Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

De AV Kabel ondersteunt overigens geen HD Resoluties. Daarvoor heb je een HDMI kabel nodig.

En waarvoor heb je die HD Resoluties nodig?

Geplaatst:

De AV Kabel ondersteunt overigens geen HD Resoluties. Daarvoor heb je een HDMI kabel nodig.

om mooier beeld te krijgen, mits je het wel op een hd ready of full hd tv speelt.

Geplaatst:

Er is nog helemaal niks bekend over de ps4, misschien komt hij uberhaupt niet eens uit.

Voor mij mag de ps3 nog circa 10 jaar doorgaan. Heb echt geen 400 euro verspeelt zodat ik over 3 jaar weer een nieuwe moet gaan kopen. :duh:

Geplaatst:

Er is nog helemaal niks bekend over de ps4, misschien komt hij uberhaupt niet eens uit.

Voor mij mag de ps3 nog circa 10 jaar doorgaan. Heb echt geen 400 euro verspeelt zodat ik over 3 jaar weer een nieuwe moet gaan kopen. :duh:

Het zal sowieso niet slim zijn om over 2 jaar al een PS4 te lanceren aangezien Sony tot nu toe nauwelijks tot geen winst heeft gemaakt op de PS3. ;)

Geplaatst:

om mooier beeld te krijgen, mits je het wel op een hd ready of full hd tv speelt.

En moet je die kabel in je PS3 en in je tv steken?

Geplaatst:

omg, je doet wel moeilijk...

Elke PS3 kan standaard op elke tv en als je m hebt aangesloten kun je er gelijk op spelen.

Gewoon kopen, je zult er geen spijt van hebben ;)

Geplaatst:

Wie weet een leuke PSN Game? Ik heb 20 euro toegevoegd op mijn account wat nu een totaal inhoudt van 21 nogwat :puh:. Maar ik zoek dus een leuke game. Is Battlefield 1943 een aandrader? Ook als je MW2 al hebt?

Geplaatst:

Flower is een erg vermakelijke game, welke ik met veel plezier gespeeld heb. (Meer info) Daarnaast zijn games als PAIN ook erg leuk..

BF 1943 is een super leuke shooter, maar aangezien je MW2 al hebt is dat een beetje dubbelop, maar dat maakt de game er niet minder leuk op.

Geplaatst:

omg, je doet wel moeilijk...

Elke PS3 kan standaard op elke tv en als je m hebt aangesloten kun je er gelijk op spelen.

Gewoon kopen, je zult er geen spijt van hebben ;)

Ik heb em al gekocht, ik vraag gewoon iets over de HDMI kabel... --

Geplaatst:

Ik heb pas mijn PS3 gekocht, en ik heb een vraag; moet de controller eerst een bepaald aantal uur opladen vooraleer je er kan op spelen?

Geplaatst:

Als je aan het opladen bent kan je ook gewoon spelen. De controller zal dus gewoon beschikbaar zijn als de stekker om op te laden in je Playstation én je controller zit. De controller zal als het goed is zelfs opladen.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan hem zelfs aan een kabeltje aan je PC hangen en dan opladen en spelen tegelijk :puh: .

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Ik raad je aan om de accu gewoon eerst even leeg te trekken door te spelen en hem daarna weer op te laden. Het beste is het voor de accu om hem alleen op te laden als hij zo goed als leeg is, dan heb je er het meeste aan. De batterij duur kan in het begin misschien een beetje tegenvallen maar dat word na een keer of 3 - 4 leeg trekken steeds beter.

Geplaatst:

Bij een Lithium-ion batterij maakt dat heel weinig uit. En laten die nu net in de SIXAXIS zitten. Het is daarbij, volgens Wikipedia, zelfs beter om niet geheel op te laden en te ontladen.

Geplaatst:

Flower is een erg vermakelijke game, welke ik met veel plezier gespeeld heb. (Meer info) Daarnaast zijn games als PAIN ook erg leuk..

BF 1943 is een super leuke shooter, maar aangezien je MW2 al hebt is dat een beetje dubbelop, maar dat maakt de game er niet minder leuk op.

Ikzelf raad Pain af, ik heb hem met wat DLC en erg vermakelijk vind ik het niet. Games zoals Pixeljunk: Shooter of Pixeljunk: Monsters vind ik echter wel vermakelijk. Ook doen Fat Princes en Flower het er goed. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...