Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar zo mooi als die van Ps3 zullen ze waarschijnlijk wel niet worden. :N

Maar ik ben benieuwd of er ook een home square ne bowling baan zal zijn. :Y

Geplaatst:

Ik heb een vraagje, Hoe kan je zeg maar ervoor zorgen dat er boven je naam zo een grijs tekstbalkje staat ? Ik zie dat andere mensen dat wel hebben.

Geplaatst:
Ik heb een vraagje, Hoe kan je zeg maar ervoor zorgen dat er boven je naam zo een grijs tekstbalkje staat ? Ik zie dat andere mensen dat wel hebben.

Driehoekje op je eigen naam -> 'Opmerking' selecteren -> je tekst in voeren.

:)

Geplaatst: (bewerkt)

Ga naar je vrienden, klik dan op jezelf met driehoekje of vierkantje, weet ik even niet uit mijn hoofd, klik dan op OPMERKING, en typ je tekst :)

Elias was me voor...

Ik heb ook een vraag, ik ben opzoek naar een headset voor de PS3 met de volgende functies en eisen:

- Liefst draadloos

- Met een goede microfoon

- Met goede speakers, dus dat ik het geluid van de TV niet nodig heb.

- De mogelijkheid om de microfoon uit te zetten, maar het geluid niet.

Graag tips!

Bewerkt: door .Stan

Ga naar je vrienden, klik dan op jezelf met driehoekje of vierkantje, weet ik even niet uit mijn hoofd, klik dan op OPMERKING, en typ je tekst :)

Ik heb ook een vraag, ik ben opzoek naar een headset voor de PS3 met de volgende functies en eisen:

- Liefst draadloos

Graag tips!

Neem de officiele ps3 headset, Heb ik ook en werkt als een trein, en er zit zelfs een hele grote knop op om je mic uit te zetten, als je niet wilt dat je online vrienden horen dat je moeder weer zit te zeuren als je de wc bril niet omlaag hebt gedaan. ^_^

Hij ziet er ook mooi uit en is draadloos.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

- Liefst draadloos

Graag tips!

Neem de officiele ps3 headset, Heb ik ook en werkt als een trein, en er zit zelfs een hele grote knop op om je mic uit te zetten, als je niet wilt dat je online vrienden horen dat je moeder weer zit te zeuren als je de wc bril niet omlaag hebt gedaan. ^_^

Hij ziet er ook mooi uit en is draadloos.

2 vragen erover:

1. Wat mag hij kosten, en waar is hij het goedkoopste?

2. Dit kan je dus ook gebruiken als geluid, zodat ik het geluid van me tv uit kan zetten?

Geplaatst:
2 vragen erover:

2. Dit kan je dus ook gebruiken als geluid, zodat ik het geluid van me tv uit kan zetten?

hij kost los 50 euro volgens mij, maar je hebt hem ook samen met een spel zoals endwar of socom.

Geplaatst:

Ik denk dat iets met 2e oren beter is, omdat ik het dan ook voor het geluid kan gebruiken, iemand een goede (liefst niet super duur) optie?

Geplaatst:

Ik wil nu toch echt mijn PS3-HDD upgraden want 40GB is voor mij nu echt te weinig. Weet iemand een goede HDD? Hoeft echt niet meer te zijn dan 250GB.

Geplaatst:
Ik wil nu toch echt mijn PS3-HDD upgraden want 40GB is voor mij nu echt te weinig. Weet iemand een goede HDD? Hoeft echt niet meer te zijn dan 250GB.

In principe is elke SATA 2,5" HDD goed. Bijvoorbeeld Deze van 250GB of deze van 160GB. Als je hem gaat vervangen kan dit een hele goede gids zijn. :)

2 vragen erover:

ik zag m voor 39.95

maar een tijdje terug ook voor 29.95 bij de FRS, maar dat is ie nu niet meer.

vraag 2 weet ik niet :S

Bewerkt: door FGras
Geplaatst:

Ik heb toch besloten om voor een headset te gaan die ik op mijn hoofd zet, met 2 oren dus, en met een microfoon die ik aan en uit kan zetten, weet iemand een mooie?

Geplaatst:
Wat vinden jullie van LitteBigPlanet? Ik overweeg het spel te kopen namelijk.

echt super gaaf! :O

Dat is echt een must have voor elke PS3 bezitter die niet een no-life shooter is :puh:

Geplaatst:

Even een vraagje.

Ik had m'n PS3 altijd als mediaserver, om muziek en films van mn PC naar mijn PS3 te streamen.

Nu heb ik onlangs Windows opnieuw geïnstalleerd, en nu krijg ik het niet meer voor elkaar.

De PS3 vind m'n pc wel, maar krijgt op de een of andere manier geen verbinding.

Als ik bijv. onder het kopje 'Video' mijn PC kies, krijg ik de melding: 'Toegang tot de mediaserver is niet toegestaan. Het is mogelijk dat de systeemnaam van dit PS3 systeem "PS3-720" niet geregistreerd is. Controleer de instellingen voor de mediaserver.'

Dezelfde melding geeft ie bij 'Muziek' en 'Foto'

Wat doe ik verkeerd? Het heeft nooit problemen gehad en altijd prima gewerkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...