Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Oja en waarschijnlijk komen ook de ps2 games in de psn store.

Echt waar?

Is nog een gerucht, maar ik denk wel dat het een keer gebeurt :Y

Geplaatst:
Oja en waarschijnlijk komen ook de ps2 games in de psn store.

Echt waar?

Is nog een gerucht, maar ik denk wel dat het een keer gebeurt :Y

denk eerder dat alleen de populaire PS2 games R&C, GOW in een collectie op blu-ray komen. niet op PSN

Die van GOW is al een feit.

Geplaatst:

Even over de officiele ps3 headset. Komt er ook geluid het dat ding wat je in je oor stopt? En kan je ook instellen dat je alleen stemmen van andere headset gebruikers hoort?

Geplaatst:

Je hoort alleen de stemmen van de andere headsetgebruikers, het geluid zelf komt gewoon van je tv af, Tuurlijk heb je soms van die andere headsetgebruikers die hun tv te hard hebben staan waardoor je hun geluiden ook hoort,

Maar normaal hoor je alleen geluiden van andere headsetgebruikers.

Geplaatst:
Je hoort alleen de stemmen van de andere headsetgebruikers, het geluid zelf komt gewoon van je tv af, Tuurlijk heb je soms van die andere headsetgebruikers die hun tv te hard hebben staan waardoor je hun geluiden ook hoort,

Maar normaal hoor je alleen geluiden van andere headsetgebruikers.

Dit is een instelling. Je kan er ook voor kiezen om het geluid volledig via de headset te laten lopen.

Zelf heb ik de headset ook en ik ben uiterst tevreden erover.

Geplaatst:

Weet iemand iets over de DLC van Fallout 3? Zouden al uit moeten zijn. Maar zie ze niet in de Store staan ;) Zijn wel in de US Store.

Kusjes :puh:

Geplaatst:
Weet iemand iets over de DLC van Fallout 3? Zouden al uit moeten zijn. Maar zie ze niet in de Store staan ;) Zijn wel in de US Store.

Kusjes :puh:

Misschien omdat die er nog niet is??? :?

Geplaatst:

Even een vraagje:

Er is een programma genaamd: VidZONE voor op de PS3 (misschien dat iemand die wel kent) Ik snap er allemaal niet de ballen van... De ene keer wordt er gezegd dat het over weet ik veel hoe lang uitkomt; de andere keer zeggen ze dat het niet naar NL komt... Hoe zit dit nou helemaal???

PS: ik heb heel de site van PlayStation doorzocht, maar tevergeefs... :-(

Geplaatst:

pfff ik zat zo krap met ruimtegebrek op mijn ps3, dat ik als een pure wanhoopsdaad, playstation Home heb verwijdert, nu kan ik wel weer vooruit met een extra 3 GB, maar zo kan het natuurlijk niet doorgaan, moet binnenkort toch maar een nieuwe gaan halen.

Geplaatst:
pfff ik zat zo krap met ruimtegebrek op mijn ps3, dat ik als een pure wanhoopsdaad, playstation Home heb verwijdert, nu kan ik wel weer vooruit met een extra 3 GB, maar zo kan het natuurlijk niet doorgaan, moet binnenkort toch maar een nieuwe gaan halen.

een nieuwe halen ??

Je kan toch gewoon een grotere HD erin doen.

Dat is veel goedkoper als een nieuwe PS3.

Geplaatst:
Even een vraagje:

Er is een programma genaamd: VidZONE voor op de PS3 (misschien dat iemand die wel kent) Ik snap er allemaal niet de ballen van... De ene keer wordt er gezegd dat het over weet ik veel hoe lang uitkomt; de andere keer zeggen ze dat het niet naar NL komt... Hoe zit dit nou helemaal???

PS: ik heb heel de site van PlayStation doorzocht, maar tevergeefs... :-(

Komt voor het eind van dit jaar naar de PS3 in Nederland. Maar als je echt graag vidzone wilt moet je ff googelen en tutorials zoeken om vidzone met proxyservers te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...