XTR17 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mijne staat op een tuningboekje op de grond (rechtop) Komt onder andere doordat ik een keer een te korte digital out kabel heb gehaald , maar hij blijft wel koeler dan eerst en ik hoor de koeler bijna niet (sommige klagen over het geluid van de koelers). Reageren
Rullez Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. Reageren
Dvt Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. Ja, en een hele 'dikke'. Reageren
wupie Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. wat moet je allemaal doen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. wat moet je allemaal doen De princes redden kijk maar is in home daar vindt je alles erover. Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. wat moet je allemaal doen De princes redden kijk maar is in home daar vindt je alles erover. Saai, en nog eens zonde van je geld... Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. wat moet je allemaal doen De princes redden kijk maar is in home daar vindt je alles erover. Saai, en nog eens zonde van je geld... Zelf gespeeld dan? IGN rate het een 9.0 en Press rating is 8.3 gemiddeld, en Lezer ratings staan op 9.5. Zelf lijkt het me wel lachen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 ken fat princess alleen van Home. die speurtocht was wel lachen, maar wel vet makkelijk. Lijkt me opzich wel een vette game. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Mij spreekt het niet helemaal aan omdat het een strategy game lijkt en das niet echt m'n ding... Maar die multiplayer lijkt me wel droog als je met 32 man bent. Reageren
XTR17 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Hoe zit het eigenlijk met linux op de PS3. Als je dat installeert zal dan de gewone PS3 besturing er nog opblijven? Ik wil linux installeren zodat ik fatsoenlijk met FF op internet kan rondsurfen. Ik heb mijn laptop onlangs verkocht voor een Full HD scherm voor de PS3. Reageren
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. Ja, en een hele 'dikke'. Ik heb de us vesie, die had de patch al vrijdag. Ik heb gisteren Fat Princes gedownload, die game is echt een aanrader. Een min puntje dat is het online gebeuren er zijn namelijk veel foutmeldingen. Dat word gefixed met een patch. wat moet je allemaal doen De princes redden kijk maar is in home daar vindt je alles erover. Saai, en nog eens zonde van je geld... Met deze game kan je aardig wat lol beleven, ik heb games gezien voor 60 euro waar ik minder tijd in heb gestoken. ken fat princess alleen van Home. die speurtocht was wel lachen, maar wel vet makkelijk. Lijkt me opzich wel een vette game. De speurtocht en de game zelf kan je niet echt vergelijken.. Reageren
wupie Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 IK heb het spel nu ok en het is best wel lachen. Reageren
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Wat voor kut opmerking is dat? Natuurlijk las ik hoeveel GB hij erin heeft gezet, maar je hebt ook heel veel verschillende van verschillende merken.Kijk maar: http://www.alternate.nl/html/categoryListi...Serial-ATA& Ik weet zeker dat in het boekje van de PS3 staat wat je moet doen. Elke SATA laptopHDD kan erin. Edit: Oh, crap. Bewerkt: 12 augustus 2009 door ikt Reageren
wupie Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Wat voor kut opmerking is dat? Natuurlijk las ik hoeveel GB hij erin heeft gezet, maar je hebt ook heel veel verschillende van verschillende merken.Kijk maar: http://www.alternate.nl/html/categoryListi...Serial-ATA& Ik weet zeker dat in het boekje van de PS3 staat wat je moet doen. Elke SATA laptopHDD kan erin. Edit: Oh, crap. Lekker optijd Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb vandaag een nieuwe HDD nu vraag ik me af waar kan ik et best mijn backup op zetten? Zodat ik die later terug kan formatten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.