KillerZero86 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Is het bij jullie ook zo dat je sinds de nieuwste update je PS3 niet meer met je controller aan kan zetten? Eerder was het zo dat als het PS3 systeem op stand-by stond en je op de PS toets drukte de PS3 automatisch aanging, maar dat werkt niet meer. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik kan me ps3 nog wel aanzetten met me controller, maar hij deed er wel erg lang over om de controller te verbinden met de ps3, dus de keer direct na de update moest ik hem met de hand aanzetten en met het kabeltje in me ps3 besturen Hebben jullie overigens ook dat vraagteken bij TV staan? Reageren
HA5H Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik kan me ps3 nog wel aanzetten met me controller, maar hij deed er wel erg lang over om de controller te verbinden met de ps3, dus de keer direct na de update moest ik hem met de hand aanzetten en met het kabeltje in me ps3 besturen Hebben jullie overigens ook dat vraagteken bij TV staan? Nee? En ik heb sinds vandaag eindelijk de TV Tab erbij gekregen Zo chill Reageren
paul007 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Ik kan me ps3 nog wel aanzetten met me controller, maar hij deed er wel erg lang over om de controller te verbinden met de ps3, dus de keer direct na de update moest ik hem met de hand aanzetten en met het kabeltje in me ps3 besturen Hebben jullie overigens ook dat vraagteken bij TV staan? Nee? En ik heb sinds vandaag eindelijk de TV Tab erbij gekregen Zo chill Ja ik ook met eronder NOS Video. Het is best wel grappig, je wordt doorgewezen naar een website waar je de laatste NOS Journaals kan bekijken Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Ik heb er helemaal geen tv ding bijgekregen:S. Reageren
paul007 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb een klein vraagje over de Sony Bluetooth Headset. Wanneer je deze gebruik hoor je dan de stemmen van andere mensen alleen vanuit je headset of ook nog vanuit je TV? Ik weet dat het misschien een domme vraag is maar dit wordt m'n eerste headset dus vandaar. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 vanuit je headset hoor je het. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb een klein vraagje over de Sony Bluetooth Headset. Wanneer je deze gebruik hoor je dan de stemmen van andere mensen alleen vanuit je headset of ook nog vanuit je TV? Ik weet dat het misschien een domme vraag is maar dit wordt m'n eerste headset dus vandaar. Je hoor de stemmen dan vanuit het speakertje wat in je headset zit. Reageren
jordib12 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Bij sommige spellen hoor je van je headset en sommige van je tv, v.b MW2 hoor je geluid van je tv, TENZIJ dat je je headset aan hebt! maar bij de meeste spellen idd via je headset! Reageren
gta_rulez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Hebben jullie overigens ook dat vraagteken bij TV staan? Waarschijnlijk gebruik je een thema waar geen pictogram voor tv in zit. Reageren
paul007 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) Nog een klein vraagje over die headset. Er zit dus een mute-knop op maar als ik die indruk kunnen andere mensen mij dan nog wel horen? Thanks paul007 @PowerPats hieronder: bedankt! Bewerkt: 22 november 2009 door paul007 Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Nog een klein vraagje over die headset. Er zit dus een mute-knop op maar als ik die indruk kunnen andere mensen mij dan nog wel horen? Thanks paul007 Nee daarvoor is die mute knop juist, zodat je snel op de mute knop kunt drukken als bijv je moeder je kamer binnenkomt lopen terwijl ze schreeuwt dat je de wc bril weer omlaag moet doen. Dus dan horen ze het niet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Heb een probleem, Ik kan niet meer op mijn eigen psn profiel komen op XMB, ik kan niet mijn trofee informatie opvragen, eerst krijg ik zo een laadscherm van trophies worden gesynct ofz. Dan blijft het steken op 44% en ik krijg een foutmelding. Is dit een algemeen probleem ? Met mijn internetverbinding is voor de rest niks mis. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Bij mij zat dat erin tussen patch 1.02 en patch 1.03 van Modern Warefare 2.. Heb jij dat spel? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Geplaatst: 25 november 2009 Zou het kunnen dat mensen met een Belgische account geen NOS hebben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.