End Of The Riot Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN! Bedoel je die PSN-cards? Pas in oktober! :O Reageren
Karel.Anker Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb geen PS3, veel te duur . Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb geen PS3, veel te duur . Interessant om te weten, niet dus. Ik zou zeggen zoek een baantje en ga er lekker zelf voor werken. Het geeft een erg goed gevoel als je iets kan kopen waar je zelf voor heb gewerkt en wat je dan eindelijk kan kopen. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN! Bedoel je die PSN-cards? Pas in oktober! :O danpas?datisnouechtjammerikwoubinnekortnogenefarcry2weaponpackdownloaden numoetikwachtenendiepspgogaikooknoguskopendusdanismijngeldweg enalsjezechtdastjeeenps3veelsteduurvindmoetjenietreagerendatheedftgeennutikheber halfvoorgespaardenbennuaantsparenvooreenbootje alsjedanietskooopthechtjeertenminstewaardeaan, ik heb een probleemmetmijnspatieerisper ongeluk bier op gevallen sorryvoordeoverlast Bewerkt: 23 juli 2009 door j0uk3 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN! Is nog niet bevestigd door Sony. Heb je zeker van ps3hype? Maar het klinkt wel logisch aangezien de GO alleen maar spellen aanbied via de Store. Die codes zijn ook voor de PS3 te gebruiken hoop ik, maar ik weet het wel zeker. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ? Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ? Heb je een router, want dan kan ik je uitleggen hoe je UPnP makkelijk aan kan zetten. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ? Met sommige spellen maakt NAT niet uit Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 GTA IV is een van de weinige die daar wel gevoelig voor is. Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ? Heb je een router, want dan kan ik je uitleggen hoe je UPnP makkelijk aan kan zetten. Ja ik heb een router, hoe moet ik UPnP aanzetten dan ? Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 er is iets heel geks nu. Ik heb een NAT3 verbinding, geen idee waarom en UPnP is niet beschikbaar, maar toch kan ik urenlang multiplayer spelen zonder dat er iets uitvalt of dat ik gekickt word ofz. Foutje ? Heb je een router, want dan kan ik je uitleggen hoe je UPnP makkelijk aan kan zetten. Ja ik heb een router, hoe moet ik UPnP aanzetten dan ? Je moet bij je configuratie scherm achter je IPv4 Standaard Gateway kopen. Bij iet dit er ongeveer zo uit. (De sterretjes moeten cijfers voorstellen.) ***.***.*.* Dit kan je vinden bij je Draadloze netwerkverbindingen en dan bij de gegevens. Ben je erachter dan typ je dit in je internet browser. Bij mij kan ik UPnP inschakelen bij router instellingen. Ik moet simpel kiezen uit Enable of Disable. Vink Enable aan, save en klaar is kees. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 thanks, het lukt Veel game plezier! Reageren
arjan123nl Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Kleine bump, maar voor de mensen die het nog niet weten: in oktober komen samen met de release van de PSP Go prepaid kaarten voor het PSN! Bedoel je die PSN-cards? Pas in oktober! :O Kan me niet schelen waneer maar ze komen wel . Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 holy shit, ik heb nu opeens een andere fout, ps3 kan geen verbinding maken met mediaserver, Ik kan niet meer online op de ps3. Iemand een oplossing ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.