PowerPats Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 ach ze willen van de ps3 steeds meer een multimedia apperaat maken, van mij mag het, maar of ik er gebruik van maak blijft de vraag. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 pfff heb liever comedy central ofz, Denk dat dat ook de doelgroep voor de ps3 meer aanspreekt dan Nederland 1 en 2, Nederland 3 gaat nog wel BNN heeft wel leuke programma's. Maar wie wil er nou tussen kunst en kitch of boer zoekt vrouw kijken. Als ik het goed heb kunnen wij Nederlanders ook gewoon naar de zenders kijken van andere landen. Dat zie ik anders nergens staan? De eerste twee links zeiden dat je alleen Nederland 1, 2 en 3 kan bekijken, en de derde zei dat je ook nog de lokale omroep kon kijken. Als je ook nog buitenlandse zenders kon ontvangen hadden ze dat er wel bij gezet. Heel misschien dat je zenders kan kijken uit een land waar je heel dichtbij woont, maar verwacht geen BBC 1 ofzo. Elk land krijgt dezelfde zenders bij playtv, ze zullen heus niet voor elk land een andere station maken... PlayTV ontvangt alleen maar. Sony zend niks uit wat PlayTV dan moet ontvangen, nee, wat PlayTV ontvangt hangt af van wat de provider in het land gratis aanbied (in dit geval dus KPN, wat alleen Nederland 1, 2 en 3 aanbied). Als jij een digitale ontvanger koopt, en je stopt het kaartje er niet in, kan je toch ook niet naar Duitse zenders kijken? Daarmee kan je PlayTV vergelijken. Digitale TV zonder het kaartje. Nu zal je wel denken, wat is het nut van PlayTV dan? Nou, PlayTV is wel heel handig in andere landen. Engeland bijvoorbeeld. Daar heb je best wel veel gratis zenders (volgens het internet), dus daar kan je gerust TV kijken. En welke andere digitale ontvanger is er voor onder de 100 euro met een afstandsbediening? Geen enkele, alleen PlayTV. Reageren
FGras Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 in nederland hoef je het dus niet te kopen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Zonde dat er geen Vlaamse zenders zijn. Reageren
Hayte Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Zijn er dan geen gratis zenders in België? Reageren
Heavygunner291 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) Hallo gasten, ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen met een probleem. Ik heb een Playstation 3 met natuurlijk ook GTA 4. Dit weekend ging ik naar een vriend van mij toe die ook een Playstation 3 heeft, dus we waren van plan een beetje omstebeurt on-line te spelen op mijn account, want ik heb al een hoog level. Dus ik probeer met mijn account op zijn PS3 in te loggen maar dat lukt niet?? We krijgen dan steeds een melding van: Je kunt alleen inloggen met je eigen account. Of iets wat daar op lijkt dan he. Hoe zit dit precies? Want je moet toch gewoon met 1 account in kunnen loggen op meerdere PS3s? Kunnen jullie mij alsjeblieft vertellen hoe dat moet? Zou erg fijn zijn, dank Groetjes Lars Ik hoop trouwens dat ik dit hier mocht plaatsen want het gaat eigenlijk over GTA 4 maarja. Sorry als ik het fout heb gedaan. Bewerkt: 13 oktober 2009 door Heavygunner291 Reageren
FGras Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Hallo gasten, ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen met een probleem. Ik heb een Playstation 3 met natuurlijk ook GTA 4. Dit weekend ging ik naar een vriend van mij toe die ook een Playstation 3 heeft, dus we waren van plan een beetje omstebeurt on-line te spelen op mijn account, want ik heb al een hoog level. Dus ik probeer met mijn account op zijn PS3 in te loggen maar dat lukt niet?? We krijgen dan steeds een melding van: Je kunt alleen inloggen met je eigen account. Of iets wat daar op lijkt dan he. Hoe zit dit precies? Want je moet toch gewoon met 1 account in kunnen loggen op meerdere PS3s? Kunnen jullie mij alsjeblieft vertellen hoe dat moet? Zou erg fijn zijn, dankGroetjes Lars Ik hoop trouwens dat ik dit hier mocht plaatsen want het gaat eigenlijk over GTA 4 maarja. Sorry als ik het fout heb gedaan. eerst een nieuwe gebruiker aanmaken Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Volgens mij heb je het goed gedaan, de fout was gerelateerd aan het account en ligt daarmee dichter bij de Ps3 dan bij GTA4, als je het mij vraagt. Zou je de exacte fout met eventuele foutcode eens willen geven? Want ik vind deze fout erg vaag, zelf heb ik al vaker op een ander zijn Ps3 ingelogd met mijn PSN en ik had nooit problemen. Reageren
Heavygunner291 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Volgens mij heb je het goed gedaan, de fout was gerelateerd aan het account en ligt daarmee dichter bij de Ps3 dan bij GTA4, als je het mij vraagt. Zou je de exacte fout met eventuele foutcode eens willen geven? Want ik vind deze fout erg vaag, zelf heb ik al vaker op een ander zijn Ps3 ingelogd met mijn PSN en ik had nooit problemen. Meen je dat?? Vind ik erg vreemd want ons lukt het echt niet. Exacte fout kan ik op dit moment niet geven, sorry. Als ik weer eens bij hem langs ga dan zal ik het nog eens proberen en dan zal ik de exacte fout opschrijven. Het is in ieder geval iets dat lijkt op: Kan niet inloggen met een account van een ander playstation systeem. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Je maakt een gebruiker aan op je PlayStation 3, hier sla je jouw (in dit geval jouw maat z'n) spellen op en dergelijke. Hier koppel je een PlayStation Network account aan. Het PS3 gebruikers account is nu gelinkt aan het PSN account. Je kunt nu inloggen met dat PSN account; niet met een ander PSN account (wat jij dus probeert met jouw PSN account) Je moet eerst een nieuwe gebruiker aanmaken op de PlayStation zelf, en dan inloggen met jouw PSN account. Dit kan helemaal links in het XMB menu. Reageren
Heavygunner291 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ok, bedankt Sander. Nog interesse om BF 1943 te ruilen tegen een map packje trouwens? Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 heb een vraagie Ik heb dus een HDMI kabel aangesloten op mijn LCD tv, maar ik heb meerdere keuzes. Ik kan hem doen in een van de 3 normale hdmi ingangen, maar ik heb ook een hdmi ingang die HDMI\DVI heet. Wat houdt dat in ? zorgt die voor nog betere beeldkwaliteit ? Reageren
Heavygunner291 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 heb een vraagie Ik heb dus een HDMI kabel aangesloten op mijn LCD tv, maar ik heb meerdere keuzes. Ik kan hem doen in een van de 3 normale hdmi ingangen, maar ik heb ook een hdmi ingang die HDMI\DVI heet. Wat houdt dat in ? zorgt die voor nog betere beeldkwaliteit ? Nee, zeker niet. Op de meeste computers zit alleen een DVI uitgang, nog geen HDMI uitgang. Die HDMI/DVI ingang op jouw TV is bedoeld voor een kabel met één HDMI-uiteinde en één DVI-uiteinde, zo'n kabel dus: Dan doe je het DVI-uiteinde in je computer en het HDMI-uiteinde in je TV. Maar jij hebt (als het goed is ) gewoon een HDMI kabel met 2 HDMI-uiteinden, dus voor jou is dat helemaal niet van toepassing. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 oke fijn, gewoon dus weer in mijn normale hdmi ingang stoppen. Reageren
Heavygunner291 Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 oke fijn, gewoon dus weer in mijn normale hdmi ingang stoppen. Zou ik wel doen ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.