Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo jongens ik heb per ongeluk een account gemaakt op ps3 network maar ik heb de regio perongeluk vergete .Dus ik kan nu niet op de ps3 store en die andere dingen?? En kan iemand mij uitleggen hoe je een ps3 gebruikers account kunt verwijderen??please

Geplaatst:

Volgens mioj kan je geen Ps3 account verwijderen, misschien moet je het aan Sony zelf vragen of een nieuwe account maken. :Y

Geplaatst:

nee neiet verwijderen sorry dan voor het foute ik wil een nieuwe maar ik ben nog steeds op die andere ingelogd :7

Geplaatst:

Dan moet je een nieuwe gebruiker op je Ps3 maken.

Met gebruiker bedoel ik de persoon waarop je je aanmeld als je de Ps3 aanzet.

Niet om online te gaan, gewoon om je persoonlijke instellingen te laden.

Dan kan je oftewel een bestaande account gebruiken of een nieuwe maken. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Selecteer de gebruiker --> driehoekje--> gebruiker verwijderen.

Zoiets dacht ik, weet het niet zeker, was iig erg simpel.

Edit: Je moet ingelogd zijn met de gebruiker die je wilt verwijderen, dan driehoekje op de naam, en dan kun je verwijderen kiezen.

Bewerkt: door Sentasi
  • 2 weken later...
Geplaatst:

wat zijn trouwens jullie tv instellingen om de mooiste beeldkwaliteit te krijgen op de ps3 ? Met de ps3 zelf gaat het qua instellingen wel goed. maar ik weet nooit hoe ik de tv instellingen moet doen, Want in het ene spel is het te helder en in het andere te donker of te weinig kleur. Met instellingen bedoel ik dus:

Helderheid

Contrast

Scherpte

en nog een paar andere instellingen. Op hoeveel % moet ik ze zetten ?

Geplaatst:

wat zijn trouwens jullie tv instellingen om de mooiste beeldkwaliteit te krijgen op de ps3 ? Met de ps3 zelf gaat het qua instellingen wel goed. maar ik weet nooit hoe ik de tv instellingen moet doen, Want in het ene spel is het te helder en in het andere te donker of te weinig kleur. Met instellingen bedoel ik dus:

Helderheid

Contrast

Scherpte

en nog een paar andere instellingen. Op hoeveel % moet ik ze zetten ?

Doe wat je zelf mooi vind. :puh:

Ik heb mijn tv ingesteld op een tv zender zeg maar, zodat ik mooi tv beeld heb.

Verder kun je helderheid en contrast e.d ook vaak in games zelf instellen, zoals GTA, en hoef je niet meer aan de instellingen van je tv te rommelen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Eventjes het stof eraf blazen.

Sinterklaas komt er weer aan en wil aan mezelf de Sony Bluetooth Headset cadeau geven, en las dat ie heel goed was. Hebben jullie er ook ervaring mee en gebruik je 'm ook veel of valt dat wel mee?

Geplaatst:

Eventjes het stof eraf blazen.

Sinterklaas komt er weer aan en wil aan mezelf de Sony Bluetooth Headset cadeau geven, en las dat ie heel goed was. Hebben jullie er ook ervaring mee en gebruik je 'm ook veel of valt dat wel mee?

Ik heb hem zelf ook thuis leggen, en ik denk dat het de beste headset is voorop een PlayStation 3. Tuurlijk doen goedkope headsetjes van een tientje het er ook op, maar die van Sony bied veel kwaliteit, de mensen horen je altijd zonder ruis en hij ziet er nog is leuk uit. ;)

Geplaatst:

de nieuwe update is best wel geniaal! :tu:

Ik heb nog steeds geen NOS Video tab in XMB

Weet je zeker dat je een Nederlands account heb?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...