End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren! Bron Lijkt me hillarisch. Vooral als je een game zoals FEAR speelt. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren! Bron Als je het met een brilletje kan fixen doe ik mee. Alleen een beetje freaky dat je straks letterlijk de kogels om je oren ziet vliegen. Reageren
XTR17 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren! Bron Ik heb hier me twijfels over of het wel een beetje fatsoenlijk te spelen is Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren! Bron Ik heb hier me twijfels over of het wel een beetje fatsoenlijk te spelen is Ik ook, maar ik ben zowiezo geen voorstander van 3d games en films. Dus van mij hoeft het niet. Maar gaat de kwaliteit van de games niet achteruit? Er moet toch meer rekenkracht gebruikt worden voor 3d lijkt me. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 En vergeet niet, de beeldkwaliteit van de TV. Het is wel leuk, maar ik blijf voor mijn gevoel nog wel even bij 2D totdat de kwaliteit hetzelfde is. En vergeet vooral de prijs niet! Ze zullen nog veel duurder zijn dan de flat-screens toen die werden geïntroduceerd. Ik geloof best dat over een jaar of 15 er alleen maar 3D tv's zijn, maar nu is dat nog wel iets te vroeg. Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 En vergeet niet, de beeldkwaliteit van de TV. Het is wel leuk, maar ik blijf voor mijn gevoel nog wel even bij 2D totdat de kwaliteit hetzelfde is. En vergeet vooral de prijs niet! Ze zullen nog veel duurder zijn dan de flat-screens toen die werden geïntroduceerd. Ik geloof best dat over een jaar of 15 er alleen maar 3D tv's zijn, maar nu is dat nog wel iets te vroeg. Tuurlijk, maar op een gewone TV kan je ook een beeld maken, die met een brilletje in 3D te bewonderen is. Ik ben ook ooit naar een 3D film geweest, in een gewone bioscoop met gewoon scherm, maar met een brilletje. Uitstekende kwaliteit. Ik heb het brilletje nog, dus het lijkt mij zeker vet. Vooral MW2. Natuurlijk is het de vraag in hoeverre de PS3 het beeld 3D kan maken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Reageren
PS3.User Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Tip voor iedereen: Met de nieuwe Firmware 3.00 update kan je dynamic themas hebben. Tot nu toe is er alleen de LBP theme, die een paar euro kost.. en een gratis Afrika thema (met leuke zebraatjes die rondlopen :$) in de Japanse store. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Als je 1 pagina terug had gekeken, dan had je gezien dat we daar alleen maar over praten En vergeet niet, de beeldkwaliteit van de TV. Het is wel leuk, maar ik blijf voor mijn gevoel nog wel even bij 2D totdat de kwaliteit hetzelfde is. En vergeet vooral de prijs niet! Ze zullen nog veel duurder zijn dan de flat-screens toen die werden geïntroduceerd. Ik geloof best dat over een jaar of 15 er alleen maar 3D tv's zijn, maar nu is dat nog wel iets te vroeg. Tuurlijk, maar op een gewone TV kan je ook een beeld maken, die met een brilletje in 3D te bewonderen is. Ik ben ook ooit naar een 3D film geweest, in een gewone bioscoop met gewoon scherm, maar met een brilletje. Uitstekende kwaliteit. Ik heb het brilletje nog, dus het lijkt mij zeker vet. Vooral MW2. Natuurlijk is het de vraag in hoeverre de PS3 het beeld 3D kan maken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Maar volgens mij is het juist dat je geen bril nodig hebt. Dit is een 3d tv (je kunt het niet zien nu ) maar je hebt geen bril nodig. en daar gaat het om. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Maar volgens mij is het juist dat je geen bril nodig hebt. Dit is een 3d tv (je kunt het niet zien nu ) maar je hebt geen bril nodig. en daar gaat het om. Als je zelf eens een pagina terug leest, zul je zien dat dat dus niet het geval is.. Sony heeft zojuist aangekondigd dat de PlayStation 3 in 2010 volledig 3D zal gaan worden. Dankzij een Firmware Update, zal het mogenlijk worden om elke game in 3D te spelen! Veel mensen zijn bang dat ze hiervoor een dure 3D TV moeten gaan aanschaffen, maar gelukkig is dat niet waar! Door middel van de klassieke 3D brilletjes (Rood & Blauw), kan je op elke TV het 3D effect ervaren! Bron Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Maar Sony (en vele andere) zijn nu bezig om 3D tv's te ontwikkelen zonder dat je een bril nodig hebt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hoe zou dat werken dan ? dan zou je een soort van projector in je tv moeten hebben ofz. Want je ogen kunnen dat niet. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hoe zou dat werken dan ? dan zou je een soort van projector in je tv moeten hebben ofz. Want je ogen kunnen dat niet. Ik weet het ook niet precies. Het scherm is volgens mij niet plat, maar heeft van die kleine ribbeltjes. Het stond een keer in de KIJK, maar dat is ook al een tijdje geleden. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Hoe zou dat werken dan ? dan zou je een soort van projector in je tv moeten hebben ofz. Want je ogen kunnen dat niet. Ik weet het ook niet precies. Het scherm is volgens mij niet plat, maar heeft van die kleine ribbeltjes. Het stond een keer in de KIJK, maar dat is ook al een tijdje geleden. In het filmpje zie je wel zo'n soort kronkels in het model. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik heb 'm gevonden http://www.kijk.nl/artikel.asp?id=745 Het is wel ongelooflijk oud (2006 ), maar hier wordt het heel duidelijk en makkelijk uitgelegd. De techniek is hetzelfde gebleven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.