Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Een vraagje. mijn PS3 slaat soms vast als ik bijv een bericht ga bekijken of naar berichten wil. Dan kan ik niks meer doen, er staat niet even geduld alstublieft want anders zou ik dit niet typen maar er staan gewoon dat zwarte van de PS3 en dan die lijn die er normaal is maar verder niks en ik kan niet terug of wachten want op de achtergrond gaat het gewoon door. als ik dan de game wil afsluiten slaat hij helemaal vast en hoor ik 3 keer gepiep. daarna doe ik die console uitzetten omdat ik anders bang ben dat hij kapot gaat.

Omg was de vraag vergeten xD

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het drie keer piep gedeelte overkomt mij ook als mijn console vast loopt (meestal bij een spel (niet dat het zo vaak gebeurt)), dus volgens mij is dat gedeelte "normaal"

oke bedankt voor je reactie het is al een paar keer gebeurd dus ik d8t heeelp maar dat is dus niet zo bedankt!

Geplaatst:

Ik heb nog veel geld op mijn psn account staan, weet iemand nog een goede psn game wat ik kan kopen. Misschiwen fat princess ofz ?

Geplaatst:
Ik heb nog veel geld op mijn psn account staan, weet iemand nog een goede psn game wat ik kan kopen. Misschiwen fat princess ofz ?

Fatprincess is vet en BF43 ook.

Geplaatst:

Volgens mij wel. Je kunt ze kopen van 20 en 50 euro. Vind ik wel een beetje raar. €50 vind ik weer echt zo veel, en €20 weer net iets te weinig. Dus dan een keer misschien 2 van 20 kopen.

Geplaatst:
Volgens mij wel. Je kunt ze kopen van 20 en 50 euro. Vind ik wel een beetje raar. €50 vind ik weer echt zo veel, en €20 weer net iets te weinig. Dus dan een keer misschien 2 van 20 kopen.

Ja dat vindt ik ook wel irritant dat er geen van € 35 zijn. :{

Geplaatst:

Ja. €20 is echt te weinig. Kun je BF43 en dan flOw kopen ofzo. En dan €50 is bijna een hele game. €30 - €40 zal het beste zijn.

Geplaatst:

Maar das voor Xbox 360 en heeft dus niks met dit te maken. ;)

Oftewel: Spambericht.

Maar is 18 september de europese release of alleen de release voor een bepaalt aantal landen?

Geplaatst:

elke winkel die ps3 games verkoopt, verkoopt ook deze kaarten. Tenminste heb ik ergens gelezen. En het zal vast wel waar zijn.

Geplaatst:
Waar zou je die ondingen kunnen kopen? Gewoon bij Dixons? Of moet je ze echt orderen?

Mediamarkt zal ze wel hebben volgens een kennis die daar werkt. Pre-ordenen is onzin

Geplaatst:

Ik heb van een paar Belgen op het forum gehoordt dat ze in België al worden verkocht in de gamemania! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...