Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Even een vraagje:

Er is een programma genaamd: VidZONE voor op de PS3 (misschien dat iemand die wel kent) Ik snap er allemaal niet de ballen van... De ene keer wordt er gezegd dat het over weet ik veel hoe lang uitkomt; de andere keer zeggen ze dat het niet naar NL komt... Hoe zit dit nou helemaal???

PS: ik heb heel de site van PlayStation doorzocht, maar tevergeefs... :-(

Komt voor het eind van dit jaar naar de PS3 in Nederland. Maar als je echt graag vidzone wilt moet je ff googelen en tutorials zoeken om vidzone met proxyservers te gebruiken.

Oke, dank je!

Geplaatst:
pfff ik zat zo krap met ruimtegebrek op mijn ps3, dat ik als een pure wanhoopsdaad, playstation Home heb verwijdert, nu kan ik wel weer vooruit met een extra 3 GB, maar zo kan het natuurlijk niet doorgaan, moet binnenkort toch maar een nieuwe gaan halen.

een nieuwe halen ??

Je kan toch gewoon een grotere HD erin doen.

Dat is veel goedkoper als een nieuwe PS3.

Ja dat bedoelde ik eigenlijk :7

Geplaatst:
Kon je met Vidzone niet alleen naar Tros kijken? :?

Dat is wat anders, Vidzone is een soort van PlayStation Sotre alleen dan voor muziek. Je kan alles gratis beluisteren, je kan ze daarna kopen of gelijk naar je mobiel bluetoothen dacht ik.

Geplaatst:

Dat is wat anders, Vidzone is een soort van PlayStation Sotre alleen dan voor muziek. Je kan alles gratis beluisteren, je kan ze daarna kopen of gelijk naar je mobiel bluetoothen dacht ik.

Nee dat is volgens mij SENSE ME of zo.

Maar je kunt aleen naar de NOS kijken met vidzone.

Geplaatst:

Nee hoor, VidZone is speciaal om clips te bekijken... (VIDzone he? Weet je nog?)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is het eerste wat mij opvalt als ik naar de VidZone webiste ga?

VidZone - Free streaming of music videos to PLAYSTATION®3

Zegt genoeg, denk ik.

EDIT:

Tv op je PS3 heet PlayTV, waar je dus alleen Nederland 1, 2 en 3 mee kan kijken.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Zegt genoeg, denk ik.

EDIT:

Tv op je PS3 heet PlayTV, waar je dus alleen Nederland 1, 2 en 3 mee kan kijken.

Niet alleen NL 1, 2 en 3... :7

>>> Door Visser23: Welke nog meer dan...?<<<

Geplaatst:

Zegt genoeg, denk ik.

EDIT:

Niet alleen NL 1, 2 en 3... :7

Je kan er toch geen kaartje indoen?

Hoe wil je dan betalen voor de tv?

Geplaatst:

O jawel :Y Dat heeft de baas van Sony Europe nog op de Gamescon gezegd. 'In the Netherlands, you will recieve Nederland 1, 2 and 3.'

Geplaatst:
O jawel :Y Dat heeft de baas van Sony Europe nog op de Gamescon gezegd. 'In the Netherlands, you will recieve Nederland 1, 2 and 3.'

Je hebt het over uitzending gemist waarschijnlijk. Er komt een tv icoontje in je xmb waarin uitzending gemist komt te staan.

Moet ook voor eind dit jaar komen.

Geplaatst:

Je hebt het over uitzending gemist waarschijnlijk. Er komt een tv icoontje in je xmb waarin uitzending gemist komt te staan.

Ja, maar hij zei Ned 1, 2 en 3 :puh: Maar dat komt inderdaad op Uitzending Gemist :duh: Wat heb je er aan? Niemand die ooit gamet, kijkt naar een van die 3 zenders (behalve Draadstaal, Koefnoen en andere BNN'ers :puh:).

Geplaatst:

Ja, maar hij zei Ned 1, 2 en 3 :puh: Maar dat komt inderdaad op Uitzending Gemist :duh: Wat heb je er aan? Niemand die ooit gamet, kijkt naar een van die 3 zenders (behalve Draadstaal, Koefnoen en andere BNN'ers :puh:).

Alleen omdat de functie er is betekent nog niet dat het gebruik moet/zal worden. Ik zal Vidzone namelijk weinig tot nooit gebruiken, omdat ik al een beter programma heb om gratis muziek te luisteren (op hoge kwaliteit (Spotify)).

Misschien proberen ze zo de vrouwelijke kant erbij te halen. Er zullen namelijk vast ook mensen zijn die geen pc aan hun TV hebben gekoppelt, en op deze manier kunnen deze mensen nog steeds vanaf de bank kijken welke boer wie kiest.

Geplaatst:

Snap niet wat Sony daarmee wilt bereiken... :7

Wat heb je nu aan tv kijken met je Playstation 3. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...