Visser23 Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Japanse Store is nog meer te vinden Dan moet je alleen de weg weten naar de demo sectie Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. nee het is die ragdoll ninja spel. normaal moet je er 10 dollar voor neerleggen maar deze week is het gratis. dus ik zou het echt downloaden Reageren
FerryN Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 (bewerkt) De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. nee het is die ragdoll ninja spel. normaal moet je er 10 dollar voor neerleggen maar deze week is het gratis. dus ik zou het echt downloaden Die game heb ik gister gauw gedownload, die is echt wel vet Genaamd Rag Doll Kung Fu he? Bewerkt: 19 mei 2009 door FerryN Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 19 mei 2009 Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 DLC voor Fallout 3 is aangekondigd. Op de PS3. Juni 2009 wordt het verwacht. http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3 Zie hier de bron bij Recent News Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. nee het is die ragdoll ninja spel. normaal moet je er 10 dollar voor neerleggen maar deze week is het gratis. dus ik zou het echt downloaden Die game heb ik gister gauw gedownload, die is echt wel vet Genaamd Rag Doll Kung Fu he? Is die ook op een Europese account? Reageren
FerryN Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. nee het is die ragdoll ninja spel. normaal moet je er 10 dollar voor neerleggen maar deze week is het gratis. dus ik zou het echt downloaden Die game heb ik gister gauw gedownload, die is echt wel vet Genaamd Rag Doll Kung Fu he? Is die ook op een Europese account? Dunno, ik kan nu ook niet kijken, zit op Fedora(Linux) en heb daar geen gedeelde netwerk dus geen internet op me PS3. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 De shop van Amerika zal inderdaad wel wat leukere dingen hebben, maar er zijn ook veel dezelfde dingen in de shop van Europa. Zoals dat spel wat je zegt, volgens mij is dat Ninja Gaiden? Die is ook gewoon in de normale store hoor. Verder maakt het me niet zoveel uit. Ik kijk wel op de PC voor trailers en/of demo's. Da's bijna precies hetzelfde als op de Playstation 3. nee het is die ragdoll ninja spel. normaal moet je er 10 dollar voor neerleggen maar deze week is het gratis. dus ik zou het echt downloaden Die game heb ik gister gauw gedownload, die is echt wel vet Genaamd Rag Doll Kung Fu he? Is die ook op een Europese account? Die game is er wel in de Europese Playstation Store, maar dan moet je er 10 euro voor betalen. In de Amerikaanse Playstation Store is hij voor 1 of 2 weken gratis. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Welke licentie's heb jij het dan over? Reageren
FerryN Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Welke licentie's heb jij het dan over? Waarschijnlijk die met R* Games voor GTA IV(Denk ik) Maar de volgende DLC moet toch nog komen? als je het zo bekijkt is MS dan opgelicht door R*, omdat ze dus 50 mil voor 1 DLC hebben betaald ipv. 2 DLC's, dat vind ik wel wat vaagjes. Natuurlijk hoop ik dat het werkelijk klopt Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Welke licentie's heb jij het dan over? Nou MS had toch een contract dat bij veel spellen DLC alleen voor hun was. GTA, Fallout 3 enzo. En die schijnt nu af te lopen Daarom dat het ook uitkomt voor de PS3 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Wist ik al Reageren
arjan123nl Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 Nog beter nieuws. Volgens iemand die ik gister sprak in de Dixons is de Licentie van Microzacht in Juni afgelopen. Dat betekent dat de PS3 ook alle DLC's gaat krijgen. Wist ik al Nu nog van die kaartjes dat je ze kan dowloaden. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Gaat via de PS Shop als het goed is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.