Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, dat is dikke onzin. Sommige cheats schakelen achievements van de desbetreffende game uit, maar hierdoor krijg je echt geen krassen op de cd hoor :puh:

Geplaatst:

Nee, dat is dikke onzin. Sommige cheats schakelen achievements van de desbetreffende game uit, maar hierdoor krijg je echt geen krassen op de cd hoor :puh:

Ja ik heb gelezen dat je dan sommige trophies niet meer kunt halen, maar als ik het spel niet opsla toch wel nog he?

Geplaatst:

Hoe zet je foto's, video's en muziek op je PS3?

Ik heb geprobeerd om wat muziek enz. op een USB stick te zetten, de USB stick heb ik dan in mijn PS3 gestoken, maar als ik dan op mijn PS3 naar 'USB...' ging, stond er niets op...

Je moet deze bestanden nemen:

Video's: .mp4

muziek: .mp3

Foto's: ik denk alle formaten...

Als je een usb heb, zet je daar je muziek etc op.. vervolgens doe je je usb in de ps3. dan ga je naar MUZIEK.. zie je bovenaan USB Stick.. druk je vervolgens op driehoek en dan zie je welk muziek je allemaal op je usb heb staan en daarna kopuieer je alles

Bron

Wat je met Google allemaal kan bereiken :7

Geplaatst:

Ik heb de officiële Sony headset bij mijn PS3 gekocht. Het probleem is dat het microfoonvolume vast staat op 3, hoe krijg ik deze hoger of lager?

Geplaatst:

op je headset staat een volumeknop als je dat bedoelt. anders moet je op je XMB even naar randapperatuurinstellingen gaan en daar het veranderen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het uitleggen:

Ps3->instellingen->randapparatuurinstellingen->instellingen audioapparaat.

Daar staat: microfoon niveau: 3. En alle anderen zijn grijs: ik kan dus alleen drie kiezen. Maar ik wil graag vier of vijf omdat ik vind dat mijn microfoon te zacht is. Hoe krijg ik hem op vijf?

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Ik heb een paar demo's gedownload van de PSN store, maar hoe kan ik zelf een map maken met de naam "Demo's" bv.

Hetzelfde geld voor video's, ik heb er wat op mijn PS3 gezet maar ik wil graag een map maken...

Geplaatst:

druk bij het spel op driehoekje -> informatie en dan kan je een album invullen en dan heb je een nieuw album :bier:

:cya:

Geplaatst:

druk bij het spel op driehoekje -> informatie en dan kan je een album invullen en dan heb je een nieuw album :bier:

En moet ik dan bv. ELK liedje zijn album veranderen als ik ze in één map wil, of kan ik in één keer al de liedjes hun album veranderen?

Geplaatst:

Ja ik heb gelezen dat je dan sommige trophies niet meer kunt halen, maar als ik het spel niet opsla toch wel nog he?

Nee, als je niet opslaat kan je ze nog halen.

Maar ze zeggen als je gecheat zou hebben en je zou opslaan en je sluit je game af en je start hem terug op dan zou je die trophy's terug kunnen halen. :Y

Geplaatst:

Ik zal het uitleggen:

Ps3->instellingen->randapparatuurinstellingen->instellingen audioapparaat.

Daar staat: microfoon niveau: 3. En alle anderen zijn grijs: ik kan dus alleen drie kiezen. Maar ik wil graag vier of vijf omdat ik vind dat mijn microfoon te zacht is. Hoe krijg ik hem op vijf?

Op de officiele ps3 headset staan links en rechts boven een volume knop, moet je maar ff kijken waar vol - en vol + bij staat ;)

Geplaatst:

En moet ik dan bv. ELK liedje zijn album veranderen als ik ze in één map wil, of kan ik in één keer al de liedjes hun album veranderen?

Ja je moet bij elk liedje album veranderen :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is niet het microfoonvolume maar het luidsprekervolume. Ik wil het microfoonvolume aanpassen.

Ik begrijp wat je bedoelt, ik beschik ook over de Sony Bluetooth Headset. Helaas is hier niks aan te doen, het microfoonvolume is standaard ingesteld op volume 3 en kan niet veranderd worden. Ik ben bang dat je gewoon wat harder moet praten. :7

Cheers!

paul007

Bewerkt: door paul007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...