Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou, er zijn mensen, zoals ik, die PS3'en op een monitor, waar je dus geen TV op aan kunt sluiten. Dus nu kan je met de PS3 en dat kastje dat je er dan bij moet kopen, TV kijken op je PS3. :puh:

Alleen zijn ze waarschijnlijk vergeten dat je in de 21ste eeuw ook gewoon op het internet tv kan kijken.

Geplaatst:
Snap niet wat Sony daarmee wilt bereiken... :7

Wat heb je nu aan tv kijken met je Playstation 3. :schater:

Als je je PS3 onder andere gaat gebruiken om tv te kijken kan je je PS3 gebruiken als DVD Recorder. ;)

Geplaatst:
Als je je PS3 onder andere gaat gebruiken om tv te kijken kan je je PS3 gebruiken als DVD Recorder. ;)

Hoe?

Geplaatst:

Als je PlayTV hebt kan je wel tv op je PS3's HDD opslaan om het later te bekijken, maar of je het daarna ook op een DVD'tje kan branden weet ik niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad wat Hayte vertelde: je kunt opnemen, tegelijk TV kijken en wat opgenomen is opslaan en daarna: kijken natuurlijk! :Y

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:
Als je PlayTV hebt kan je wel tv op je PS3's HDD opslaan om het later te bekijken, maar of je het daarna ook op een DVD'tje kan branden weet ik niet.

PlayTV? Ik ken alleen de Playboy..

Geplaatst:

PlayTV is een apparaatje dat later dit jaar in NL komt... Je kunt ermee opnemen en tv kijken (blijkbaar alleen NL 1, 2 en 3 en dan daarvan weer uitzending gemist.)

PS: snap je het nog niet; Google! :Y

Geplaatst:

PlayTV is een apparaatje dat later dit jaar in NL komt... Je kunt ermee opnemen en tv kijken (blijkbaar alleen NL 1, 2 en 3 en dan daarvan weer uitzending gemist.)

PS: snap je het nog niet; Google! :Y

Ik dacht dan Redcoon die al lang verkocht voor 90 euro :puh: Eens over getwijfelt, maar alleen als de prijs wat lager ligt, want heb op mijn slaapkamer geen TV dus dit zal geweldig zijn.

Geplaatst:
Ja ok, maar aan Ned 1, 2 en 3 alleen heb je niet echt superveel. :N

je hebt ook honderden zenders uit andere landen, en daar zit amerika ook bij dus dan heb je ook nickelodeon enzo.

(wel jammer voor de mensen die slecht engels kunnen)

Geplaatst:

pfff heb liever comedy central ofz, Denk dat dat ook de doelgroep voor de ps3 meer aanspreekt dan Nederland 1 en 2, Nederland 3 gaat nog wel BNN heeft wel leuke programma's. Maar wie wil er nou tussen kunst en kitch of boer zoekt vrouw kijken.

Geplaatst:
pfff heb liever comedy central ofz, Denk dat dat ook de doelgroep voor de ps3 meer aanspreekt dan Nederland 1 en 2, Nederland 3 gaat nog wel BNN heeft wel leuke programma's. Maar wie wil er nou tussen kunst en kitch of boer zoekt vrouw kijken.

Als ik het goed heb kunnen wij Nederlanders ook gewoon naar de zenders kijken van andere landen.

Geplaatst:

Als ik het goed heb kunnen wij Nederlanders ook gewoon naar de zenders kijken van andere landen.

Dat zie ik anders nergens staan?

De eerste twee links zeiden dat je alleen Nederland 1, 2 en 3 kan bekijken, en de derde zei dat je ook nog de lokale omroep kon kijken. Als je ook nog buitenlandse zenders kon ontvangen hadden ze dat er wel bij gezet. Heel misschien dat je zenders kan kijken uit een land waar je heel dichtbij woont, maar verwacht geen BBC 1 ofzo.

Geplaatst:

Dat zie ik anders nergens staan?

De eerste twee links zeiden dat je alleen Nederland 1, 2 en 3 kan bekijken, en de derde zei dat je ook nog de lokale omroep kon kijken. Als je ook nog buitenlandse zenders kon ontvangen hadden ze dat er wel bij gezet. Heel misschien dat je zenders kan kijken uit een land waar je heel dichtbij woont, maar verwacht geen BBC 1 ofzo.

Elk land krijgt dezelfde zenders bij playtv, ze zullen heus niet voor elk land een andere station maken...

Geplaatst:

Weet je, ik zie echt het nut van dit niet. Als je gewoon TV wilt kijken, dan pak je de afstandsbediening en drukt dan op een cijfer. Dan heb je TV. Ik zie het echt niet als toegevoegde waarde voor de PS3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...