Reinier93 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Ach het is toch helemaal geen probleem. Jij hebt iets nodig, maar jij hebt niet de middelen om te te bereiken, dus vraag je of jij een CC mag gebruiken. en als je dan ook het geld terugbetaald, zie ik niet in wat het probleem zou zijn. Mijn vader houd er niet van om die gegevens in te vullen op internet dus voor mij is het ook wel een probleem. Is met trouwens wel een keer gelukt Bewerkt: 21 september 2009 door Reinier93 Reageren
.Stan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 De PSN kaarten zijn officieel aangekondigt, inclusief een release date: 1 OKTOBER 2009 Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Zijn al heel lang aangekondigd, maar ze worden steeds weer verschoven Maar is deze datum definitief? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Zijn al heel lang aangekondigd, maar ze worden steeds weer verschoven Maar is deze datum definitief? De reden dat het verschoven was was omdat ze het tegelijk met de PSP GO wouden uitbrengen. Volgens mij is 1 oktober wel definitief Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ow ja. Geen UMD's voor de Go. Dan is het wel handig. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik denk gewoon in heel veel gamewinkels. Het is gewoon een opwaardeerkaart voor de PlayStation dan. Klopt! Ik ben van plan die ook te gaan kopen... Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik denk gewoon in heel veel gamewinkels. Het is gewoon een opwaardeerkaart voor de PlayStation dan. Klopt! Ik ben van plan die ook te gaan kopen... Ik ga er ook wel een halen, wil Fat Princess en de KZ map packs Hoef ik niet meer bij mijn vader om de cc te vragen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 De PSN-Cards zouden in alle winkels worden verkocht die Playstation 3 games en Playstation 3 systemen verkopen. Dus het wordt net zoals de Itunes Cards. Reageren
weaponmr Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Weet iemand een goed race-stuur (met back-force). Ik wil graag 50 tot 100 euro uitgeven. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Oja en waarschijnlijk komen ook de ps2 games in de psn store. Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Vet! De goude ouwe zoals III en VC weer lekker spelen Lijkt me echt vet. Reageren
weaponmr Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 dat zou idd wel heel erg cool zijn. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Oja en waarschijnlijk komen ook de ps2 games in de psn store. Dat heb ik nietecht nodig want ik heb nog de versie die Ps2 games kan spelen. Maar blijven het dan de originele game of wordt het wat aangepast? Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Waarschijnlijk poetsen ze wel de graphics wat op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.