VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Beetje vaag om HL2 nu ook nog is naar de Ps3 te gaan poorten vind ik... Op Xbox kwam hij een jaar later uit dan de PC-versie. De PS3 versie komt dus 2 jaar later. Wie zit er nu nog te wachten op een Ps3 versie van HL2.. Ik (als ik één koop) Reageren
meetlat Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 een gewone Tv heeft ook goede grafichs. HD TV heeft niet echt betere grafichs maar resolutie is beter Als power unlimited dat zegt dan zijn ze slecht bezig HD is HD zou net zijn zoals ze zeggen in het begin van de dvd carriere dat het niet verstandig is dvd schijfjes te kopen Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 een gewone Tv heeft ook goede grafichs. HD TV heeft niet echt betere grafichs maar resolutie is beter Een hogere resolutie betekent juist betere/scherpere/fijnere graphics. Reageren
LucasV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Nogmaals... De PS3 presteert niet beter/is niet krachtiger op een HDTV, maar het beeld ziet er gewoon wat scherper uit door de TV. Hetzelfde geld ook gewoon voor de PS2. De PS2 ziet er wel mooi uit op alle TV's, de PS3 ook. Wil je de PS2 het mooist spelen, moet je voor een HDTV kiezen, bij de PS3 geld hetzelfde. Reageren
MNC3 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 een gewone Tv heeft ook goede grafichs. HD TV heeft niet echt betere grafichs maar resolutie is beter Een hogere resolutie betekent juist betere/scherpere/fijnere graphics. dat is alles Reageren
LucasV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Nogmaals...De PS3 presteert niet beter/is niet krachtiger op een HDTV, maar het beeld ziet er gewoon wat scherper uit door de TV. Hetzelfde geld ook gewoon voor de PS2. De PS2 ziet er wel mooi uit op alle TV's, de PS3 ook. Wil je de PS2 het mooist spelen, moet je voor een HDTV kiezen, bij de PS3 geld hetzelfde. Hehe, was al die moeite toch niet voor niets Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 een gewone Tv heeft ook goede grafichs. HD TV heeft niet echt betere grafichs maar resolutie is beter Een hogere resolutie betekent juist betere/scherpere/fijnere graphics. Je kan een HD TV vergelijken met een groot flatscreen voor je PC. Reageren
meetlat Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Menseuh ik heb een HD TV het enige wat beter is zijn de graphics wa wil je ook 3x zoveel pixels als normaal dus Scherpere beelden en gedetaileerder, je ziet echt alles.... Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) euu ziet de ps3 er dan zo slecht uit op een gewoone tv ?? is een plat 19" pc scherm ook even goed als een hd tv ? Bewerkt: 11 februari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
meetlat Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 euu ziet de ps3 er dan zo slecht uit op een gewoone tv ??is een plat 19" pc scherm ook even goed als een hd tv ? Het is gwwn dat jouw flatscreen 19" minder pixels heeft dan de hd tv dus zal je niet alles mooi tot in de details zien maar slecht zal het in iedergeval niet zijn Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik heb thuis ook een groote tv maar het is geen platte is dat hetzelfde ? Reageren
meetlat Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Neen, jij bedoeld gewoon een breedbeeld tv met beeldbuis. Het kan alleen maar een HD TV zijn als je hem onlangs gekocht hebt en het een lcd/plasma scherm heeft en dan hangt er ook een stickertje aan met daarop High Definition ready zo iets dus :-) ps: is er nog ps3 nieuws ? Bewerkt: 14 februari 2006 door meetlat Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 damn wat woord er in dit topic veel gepost.. naja ik wou nog ff terug komen op die controller.. ja oke, die ps 3 controller moet je meschien eerst in je hand hebben gehad voordat je er over kan oordelen, die van de xbox 360 licht echt zeer goed in de hand,, en ziet er ook vrij mooi uit. de ps 3 controller ziet er meschien nog wel mooier/moderner uit, waar oogt tog op een een of anderen menier een beetje.. tja kut om vast te houden. en nu over die hd tv's ja das lekker het scheint dat je eignelijk echt een hd tv moet hebben voor die next gen console.. oke, nu is dat ook wel een beetje zo, true crime is bijvoorbeeld heel slecht te zien op een noormale (vraag mij niet hoe hetr kan) laatst sluiten ik me xdoosje ff aan op de hd tv die in onse woonkamer staat, en wat bleek, ja nu geen rare donkeren vlekken meer, bovendie zag ik nog veel meer details ook.. maar allemaal heel leuk enzo, gamesm kaen die er voor geen meter uitzien op een noormale tv.. maare ik keb gvd geen geld om een nieuwe tv te kopen van minimaal 400 euro! (de prijs waar bij hd zo ongeveer begint) als ik ook al een console van 400 eurotjes moet kopen.. maar ik geef toe.. voor in de toekomst (over een paar jaar zal iedereen wel een hd televisietje hebben) isa het wel beter... Reageren
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 je moet wachten met het kopen van een HD TV, omdat ze nu gewoon nog te duur zijn. De HD-Ready tv's zou ik ook nog niet kopen omdat die ook nog niet een super hoge resolutie hebbe (wel hoger dan een gewone TV) en Mr. Vriecetti let AUB een beetje op je taal Reageren
VforV Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 je moet wachten met het kopen van een HD TV, omdat ze nu gewoon nog te duur zijn.De HD-Ready tv's zou ik ook nog niet kopen omdat die ook nog niet een super hoge resolutie hebbe (wel hoger dan een gewone TV) Ik zou ook nog wachten om een PS3 te kopen tot de bugs enzo er wat uit zijn.en Mr. Vriecetti let AUB een beetje op je taal daT ise mij ok aal opgevaale iN meerderre topiks. Translate: Dat is me ook al opgevallen in meerdere topics. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.