GunsNroses61 Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Een vraagje. mijn PS3 slaat soms vast als ik bijv een bericht ga bekijken of naar berichten wil. Dan kan ik niks meer doen, er staat niet even geduld alstublieft want anders zou ik dit niet typen maar er staan gewoon dat zwarte van de PS3 en dan die lijn die er normaal is maar verder niks en ik kan niet terug of wachten want op de achtergrond gaat het gewoon door. als ik dan de game wil afsluiten slaat hij helemaal vast en hoor ik 3 keer gepiep. daarna doe ik die console uitzetten omdat ik anders bang ben dat hij kapot gaat.Omg was de vraag vergeten xD Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het drie keer piep gedeelte overkomt mij ook als mijn console vast loopt (meestal bij een spel (niet dat het zo vaak gebeurt)), dus volgens mij is dat gedeelte "normaal" oke bedankt voor je reactie het is al een paar keer gebeurd dus ik d8t heeelp maar dat is dus niet zo bedankt! Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb nog veel geld op mijn psn account staan, weet iemand nog een goede psn game wat ik kan kopen. Misschiwen fat princess ofz ? Reageren
arjan123nl Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb nog veel geld op mijn psn account staan, weet iemand nog een goede psn game wat ik kan kopen. Misschiwen fat princess ofz ? Fatprincess is vet en BF43 ook. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 battlefield heb ik al, ik heb nu ook maar fat princess gedownload, en inderdaad het is echt vet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Komen deze vrijdag niet de PSN-Cards? Ik hoop van wel dan kan ik eindelijk iets kopen. ^^ Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Volgens mij wel. Je kunt ze kopen van 20 en 50 euro. Vind ik wel een beetje raar. €50 vind ik weer echt zo veel, en €20 weer net iets te weinig. Dus dan een keer misschien 2 van 20 kopen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Volgens mij wel. Je kunt ze kopen van 20 en 50 euro. Vind ik wel een beetje raar. €50 vind ik weer echt zo veel, en €20 weer net iets te weinig. Dus dan een keer misschien 2 van 20 kopen. Ja dat vindt ik ook wel irritant dat er geen van € 35 zijn. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ja. €20 is echt te weinig. Kun je BF43 en dan flOw kopen ofzo. En dan €50 is bijna een hele game. €30 - €40 zal het beste zijn. Reageren
Dvt Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ballad of Gay Tony is ook €20... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Maar das voor Xbox 360 en heeft dus niks met dit te maken. Oftewel: Spambericht. Maar is 18 september de europese release of alleen de release voor een bepaalt aantal landen? Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Waar zou je die ondingen kunnen kopen? Gewoon bij Dixons? Of moet je ze echt orderen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik denk gewoon in heel veel gamewinkels. Het is gewoon een opwaardeerkaart voor de PlayStation dan. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 elke winkel die ps3 games verkoopt, verkoopt ook deze kaarten. Tenminste heb ik ergens gelezen. En het zal vast wel waar zijn. Reageren
XTR17 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Waar zou je die ondingen kunnen kopen? Gewoon bij Dixons? Of moet je ze echt orderen? Mediamarkt zal ze wel hebben volgens een kennis die daar werkt. Pre-ordenen is onzin Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb van een paar Belgen op het forum gehoordt dat ze in België al worden verkocht in de gamemania! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.