FerryN Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Gaat via de PS Shop als het goed is Ja, maar niet iedereen heeft een creditcard in Nederland, als ze de vergelijkbare kaartjes zoals MS met de X360 gaan doen kunnen we/ze wel gewoon kopen zonder creditcard, dat bedoelt Arjan Reageren
arjan123nl Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Gaat via de PS Shop als het goed is Ja, maar niet iedereen heeft een creditcard in Nederland, als ze de vergelijkbare kaartjes zoals MS met de X360 gaan doen kunnen we/ze wel gewoon kopen zonder creditcard, dat bedoelt Arjan Idd dat bedoelde ik ja. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 heb net de officiële headset van de ps3 gekocht, werkt erg goed, en was maar 50 euro ik kan het echt iedereen aanraden Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 heb net de officiële headset van de ps3 gekocht, werkt erg goed, en was maar 50 euro ik kan het echt iedereen aanraden WAAAAAAAAAR????? Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 heb net de officiële headset van de ps3 gekocht, werkt erg goed, en was maar 50 euro ik kan het echt iedereen aanraden WAAAAAAAAAR????? DAAAAAAAAAR!!!!!!! Neh, bij Mediamarkt zijn ze er volgens mij ook Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik had in de mediamarkt gekeken, maar daar waren ze niet. tenminste niet in den haag maar bij de lokale gameshop hebben ze het zeker weten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Oke, dan ga ik kijken ben de lokale gameshop in Nijmegen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 heb net de officiële headset van de ps3 gekocht, werkt erg goed, en was maar 50 euro ik kan het echt iedereen aanraden Die heb ik ook werkt super goed. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Er gaan de laatste tijd veel geruchten over de Backwards compatiblity van de PS3. Zou zou Sony in 2008 een patent hebben geregistreerd om de emotion engine te emuleren via de PS3. Ook bevestigde een Sony medewerker dat we binnen enkele weken via een firmware update weer backwards compatibility zouden hebben. BRON Ik hoop zeker dat het waar is want dan kan ik de PS2 games zonder mijn PS2 spelen en upgescaled. PS: Dit is toch niet bumpen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 dat is goed nieuws, ik heb nog zat ps2 spellen, maar mijn ps2 zelf zit ergens in een hoekje stof te verzamelen. en heb geen zin om hem weer aan te sluiten. Dit zou wel een goede mogelijkheid zijn om weer wat ps2 games te spelen. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Volgens de Taiwanese website UDN (link) heeft Sony opdracht gegeven aan Foxconn en Pegatron om deze maand de PS3 Slim modellen te versturen. UDN: “Upstream component makers that the new Sony PS3 console OEM orders formally approved last week, of which Hon Hai Heshuo pie with 50 percent of all orders, is expected to ship from the beginning of July to meet the summer demand.” Laten we hopen dat Europa snel aan de beurt is! Bron klik hier De foto's zien er een beetje ongeloofwaardig uit, maar het zou kunnen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Volgens mij heb ik deze foto's (hier?) al is eerder gezien, en toen bleek dat ze vals waren.. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Volgens mij heb ik deze foto's (hier?) al is eerder gezien, en toen bleek dat ze vals waren.. Die foto's waren een paar dagen voor de E3 opgedoken. Reageren
.Stan Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Zo'n 'case' is niet moeilijk na te maken, dus het zal wel gewoon 'fake' zijn... Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.