Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

De PS3 blijkt uit de specificaties wel véél krachtiger te gaan worden dan de Xbox 360. Ik wacht dus nog even. Bovendien wil ik de nieuwe GTA en MGS direct hebben, én heeft de Xbox 360 nog niet echt heel veel van zich laten zien.

Geplaatst:
De PS3 blijkt uit de specificaties wel véél krachtiger te gaan worden dan de Xbox 360. Ik wacht dus nog even. Bovendien wil ik de nieuwe GTA en MGS direct hebben, én heeft de Xbox 360 nog niet echt heel veel van zich laten zien.

En heeft de XBOX360 veel kinderziektes.

Geplaatst:

Nog een vraagje:

• Zullen PS2 games op de PS3 er beter uitzien dan op PS2 :?

1. Ps2 games zuller er niet beter uitzien eens gebrand op en dvd altijd gebrand dus ook de kwaliteid (tenzij je een dvd rw hebt dan kan je opnieuw branden maar je zal ze tog niet kunnen copieeren enzo)

Dit is niet waar, xbox spellen zien er op de xbox360 ook veel beter uit.

Geplaatst:

Nog een vraagje:

• Zullen PS2 games op de PS3 er beter uitzien dan op PS2 :?

1. Ps2 games zuller er niet beter uitzien eens gebrand op en dvd altijd gebrand dus ook de kwaliteid (tenzij je een dvd rw hebt dan kan je opnieuw branden maar je zal ze tog niet kunnen copieeren enzo)

Dit is niet waar, xbox spellen zien er op de xbox360 ook veel beter uit.

Nee, dat heb ik niet gemerkt. Dan zou je eigenlijk net zo goed de Xbox (1) King Kong versie nemen als de Xbox 360 versie. Scheelt je 10 euro.

Ik heb aan een matti gevraagt met een Xbox 360 en die zei dat dat niet zo is.

Geplaatst:

Tuurlijk heeft een 360 en een ps3 betere graphics, dat is zo logisch als wat...

Wat ik al eerder zei, het ligt er alleen aan op wat voor tv je hem aansluit, een beeldbuis tv heeft een eigen resolutie, dus bagger, maar een lcd tv heeft super super scherp beeld, waar je de resolutie kan instellen en dus veel betere graphics....

Geplaatst:
Dus als je hem op een slechte tv aansltuit is het beeld niet zo mooi als op een goeie tv.

Ja en nee. De kracht van de PS3 blijft hetzelfde en er veranderd ook niets aan de graphics. Het enige wat er gebeurt als je het op een betere TV aansluit: helderder, mooier beeld.

Verder was er ook nog fake boxart verschenen van de PS3. Wat vinden jullie?

ps3_packshots.JPG

Geplaatst:

De boxshots van DMC4 en warhawk vind ik wel mooi, maar de rest niet echt bijzonder.

nog meer info

Motorstorm launch game voor PS3 _O_

Evolution Studios (bekend van de WRC reeks) heeft zojuist op zijn website bevestigd dat MotorStorm een launchgame voor de PS3 zal zijn.

Our Background

Evolution Studios has for the last 5 years, produced the official WRC series of PS2 rally games for Sony Computer Entertainment Europe, the most recent of which “WRC Rally Evolved” has the most sophisticated and realistic driving physics model ever, for a driving game. Evolution is currently contracted by Sony to produce a ‘next-gen’ PS3 launch title called MotorStorm.

Screen 1

Screen 2

Screen 3

filmpjeMotorstorm

Bron: PS3 Focus

info over het online gebeuren:

Het Sony live netwerk moet heel wat gaan worden, dat zeggen veel mensen en Sony zelf ook. Sony zegt dat ze een 'head-on assault' zullen plegen op de Xbox live, en dat ze het Xbox netwerk op meerdere fronten wil verslaan.

It's very real, one source tells us. They (Sony) are dead serious about it. They've declared, and I quote, a 'full-on assault' on the latest version of Xbox Live.They are committed to matching Xbox Live [on the 360] feature for feature and then some.

Bron:PS3 Focus

(bedankt voor de info :klap: )

als dit waar word, dan word het helemaal geweldig! _O__O_

Geplaatst:

Ik heb nog wat nieuws gevonden:

Het Amerikaanse PlayStation Magazine heeft in haar nieuwste uitgave nieuwe details over de PlayStation 3 opgeschreven. De informatie is afkomstig van ontwikkelaars, die anoniem willen blijven.

• Er zouden meer PS3 games in ontwikkeling zijn in Amerika dan oorspronkelijk werd aangenomen.

• Een ontwikkelaar die anoniem wil blijven zegt dat ze in januari 2006 de ontwikkelingshardware voor de PS3 hebben ontvangen en dat deze sneller was dan hij had verwacht.

• De PlayStation 3 zal functies bevatten die een Digital Video Recorder (DVR) ook heeft. Er zal een download service in de vorm van iTunes in zitten voor high-definition films en muziek.

• De PlayStation 3 zal de Media Center functies van de Xbox 360 overtreffen. Alle belangrijke video- en audioformaten laten zich over een "home network" streamen.

• De PSP zal data naar de PS3 kunnen versturen.

• Naast regelmatige firmware updates voor de PSP zullen er waarschijnlijk ook updates volgen voor de PS3.

• De Blu-Ray functionaliteit van de PS3 is beter dan een normale Blu-Ray player.

• De PS3 zal in de herfst van 2006 in Amerika verschijnen. Voor Europa is nog geen datum vastgesteld.

Bron: www.arena51.be

Geplaatst: (bewerkt)

In een programma zijden ze, dat je zowel een XBOX360 als een PS3 op een speciale TV moet aansluiten om de kwaliteit van de consoles optimaal tot hun recht te laten komen. maar ze zijden ook dat er maar heel weinig van die TV's zijn :-(

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
In een programma zijden ze, dat je zowel een XBOX360 als een PS3 op een speciale TV moet aansluiten om de kwaliteit van de consoles optimaal tot hun recht te laten komen. maar ze zijden ook dat er maar heel weinig van die TV's zijn :-(

En die tv's zijn dan ook nog eens verdomd duur!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...