Reinier93 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Even een vraagje.Ik had m'n PS3 altijd als mediaserver, om muziek en films van mn PC naar mijn PS3 te streamen. Nu heb ik onlangs Windows opnieuw geïnstalleerd, en nu krijg ik het niet meer voor elkaar. De PS3 vind m'n pc wel, maar krijgt op de een of andere manier geen verbinding. Als ik bijv. onder het kopje 'Video' mijn PC kies, krijg ik de melding: 'Toegang tot de mediaserver is niet toegestaan. Het is mogelijk dat de systeemnaam van dit PS3 systeem "PS3-720" niet geregistreerd is. Controleer de instellingen voor de mediaserver.' Dezelfde melding geeft ie bij 'Muziek' en 'Foto' Wat doe ik verkeerd? Het heeft nooit problemen gehad en altijd prima gewerkt. Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij. Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij. Kun je hierin iets duidelijker zijn? Op de PS3 heb ik onder 'netwerkinstellingen' mediaserver verbinding ingeschakeld, en op de PC heb ik bestanden delen ingeschakeld. Reageren
XTR17 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij. Kun je hierin iets duidelijker zijn? Op de PS3 heb ik onder 'netwerkinstellingen' mediaserver verbinding ingeschakeld, en op de PC heb ik bestanden delen ingeschakeld. Ik had dat probleem ook. Met het gebruiken van PS3 Mediaserver ging het streamen van bstanden gewoon zonder problemen. Mijn ervaring met het progamma is zeer positief Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Staat bij opties --> mediabibliotheek 'mijn mediabestanden delen' aan? Dat werkte bij mij. Kun je hierin iets duidelijker zijn? Op de PS3 heb ik onder 'netwerkinstellingen' mediaserver verbinding ingeschakeld, en op de PC heb ik bestanden delen ingeschakeld. Ik had dat probleem ook. Met het gebruiken van PS3 Mediaserver ging het streamen van bstanden gewoon zonder problemen. Mijn ervaring met het progamma is zeer positief Ik zal dat programma is proberen, maar het moet ook zonder dat programma gaan, want heeft heeft altijd zonder extra programma's gewerkt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik vind he wel balen dat er een niewe ps3 is gekomen want nu is de uowe minder waard ik had er 400 euro voor gegeven.... Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Tja, dat is altijd met alles. Het wordt altijd wel goedkoper. Met normale auto's is het ook. Veel huizen ook, met alles. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Tversity is ook een prima streamings programma. Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik ging zoeken naar psn kaarten en in de lokale gameshop vond ik ze, Maar het is echt belachelijk, voor een 20 euro psn kaart betaal je 30 euro en voor eentje van 50 betaal je 60 ! Dat slaat toch nergens op. je moet gewoon waar krijgen voor je geld van wat je ervan gaat uitgeven. Misschien dat het alleen in deze gameshop was, Maar ik hoop niet dat het vaste prijzen zijn. Anders blijf ik gewoon verderbetalen met de CC kaart. Reageren
.Stan Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik ging zoeken naar psn kaarten en in de lokale gameshop vond ik ze, Maar het is echt belachelijk, voor een 20 euro psn kaart betaal je 30 euro en voor eentje van 50 betaal je 60 !Dat slaat toch nergens op. je moet gewoon waar krijgen voor je geld van wat je ervan gaat uitgeven. Misschien dat het alleen in deze gameshop was, Maar ik hoop niet dat het vaste prijzen zijn. Anders blijf ik gewoon verderbetalen met de CC kaart. WTF dat slaat inderdaad echt nergens op...Maarja, de gameshop wil er ook aan verdienen... Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dan blijf ik bij de CC. Als ze een waarde hebben van 50, dan verkopen ze 'm van 50 en de gameshop koopt ze dan in voor 40 ofzo. Das wel een hele naaie gameshop. Ik kijk wel hoe het bij mij in de buurt is. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik ging zoeken naar psn kaarten en in de lokale gameshop vond ik ze, Maar het is echt belachelijk, voor een 20 euro psn kaart betaal je 30 euro en voor eentje van 50 betaal je 60 !Dat slaat toch nergens op. je moet gewoon waar krijgen voor je geld van wat je ervan gaat uitgeven. Misschien dat het alleen in deze gameshop was, Maar ik hoop niet dat het vaste prijzen zijn. Anders blijf ik gewoon verderbetalen met de CC kaart. Das gewoon afzetterij van die Gameshop! Itunes cards kosten ook evenveel als hun waarde. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Oja en waarschijnlijk komen ook de ps2 games in de psn store. Echt waar? Reageren
FGras Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Mense, ga geen extra geld betalen voor PSN cards dan ze waard zijn! Want dat is afzetterij! Er zijn vast wel zat andere winkels waar ze wel voor de juiste prijs zijn 20-20 50-50 Reageren
Gijsso Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Die dingen zijn 20 euro waard, waardoor je er 20 euro voor moet betalen, maar dat ze er 10 euro voor extra vragen, dan is er iets goed mis. Zijn die dingen van titanium en platina gemaakt Reageren
Velaro Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Dat ligt volgens mij aan de winkel hoor. Bijvoorbeeld bij Consoleshop betaal je €50 voor een kaart waar je dan ook €50 mee kan verbruiken. Ga dus gewoon naar een andere winkel. Zelf ga ik dit niet gebruiken denk ik, want meestal gebruik ik de Visa-kaart van mijn ouders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.