Axelectric_ Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Als je in GTA IV cheats gebruikt, maar je slaat het spel niet op, kan dit dan je spel beschadigen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Nee, dat is dikke onzin. Sommige cheats schakelen achievements van de desbetreffende game uit, maar hierdoor krijg je echt geen krassen op de cd hoor Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Nee, dat is dikke onzin. Sommige cheats schakelen achievements van de desbetreffende game uit, maar hierdoor krijg je echt geen krassen op de cd hoor Ja ik heb gelezen dat je dan sommige trophies niet meer kunt halen, maar als ik het spel niet opsla toch wel nog he? Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Hoe zet je foto's, video's en muziek op je PS3? Ik heb geprobeerd om wat muziek enz. op een USB stick te zetten, de USB stick heb ik dan in mijn PS3 gestoken, maar als ik dan op mijn PS3 naar 'USB...' ging, stond er niets op... Je moet deze bestanden nemen: Video's: .mp4 muziek: .mp3 Foto's: ik denk alle formaten... Als je een usb heb, zet je daar je muziek etc op.. vervolgens doe je je usb in de ps3. dan ga je naar MUZIEK.. zie je bovenaan USB Stick.. druk je vervolgens op driehoek en dan zie je welk muziek je allemaal op je usb heb staan en daarna kopuieer je alles Bron Wat je met Google allemaal kan bereiken Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Ik heb de officiële Sony headset bij mijn PS3 gekocht. Het probleem is dat het microfoonvolume vast staat op 3, hoe krijg ik deze hoger of lager? Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 op je headset staat een volumeknop als je dat bedoelt. anders moet je op je XMB even naar randapperatuurinstellingen gaan en daar het veranderen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 (bewerkt) Ik zal het uitleggen: Ps3->instellingen->randapparatuurinstellingen->instellingen audioapparaat. Daar staat: microfoon niveau: 3. En alle anderen zijn grijs: ik kan dus alleen drie kiezen. Maar ik wil graag vier of vijf omdat ik vind dat mijn microfoon te zacht is. Hoe krijg ik hem op vijf? Bewerkt: 16 december 2009 door KillerZero86 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 Ik heb een paar demo's gedownload van de PSN store, maar hoe kan ik zelf een map maken met de naam "Demo's" bv. Hetzelfde geld voor video's, ik heb er wat op mijn PS3 gezet maar ik wil graag een map maken... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 druk bij het spel op driehoekje -> informatie en dan kan je een album invullen en dan heb je een nieuw album Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 druk bij het spel op driehoekje -> informatie en dan kan je een album invullen en dan heb je een nieuw album En moet ik dan bv. ELK liedje zijn album veranderen als ik ze in één map wil, of kan ik in één keer al de liedjes hun album veranderen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Nee, dat is dikke onzin. Sommige cheats schakelen achievements van de desbetreffende game uit, maar hierdoor krijg je echt geen krassen op de cd hoor Ja ik heb gelezen dat je dan sommige trophies niet meer kunt halen, maar als ik het spel niet opsla toch wel nog he? Nee, als je niet opslaat kan je ze nog halen. Maar ze zeggen als je gecheat zou hebben en je zou opslaan en je sluit je game af en je start hem terug op dan zou je die trophy's terug kunnen halen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik zal het uitleggen: Ps3->instellingen->randapparatuurinstellingen->instellingen audioapparaat. Daar staat: microfoon niveau: 3. En alle anderen zijn grijs: ik kan dus alleen drie kiezen. Maar ik wil graag vier of vijf omdat ik vind dat mijn microfoon te zacht is. Hoe krijg ik hem op vijf? Op de officiele ps3 headset staan links en rechts boven een volume knop, moet je maar ff kijken waar vol - en vol + bij staat Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Dat is niet het microfoonvolume maar het luidsprekervolume. Ik wil het microfoonvolume aanpassen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 druk bij het spel op driehoekje -> informatie en dan kan je een album invullen en dan heb je een nieuw album En moet ik dan bv. ELK liedje zijn album veranderen als ik ze in één map wil, of kan ik in één keer al de liedjes hun album veranderen? Ja je moet bij elk liedje album veranderen Reageren
paul007 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Dat is niet het microfoonvolume maar het luidsprekervolume. Ik wil het microfoonvolume aanpassen. Ik begrijp wat je bedoelt, ik beschik ook over de Sony Bluetooth Headset. Helaas is hier niks aan te doen, het microfoonvolume is standaard ingesteld op volume 3 en kan niet veranderd worden. Ik ben bang dat je gewoon wat harder moet praten. Cheers! paul007 Bewerkt: 18 december 2009 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.