Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb vandaag een nieuwe HDD nu vraag ik me af waar kan ik et best mijn backup op zetten? :?

Zodat ik die later terug kan formatten.

Mp3tje of geheugenstickie.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Das lang geleden zeg, een update. Maar deze ziet er echt vet uit. En het is zeker dat wij dat zullen krijgen. Hij zij dat in Nederland, de NOS. Alleen ik kijk nooit NOS :puh: Ik heb veel meer behoefde aan CC en de RTL's :puh:

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
Ik heb vandaag een nieuwe HDD nu vraag ik me af waar kan ik et best mijn backup op zetten? :?

Maar ik heb iets nodig waar minstens 50 GB op kan. :7

Btw: Die bewegende achtergronden lijken me wel leuk. ^_^

Geplaatst:

Die zijn wel heel vet, maar jammer dat ze daar laten zien van Little Big Planet. Ik vond 'm lang niet zo goed als wat iedereen zei.

Geplaatst:

What the fuck, wat ga je er allemaal opzetten?

Gebruik dan een externe schijf.

Geplaatst:

Klein vraagje: ik zie steeds foto's waarbij te zien is dat op de voorkant een klepje zit, voor de geheugenkaartjes enz.

ps3-sony-memory.jpg

Dit is da klepje.

Hoe moet die open??? Ik krijg da klepje maar niet open!

Geplaatst:

Je weet dat je game installaties en gedownloade demo, games en dlc niet op een USB Stick kan zetten? Deze kan je weer downloaden als je je nieuwe hdd erin heb gratis ofcourse. Het enigste wat je moet backuppen zijn zover ik weet je savegames.

Klein vraagje: ik zie steeds foto's waarbij te zien is dat op de voorkant een klepje zit, voor de geheugenkaartjes enz.

ps3-sony-memory.jpg

Dit is da klepje.

Ik weet niet welke versie jij heb, maar dat het klepje open kan is alleen mogelijk bij de versie van 60GB. Bij de 40GB versie is hier voor het eerst op bezuinigd.

Geplaatst:

Je weet dat je game installaties en gedownloade demo, games en dlc niet op een USB Stick kan zetten? Deze kan je weer downloaden als je je nieuwe hdd erin heb gratis ofcourse. Het enigste wat je moet backuppen zijn zover ik weet je savegames.

ps3-sony-memory.jpg

Dit is da klepje.

Ik weet niet welke versie jij heb, maar dat het klepje open kan is alleen mogelijk bij de versie van 60GB. Bij de 40GB versie is hier voor het eerst op bezuinigd.

Oh jammer... Ik heb de 80GB versie.

Geplaatst:

ps3-sony-memory.jpg

Dit is da klepje.

In dat klepje kan je ook nog als je een fotocamera hebt van Sony het geheugenkaartje erin steken enzo de foto's op je Ps3 zetten.

@Rullez: Als ik een backup wilt maken zegt die dat ik iets nodig heb met minstens 42 Gb vrij.

Geplaatst:

ps3-sony-memory.jpg

Dit is da klepje.

In dat klepje kan je ook nog als je een fotocamera hebt van Sony het geheugenkaartje erin steken enzo de foto's op je Ps3 zetten.

@Rullez: Als ik een backup wilt maken zegt die dat ik iets nodig heb met minstens 42 Gb vrij.

Tja ik weet niet waar jij allemaal een backup van wilt maken. Je PSN en zo onthoud hij gewoon, installaties kunnen niet, muziek en filmpjes eventueel wel en het belangrijkst je savegames...

Geplaatst:
Ik heb een vraagje over de nieuwe firmware 3.00, wat is er eigenlijk vernieuwd aan de trophy's??

Binnenkort zullen (sommigen) developers een optie toevoegen zodat je trofeeën van een bepaalde game kunt scheiden in de standaard trofeeën en de trofeeën van DLC (Downloadable Content).

Bijvoorbeeld:

Killzone 2 heeft trofeeën van het spel zelf. Dus niet van DLC, ook wel de 'base' (basis) trofeeën. Ook heeft Killzone 2 trofeeën van DLC van Killzone 2, bijvoorbeeld van de verschillende mappacks. Binnekort zou je dus kunnen kiezen hoe de trofeeën kunnen worden bezichtigd. Zo houd je dus de 'basis' en de DLC trofeeën gescheiden.

Deze optie is nog niet beschikbaar voor huidige games, maar bij nieuwe games zouden developers deze functie kunnen inschakelen.

Ik hoop dat je het begrijpt sinds ik het moeilijk vind uit te leggen, ik zie het overigens wel helemaal voor me. ^_^

paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...