het altijd 5.1 afspeelt en altijd op die instelling blijft staan

Weet iemand daar een oplossing voor

Ik heb de set samsung ht-z210

Alvast bedankt

Geplaatst:

hey mensjes is het mogelijk om een amerikaanse account te hebben op een europese ps3 ? want er komen veel meer gavere dingen uit in de ps store dan in de europese helaas :duh:

Geplaatst:
hey mensjes is het mogelijk om een amerikaanse account te hebben op een europese ps3 ? want er komen veel meer gavere dingen uit in de ps store dan in de europese helaas :duh:

Tuurlijk is dit mogelijk, maak een nieuw gebruikers account aan op je PS3. Ga dan naar het tab waar je in kan loggen op je PSN, klik dan op "Maak een nieuw Playstation Netwerk Account aan." en vul de vragen in. Let wel op dat je een land uit Amerika moet selecteren en een geldig Amerikaans Adres in moet vullen als je een Amerikaans account wil hebben.:

Geplaatst:

een amerikaans adres ? dus ik kan gewoon een willekeurig adres kiezen bijv het adres van het witte huis ofz ? :7

Geplaatst:
een amerikaans adres ? dus ik kan gewoon een willekeurig adres kiezen bijv het adres van het witte huis ofz ? :7

Jep, heb ik ook gedaan :puh:

Die adres heb ik namelijk ook gebruikt ^_^

Geplaatst:

Zo ik heb een usa account gemaakt. en hun hebben veel vettere dingen :Y heb de killzone behind the bullet gedownload en een gratis vechtgame met een ninja :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...