Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Daarvoor is de techniek nog niet ver genoeg. En ik heb niks tegen een brilletje.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
Nee. Daarvoor is de techniek nog niet ver genoeg. En ik heb niks tegen een brilletje.

met een brilletje voor een gewone tv werkt ook niet, daar heb je een beemer ofzo voor nodig. (en een brilletje)

Geplaatst:

met een brilletje voor een gewone tv werkt ook niet, daar heb je een beemer ofzo voor nodig. (en een brilletje)

Op de vorige pagina kan je lezen dat je geen nieuwe 3D-TV moet aanschaffen, maar dat je alleen een brilletje hoeft aan te doen. :Y

Geplaatst:

Maar dan zou je het al met brilletje moeten spelen want anders ziet het er niet uit. :N

Ik weet niet of iemand ooit al is z'n 3D bril al is heeft afgezet tijdens een 3D film?

Tenzij er een optie is om dat aan of uit te zetten. :Y

Geplaatst:

Op de vorige pagina kan je lezen dat je geen nieuwe 3D-TV moet aanschaffen, maar dat je alleen een brilletje hoeft aan te doen. :Y

Dan heb jij zeker nog nooit naar een 3D film gekeken op een gewone tv met een 3D bril.

1 je ziet het beeld in rood/blauw en

2 je ziet het niet in 3D!

Geplaatst:

Daar heeft Sony echt wel aan gedacht.

Als je alle spellen in 2010 in 3D kan spelen, kan je ze ook denk ik zonder 3D spelen

Geplaatst:

Voor de mensen met een Japans zij account; Download het AFRIKA theme. Dat is een dynamisch thema. Je hebt er ook nog een van Pixeljunk en LittleBigPlanet, alleen hiervoor moet je betalen. Zeer leuk, je krijgt een stel zebra's die op de Afrikaanse steppe staan te grazen. Een keer wat anders.. :D

Geplaatst:

Ik heb me het schompes gezocht naar dat thema, m'n Japans is niet zo best. :7

Maar hij is wel leuk, al krijg ik er wel steeds een die vol met z'n achterwerk in beeld staat. :schater:

>>> Door Visser23: Voor de veiligheid doen we dit niet.<<<

Wat had ik ook al weer getypt??

Bewerkt: door .Stan

Een vraagje. mijn PS3 slaat soms vast als ik bijv een bericht ga bekijken of naar berichten wil. Dan kan ik niks meer doen, er staat niet even geduld alstublieft want anders zou ik dit niet typen maar er staan gewoon dat zwarte van de PS3 en dan die lijn die er normaal is maar verder niks en ik kan niet terug of wachten want op de achtergrond gaat het gewoon door. als ik dan de game wil afsluiten slaat hij helemaal vast en hoor ik 3 keer gepiep. daarna doe ik die console uitzetten omdat ik anders bang ben dat hij kapot gaat.

Omg was de vraag vergeten xD

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:
Een vraagje. mijn PS3 slaat soms vast als ik bijv een bericht ga bekijken of naar berichten wil. Dan kan ik niks meer doen, er staat niet even geduld alstublieft want anders zou ik dit niet typen maar er staan gewoon dat zwarte van de PS3 en dan die lijn die er normaal is maar verder niks en ik kan niet terug of wachten want op de achtergrond gaat het gewoon door. als ik dan de game wil afsluiten slaat hij helemaal vast en hoor ik 3 keer gepiep. daarna doe ik die console uitzetten omdat ik anders bang ben dat hij kapot gaat.

Omg was de vraag vergeten xD

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het drie keer piep gedeelte overkomt mij ook als mijn console vast loopt (meestal bij een spel (niet dat het zo vaak gebeurt)), dus volgens mij is dat gedeelte "normaal"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...