Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

nieuwe update is wel gaaf, alleen het vrienden stuk vind ik erg lelijk. Waarom moet alles in die grijze kaders. De oude vond ik beter.

Geplaatst:
nieuwe update is wel gaaf, alleen het vrienden stuk vind ik erg lelijk. Waarom moet alles in die grijze kaders. De oude vond ik beter.

Mee eens. Ook het grotere lettertype bevalt me niet. Nu nog maar hopen dat we binnenkort kunnen genieten van dynamische thema's en nieuwe avatars! :tu:

paul007

PS: Mijn excuses als deze post niet te lezen is ofzo, ik typ dit namelijk op PS3. PS3 FTW hehe...

Geplaatst:
@Rullez: Als ik een backup wilt maken zegt die dat ik iets nodig heb met minstens 42 Gb vrij.

Ik weet niet wie dat zegt, maar het is onzin. Ik heb me HDD verwisseld zonder een backup te maken. Dus dan zou het met 1 of 2GB wel moet lukken. Let wel op als je je HDD eruit heb gehaald ben je alles wat erop staat ook kwijt, want zodra je je hardeschijf er weer in doet vraagt hij eerst om hem te formatteren. ;)

Geplaatst:
Ik heb een vraagje over de nieuwe firmware 3.00, wat is er eigenlijk vernieuwd aan de trophy's??

Binnenkort zullen (sommigen) developers een optie toevoegen zodat je trofeeën van een bepaalde game kunt scheiden in de standaard trofeeën en de trofeeën van DLC (Downloadable Content).

Bijvoorbeeld:

Killzone 2 heeft trofeeën van het spel zelf. Dus niet van DLC, ook wel de 'base' (basis) trofeeën. Ook heeft Killzone 2 trofeeën van DLC van Killzone 2, bijvoorbeeld van de verschillende mappacks. Binnekort zou je dus kunnen kiezen hoe de trofeeën kunnen worden bezichtigd. Zo houd je dus de 'basis' en de DLC trofeeën gescheiden.

Deze optie is nog niet beschikbaar voor huidige games, maar bij nieuwe games zouden developers deze functie kunnen inschakelen.

Ik hoop dat je het begrijpt sinds ik het moeilijk vind uit te leggen, ik zie het overigens wel helemaal voor me. ^_^

paul007

Ik snap het helemaal, bedankt voor de uitleg :tu:

Geplaatst:

Hej,

ik heb vandaag echt iets heel bizar meegemaakt met mijn ps3. Het geluid van de games (zowel disc als demo's) werkt niet meer. Al het andere geluid (muziek, film, geluid dat spel maakt als je in de menu er op staat, klikjes in menu) werkt wel. Iemand een idee hoe dit komt? Help mij echt want dit is een hel!

Alvast bedankt, David

Geplaatst: (bewerkt)
Hej,

ik heb vandaag echt iets heel bizar meegemaakt met mijn ps3. Het geluid van de games (zowel disc als demo's) werkt niet meer. Al het andere geluid (muziek, film, geluid dat spel maakt als je in de menu er op staat, klikjes in menu) werkt wel. Iemand een idee hoe dit komt? Help mij echt want dit is een hel!

Alvast bedankt, David

Speel je Scart of HDMI?

Kijk anders is of Audio op het juiste staat. :Y

@Paul007 in de japanse playstation store heb je een gratis dynamisch thema genaamd Afrika, Het is met bewegende zebra's. ^^

En je hebt dan LBP maardat kost geld zowel in de amerikaanse als in de japanse. ;)

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:
Hej,

Alvast bedankt, David

Speel je Scart of HDMI?

Kijk anders is of Audio op het juiste staat. :Y

@Paul007 in de japanse playstation store heb je een gratis dynamisch thema genaamd Afrika, Het is met bewegende zebra's. ^^

En je hebt dan LBP maardat kost geld zowel in de amerikaanse als in de japanse. ;)

Ja ik daar had ik al over gelezen. Ik heb even op YouTube gekeken en vind het niet zo bijzonder. Ik blijf hopen op GTA IV Thema's en Avatars!

Geplaatst:

De 60 GB versie kon dit nog wel, maar wordt nu niet meer verkocht ik heb nog de 60 GB versie deze heeft ook 4 USB-poorten en dan een klepje vooraan waar men het een paar pagina's terug ook over had. :Y

Geplaatst:

Help Help!

Sinds ik de firmware update heb gedaan loopt MC LA vast.

En de herhaling bij Fifa 09 gaat haperen :S.

Het spel loopt wel vloeiend maar zodra er herhaling komt gaat hij laggen.

Wie weet wat te doeN?

Geplaatst:

Ben echt blij met mijn ps3, en vind eerlijk gezegd de dikke ps3 veel mooier dan de ps3 slim. de ps3 slim is een anorexia-model terwijl de andere een gezellige dikkerd is. ^_^

Geplaatst:
Wat is er gezegt geweest over avatars, omdat ik er zoveel over hoor?

Er zouden nieuwe avatars komen, gratis en premium

Help Help!

Sinds ik de firmware update heb gedaan loopt MC LA vast.

En de herhaling bij Fifa 09 gaat haperen :S.

Het spel loopt wel vloeiend maar zodra er herhaling komt gaat hij laggen.

Wie weet wat te doeN?

Zins de 3.00 update zijn er diverse games met problemen waaronder Uncharted. Zelf had ik nog niks gelezen over dat Midnight Club: Los Angeles het had. Fifa 09 moet haast wel aan je cdtje leggen, want ik heb die gisteren gespeeld zonder problemen. :) Kijk even goed of er geen krassen op je cdtje zit en blijf je het houden bel Sony op en report het. Dan kunnen hun met een nieuwe update de problemen oplossen. :)

Geplaatst:

Zelf heb ik nog steeds problemen met de browser. Blijft vaker vast hangen en dan kun je dus niks meer. IK heb dit problem al met twee verschillende PS3's. Weet iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst:
Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren!

Bron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...