Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
holy shit, ik heb nu opeens een andere fout, ps3 kan geen verbinding maken met mediaserver, Ik kan niet meer online op de ps3. Iemand een oplossing ? :N

Typ de precieze foutmelding in (vooral de code) op Google. Dan krijg je vaak een hele lijst met oplossingen. :)

Geplaatst:

Ik heb mijn ps3 op de zolder gezet, en heb nu een verbinding van 35 % met de router die 3 etages beneden staat. Ik heb nu helemaal geen connectie met internet ps network en multiplayer games meer. is 35 % dan niet genoeg om online te kunnen gaan ? Of ligt het ergens anders aan ?

Geplaatst:
O oke, wat is dan wel genoeg ? +70 procent ofz ?

Gewoon, hoe meer hoe beter, anders krijg je lag, en dat wil je in een multiplayer game echt niet.

Geplaatst:
O oke, wat is dan wel genoeg ? +70 procent ofz ?

Waar kun je dat zien? :O

Als je een nieuw netwerk laat scannen krijg je een lijst met alle beschikbare netwerken. Achter al deze netwerken staat wat voor beveiligingen ze hebben en hoe sterk het signaal is.

Ik speel overigens zelf ook met 30% en kan gewoon connecten.

Geplaatst:

Ik ben zo ziek geworden van alle problemen mbt draadloos internet. Ik heb nu gewoon een kabel getrokken van het kastje naar mijn ps3. Het werkt prima. nooit meer last van verbindingsproblemen. Ik had dit veel eerder moeten doen. _O_

Geplaatst:

Sorry voor de dubbelpost, maar er komt ongelovelijk veel hete lucht uit de achterkant van mijn ps3,omdat mijn ps3 op een houten plankje staat dacht ik dus van dat mijn ps3 wel eens overhit zou kunnen raken, omdat hout warmte vasthoudt. Dus ik heb mijn ps3 verhoogt, volgens mij gaat de hete lucht nu omhoog inplaats van omlaag. (heel raar ik weet het. :7 ) maar nu hangt het wel scheef. (zie foto)

is dit wel veilig voor de ps3 ?

Geplaatst:

Ik denk dat het niet veel uitmaakt :7 Misschien wel een beetje met de hitte, maar niet of het gevaarlijk is of niet. Als je echt niet zeker bent, doe dan ook aan de voorkant een even hoog balkje, dan ben jij helemaal zeker.

Geplaatst: (bewerkt)

zal ik doen, thanks. ;)

maar is het normaal dat een ps3 zo heet word ? zou er zelfs een ei op kunnen bakken op sommige momenten.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:
zal ik doen, thanks. ;)

maar is het normaal dat een ps3 zo heet word ? zou er zelfs een ei op kunnen bakken op sommige momenten.

Staat ie met de bovenkant tegen de muur op?

Geplaatst:
zal ik doen, thanks. ;)

Hè? Dan zou die rechtop staan, maar je ziet dat dat niet het geval is.

De PS3 wordt inderdaad vrij heet, net als normale PC's. Zolang je het roostertje waar de koeler zit vrij houdt, is er vrij weinig aan de hand. Dus ook niet in een dichte kast plaatsen. Mijn PS3 staat in kast, maar tijdens het spelen hou ik het deurtje open. En dan is er nog niks aan de hand.

Geplaatst:
zal ik doen, thanks. ;)

Hè? Dan zou die rechtop staan, maar je ziet dat dat niet het geval is.

De PS3 wordt inderdaad vrij heet, net als normale PC's. Zolang je het roostertje waar de koeler zit vrij houdt, is er vrij weinig aan de hand. Dus ook niet in een dichte kast plaatsen. Mijn PS3 staat in kast, maar tijdens het spelen hou ik het deurtje open. En dan is er nog niks aan de hand.

Dat gedeelte met die gaatjes erin, die boven zou zitten ja als ie rechtop staat ja, maar dat zou voor zichzelf spreken lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...