Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog een vraagje: in het boekje van PS3 las ik dat je, als je tijdens het spelen je controller oplaad, je tijdens de game niet de USB mag uittrekken.

Mag dit omgekeerd ook niet?

Dus stel dat je aan het spelen bent, de batterij is leeg van je controller, en je wil de USB insteken, mag dit?

Staat dat er serieus in? Is volgens mij complete onzin. Ik doe dat al twee jaar usb erin en eruit tijdens het spelen van een game en zou ook niet weten waarom het niet zou mogen.

Dus gewoon usb erin doen tijdens gamen :puh:

Geplaatst:

Hey, ik heb even een vraagje over HDMI kabel's.

Er zij natuurlijk HDMI kabels van 7 euro, en ook van 250, maar het verschil doet er volgens mij niet toe..

Om een lang verhaal kort te maken maakt de prijs echt niks uit, maar ik wil toch wel even vragen of deze kabel goed genoeg zou zijn om mijn ps3 met m'n TV (JVC 32' met speciaal HDMI kanaal) samen een mooie kwaliteit kunnen opleveren, het gaat over deze kabel: >klik<.

Bedankt voor iemand die raad kan geven :D.

Geplaatst:

Er zij natuurlijk HDMI kabels van 7 euro, en ook van 250, maar het verschil doet er volgens mij niet toe..

Om een lang verhaal kort te maken maakt de prijs echt niks uit, maar ik wil toch wel even vragen of deze kabel goed genoeg zou zijn om mijn ps3 met m'n TV (JVC 32' met speciaal HDMI kanaal) samen een mooie kwaliteit kunnen opleveren, het gaat over deze kabel: >klik<.

Ik heb ook een van ongeveer die prijs. Het beeld is natuurlijk beter met een duurdere kabel, maar het verschil is niet echt groot. Ik raad je dus aan gewoon die kabel te kopen. :)

Geplaatst:

Ik heb ook een van ongeveer die prijs. Het beeld is natuurlijk beter met een duurdere kabel, maar het verschil is niet echt groot. Ik raad je dus aan gewoon die kabel te kopen. :)

Er zit wel degelijk verschil in, maar deze zal je pas merken op de langere afstanden. Koop je er een van 2 meter is een goedkope net zo goed als een duurdere met die gouden randjes. Ga je echter richting de 8 meter zou ik wel een duurdere aanschaffen aangezien je dan wel het verschil merk. ;)

Geplaatst:

Er zit wel degelijk verschil in, maar deze zal je pas merken op de langere afstanden. Koop je er een van 2 meter is een goedkope net zo goed als een duurdere met die gouden randjes. Ga je echter richting de 8 meter zou ik wel een duurdere aanschaffen aangezien je dan wel het verschil merk. ;)

Oh ok thanks, helaas is de afstand tusse mijn ps3 en HDMI ingang op mijn tv 0,6 meter, maar dat maakt verder niet uit, ik ga straks ook nog even langs een speciaal zaak en als ik er daar niet uit kom koop ik degene die ik hierboven heb gepost.

In iedergeval allebei bedankt voor de hulp :D.

Geplaatst:

Oh ok thanks, helaas is de afstand tusse mijn ps3 en HDMI ingang op mijn tv 0,6 meter, maar dat maakt verder niet uit, ik ga straks ook nog even langs een speciaal zaak en als ik er daar niet uit kom koop ik degene die ik hierboven heb gepost.

In iedergeval allebei bedankt voor de hulp :D.

Als de afstand maar 0,6 meter is zou ik voor een HDMI kabel gaan die zo'n 10 euro is. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als de afstand maar 0,6 meter is zou ik voor een HDMI kabel gaan die zo'n 10 euro is. :)

HDMI kabel = 35euro

Geplaatst:

HDMI kabel = 35euro

Het verschilt erg per winkel, ik heb 20 euro voor 2 meter betaald. ;)

Geplaatst:

HDMI kabel = 35euro

Maar is de kwaliteit dan wel betrouwbaar?

Je hebt er ook van € 100 die geweldige kwaliteit geeft, maar je hebt er ook van € 30 of € 50, enz.

Ik heb er is één van € 10 gehad maar die was na 6 maanden kapot. :{

Geplaatst:

HDMI kabel = 35euro

Maar is de kwaliteit dan wel betrouwbaar?

Je hebt er ook van € 100 die geweldige kwaliteit geeft, maar je hebt er ook van € 30 of € 50, enz.

Ik heb er is één van € 10 gehad maar die was na 6 maanden kapot. :{

Het verschilt erg, bij kortere lengtes 1 a 2 meters is een goedkope goed genoeg. Ga je echter boven de 6/7 meter raad ik een duurdere aan met vergulde aansluitingen etc. :)

Geplaatst:

Als je niets met een kabel doet (niet telkens omsteken, maar gewoon laten zitten) gaat er ook niets mis. Verder: van een betere kabel krijg je geen hogere kwaliteit, als het beeld goed is wordt het niet beter. Houd dat in je achterhoofd.

Geplaatst:

Staat het nu eigenlijk vast dat GTA EFLC niet naar PS3 komt?

Sommige sites zeggen van wel, andere dan weer niet...

Geplaatst:

Wanneer komen die firmware 3.0 (was it?) avatars nou is? :duh:

Die is er toch al een paar maanden er is zelfs een 3.01 of 3.02, dacht ik.

En ik weet wel dat er avatars zijn van Little Big Planet die 0.25 cent peravatar kosten. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...