Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan het iig zeker laten repareren.

Ik heb al van iemand gehoord die dit zelfde probleem had dat hij zijn ps3 naar de plaatselijke reparateur had gebracht en dat ze hem daar hebben gerepareerd.

En dan had hij die binnen een week al terug. :Y

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk weleens benieuwd wie van jullie Folding@Home (Life with Playstation) af en toen laat draaien en hoever je daarmee bent. Zelf doe ik het sinds kort weer af en toe en ik heb nu ongeveer 4.5 workgroups voltooid.

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk weleens benieuwd wie van jullie Folding@Home (Life with Playstation) af en toen laat draaien en hoever je daarmee bent. Zelf doe ik het sinds kort weer af en toe en ik heb nu ongeveer 4.5 workgroups voltooid.

Kan je precies uitleggen wat het is? :puh: Ik snap die site niet helemaal :7

Geplaatst:

Folding@Home is een distributed computer netwerk van de Stanford University. Via dit netwerk draag je bij aan onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit komt van pas bij het onderzoeken van verschillende ziekten, zoals bijvoorbeeld kanker. Het houdt dus in dat de kracht van je processor en videokaart gebruikt worden als je het zelf even niet nodig bent.

Geplaatst:

Ja, ik ben er na jou post gister aan begonnen omdat ik toen las dat alle uurtjes dat mijn PS3 uitstaat ook verbruikt kunnen worden aan kankerbestrijding. Ik heb sindsdien anderhalve workgroup afgerond.

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe firmware 3.30 beschikbaar, veel veranderingen in het trophy menu maar ook remote play voor PC's :)Alleen heb ik geen flauw idee hoe je remote play werkend kan krijgen op een PC.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Folding@Home is een distributed computer netwerk van de Stanford University. Via dit netwerk draag je bij aan onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit komt van pas bij het onderzoeken van verschillende ziekten, zoals bijvoorbeeld kanker. Het houdt dus in dat de kracht van je processor en videokaart gebruikt worden als je het zelf even niet nodig bent.

Ik heb hetzelf nooit gedaan want ik heb verhalen gehoord van mensen die hun ps3 aanlaten en dan bijv 3 uurtjes afwezig zijn. en toen ze terugkwamen hadden ze Yellow light of Death omdat hun ps3 oververhit was geraakt. Het is volgens mij nooit goed om je ps3 achter te laten terwijl het aanstaat.

Geplaatst:

120GB Slim.

Mocht je op de Fat geilen, hier een 80GB.

is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM

Volgens mij blijft alles hetzelfde op vlak van prestaties, op de grootte van de HDD na.

Geplaatst:

Ik heb hetzelf nooit gedaan want ik heb verhalen gehoord van mensen die hun ps3 aanlaten en dan bijv 3 uurtjes afwezig zijn. en toen ze terugkwamen hadden ze Yellow light of Death omdat hun ps3 oververhit was geraakt. Het is volgens mij nooit goed om je ps3 achter te laten terwijl het aanstaat.

Ik doe dat weleens vaker en nog nooit last gehad van problemen...emo.gif En al helemaal niks van Yellow Light Of Death.cool2.gif

is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM

Volgens mij blijft alles hetzelfde op vlak van prestaties, op de grootte van de HDD na.

De Slim is alleen slimmer, voor de rest zijn er zover ik kan bedenken geen verschillen. Alleen zou de HDD er makkelijker uit te halen zijn bij de Slim, maar ik vraag me af hoe ze het nóg makkelijker hebben kunnen maken...

Trouwens, de Slim was volgens mij iets zuiniger.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

De Slim is alleen slimmer, voor de rest zijn er zover ik kan bedenken geen verschillen. Alleen zou de HDD er makkelijker uit te halen zijn bij de Slim, maar ik vraag me af hoe ze het nóg makkelijker hebben kunnen maken...

Trouwens, de Slim was volgens mij iets zuiniger.

dat was al bij me bekend

Nieuwe firmware 3.30 beschikbaar, veel veranderingen in het trophy menu maar ook remote play voor PC's :)Alleen heb ik geen flauw idee hoe je remote play werkend kan krijgen op een PC.

Dat komt doordat ze volgende maand pas bekend gaan maken hoe dat werkt. Overingens schijnt het alleen te werken voor Sony Vaio laptops, dus heb je er met een normale pc niks aan (bron).

Bewerkt: door KillerZero86

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...