Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN!

Bedoel je die PSN-cards?

Pas in oktober! :O :(

Geplaatst:
Ik heb geen PS3, veel te duur :duh:.

Interessant om te weten, niet dus. :duh: Ik zou zeggen zoek een baantje en ga er lekker zelf voor werken. Het geeft een erg goed gevoel als je iets kan kopen waar je zelf voor heb gewerkt en wat je dan eindelijk kan kopen.

Geplaatst: (bewerkt)
Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN!

Bedoel je die PSN-cards?

danpas?datisnouechtjammerikwoubinnekortnogenefarcry2weaponpackdownloaden :N numoetikwachtenendiepspgogaikooknoguskopendusdanismijngeldweg :N enalsjezechtdastjeeenps3veelsteduurvindmoetjenietreagerendatheedftgeennutikheber

halfvoorgespaardenbennuaantsparenvooreenbootje

alsjedanietskooopthechtjeertenminstewaardeaan,

ik

heb

een

probleemmetmijnspatieerisper

ongeluk

bier

op

gevallen

sorryvoordeoverlast

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Is nog niet bevestigd door Sony. Heb je zeker van ps3hype?

Maar het klinkt wel logisch aangezien de GO alleen maar spellen aanbied via de Store. Die codes zijn ook voor de PS3 te gebruiken hoop ik, maar ik weet het wel zeker.

Geplaatst:

er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ?

Geplaatst:
er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ?

Heb je een router, want dan kan ik je uitleggen hoe je UPnP makkelijk aan kan zetten. :)

Geplaatst:

Met sommige spellen maakt NAT niet uit :)

Geplaatst:

Heb je een router, want dan kan ik je uitleggen hoe je UPnP makkelijk aan kan zetten. :)

Ja ik heb een router, hoe moet ik UPnP aanzetten dan ? ^_^

Geplaatst:

Ja ik heb een router, hoe moet ik UPnP aanzetten dan ? ^_^

Je moet bij je configuratie scherm achter je IPv4 Standaard Gateway kopen. Bij iet dit er ongeveer zo uit. (De sterretjes moeten cijfers voorstellen.) ***.***.*.* Dit kan je vinden bij je Draadloze netwerkverbindingen en dan bij de gegevens. Ben je erachter dan typ je dit in je internet browser. Bij mij kan ik UPnP inschakelen bij router instellingen. Ik moet simpel kiezen uit Enable of Disable. Vink Enable aan, save en klaar is kees.

Geplaatst:

Bedoel je die PSN-cards?

Kan me niet schelen waneer maar ze komen wel :tu: .

Geplaatst:

holy shit, ik heb nu opeens een andere fout, ps3 kan geen verbinding maken met mediaserver, Ik kan niet meer online op de ps3. Iemand een oplossing ? :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...