Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Die avatars zijn geweldig Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Wanneer komen die firmware 3.0 (was it?) avatars nou is? Die is er toch al een paar maanden er is zelfs een 3.01 of 3.02, dacht ik. En ik weet wel dat er avatars zijn van Little Big Planet die 0.25 cent peravatar kosten. Er zouden toch ook gratis avatars komen? (en die zijn er nog niet, toch?) Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Staat het nu eigenlijk vast dat GTA EFLC niet naar PS3 komt? Sommige sites zeggen van wel, andere dan weer niet... Weet iemand het antwoord? Reageren
Cryde Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Staat het nu eigenlijk vast dat GTA EFLC niet naar PS3 komt? Sommige sites zeggen van wel, andere dan weer niet... Weet iemand het antwoord? Alles is op dit moment nog mogelijk.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Niemand weet het antwoord of Episodes from Liberty City naar de ps3 komt axel. Microsoft en Rockstar zijn niet heel open over wat nou de bedoeling is wat de afspraken zijn in het contract etc Rockstargames moet gewoon een keertje publiceren of Episodes from Liberty City nou wel komt of niet er is geen duidelijkheid en iedereen zegt het antwoord te weten maar de waarheid is dat alleen Rockstar het weet Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2010 Rapport Geplaatst: 4 januari 2010 Staat het nu eigenlijk vast dat GTA EFLC niet naar PS3 komt? Sommige sites zeggen van wel, andere dan weer niet... Wisten we dat maar, is nog niet bekend namelijk. Maar ga er maar niet meer van uit denk ik. Take2 heeft zelf al aangegeven dat ze eigenlijk al te laat waren met de dlc voor de x360, kleine kans dat ze dan nog energie in iets steken wat nóg meer te laat komt. Ben bang dat we het dus zonder moeten doen Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Waarom kost de PS3 eigenlijk bijna het dubbele van een Xbox360? Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Waarom kost de PS3 eigenlijk bijna het dubbele van een Xbox360? Betere hardware. En ik geloof dat de Xbox onder de 'waarde' word verkocht, het is duurder om hem te maken dan om hem te kopen (en de winst halen ze dan uit de verkochte spellen). Maar dat weet ik dus neit zeker Reageren
Hayte Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 De PS3 is duurder omdat er een BluRay speler in zit. En Cryde, ik meen ook gelezen te hebben dat dat verhaaltje ook doorgaat voor de PS3. Die haalt zijn geld dus ook uit de licensies, en niet uit de consoles zelf. En ik verwacht ook niet na deze periode dat de DLC nog naar de overige consoles komt. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Waarom kost de PS3 eigenlijk bijna het dubbele van een Xbox360? Betere hardware. En ik geloof dat de Xbox onder de 'waarde' word verkocht, het is duurder om hem te maken dan om hem te kopen (en de winst halen ze dan uit de verkochte spellen). Maar dat weet ik dus neit zeker Dit is bij de PlayStation 3, dus niet bij de 360. Reageren
Dakendak Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ok... IK ga m'n PS3 volgende week zaterdag kopen! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Er word verwacht dat de ps3 tegen de zomer weer goedkoper word vanwege het feit dat de onderdelen die nodig zijn voor de ps3 steeds goedkoper worden. Ik hoop dat de analisten gelijk hebben Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Er word verwacht dat de ps3 tegen de zomer weer goedkoper word vanwege het feit dat de onderdelen die nodig zijn voor de ps3 steeds goedkoper worden. Ik hoop dat de analisten gelijk hebben Analisten verwachtten altijd dat de consoles goedkoper worden, gelijk hebben ze dat dit gebeurd, maar het moment wanneer hebben ze nog niet zo heel goed voor ogen. Sony zal nu eerst dmv van marketing en goede games steeds verder willen groeien met de PS3 (slim), en zodra het zich toe zou laten ivm de kosten voor Sony zal de prijs vanzelf weer een keer verlaagt worden, maar dat zel nog wel even duren. Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Nou, ik moet er dus nu ook aan geloven. Mijn PS3 heeft het begeven. Ik heb dit probleem Weet iemand nou wat ik moet doen? Ik heb dat ding nu meer dan 2,5 jaar dus de garantie is allang verlopen. Gewoon opsturen naar Sony met kopie van aankoopbon en wachten op de rekening? Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Daar kan je niks aan doen. Yellow light of death. Iets in je playstation is waarschijnlijk gesmolten waardoor hij niet meer werkt. Denk dat Sony er niks aan doet, maar wie weet. Je kan altijd bellen. Denk dat het over en uit is. Aangezien je hem al 2,5 jaar hebt lijkt het me niet dat je hem ergens neer hebt gezet waar hij zijn lucht niet kwijt kan. Vreemd dit. Bel Sony gewoon maar eens, dan weet je vast meer. Telefoon Bel de klantenservice op het nummer 0495 574 817. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.