paul007 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Volgens bol.com komen ze pas 2 oktober uit. Wel vreemd want eerst stond de release datum van de PSN-Cards op bol.com op 18 september. Maar ik had al op meerdere sites gekeken en die vertelden ook dat de PSN-Cards pas in begin oktober uitkomen. Ik heb er wel zin in! paul007 Reageren
arjan123nl Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Volgens bol.com komen ze pas 2 oktober uit. Wel vreemd want eerst stond de release datum van de PSN-Cards op bol.com op 18 september. Maar ik had al op meerdere sites gekeken en die vertelden ook dat de PSN-Cards pas in begin oktober uitkomen. Ik heb er wel zin in! paul007 We zullen morgen zien. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Volgens bol.com komen ze pas 2 oktober uit. Wel vreemd want eerst stond de release datum van de PSN-Cards op bol.com op 18 september. Maar ik had al op meerdere sites gekeken en die vertelden ook dat de PSN-Cards pas in begin oktober uitkomen. Ik heb er wel zin in! paul007 We zullen morgen zien. PSN cards zijn uitgestelt tot 2 oktober. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Kak. Ik wil een paar geinige PSN gaan kopen. Niks echt bijzonders, maar nu kan dat weer niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 En ik keek er zo naar uit om Battlefield 1943 te kopen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Nice. Een keer samen spelen dan? Of het je het te druk met Killerz? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Nice. Een keer samen spelen dan? Of het je het te druk met Killerz? Dan moeten er eerst wel PSN-Cards komen. xD Ik haat het als ze iets uitstellen. :'( Reageren
HA5H Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Vandaag was de release van de PSN Cards in Nederland als het goed is? :o Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Vandaag was de release van de PSN Cards in Nederland als het goed is? :o Dat zal dan ook waarschijnlijk uitgesteld zijn. A,ders ga ik ze wel in Nederland halen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Volgens mij is het heel Europa Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Nah, ik hou het bij een creditcard. als je een keer met een creditcard hebt betaalt. hoef je het maar eenmalig te doen. dus dan kun je bijv gelijk al van alles kopen zonder dat je zonder credits komt te zitten. natuurlijk is het wel een beetje misleiding. aangezien je in de verleiding komt om alles te kopen. Maar als je dan op het eind van de maand die rekening binnenkrijgt... Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Heb jij dan een eigen CC? Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 ik leen die van mijn vader, en het bedrag dat ik eraf haal, haalt hij van mijn bankrekening af. Goeie deal al zeg ik het zelf. Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Zo is mijn ma ook (gelukkig). Alleen het voelt echt zo erg vind ik als ik zo moet vragen aan m'n ma van of ik haar CC even mag lenen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ach het is toch helemaal geen probleem. Jij hebt iets nodig, maar jij hebt niet de middelen om te te bereiken, dus vraag je of jij een CC mag gebruiken. en als je dan ook het geld terugbetaald, zie ik niet in wat het probleem zou zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.