End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 Je kan het iig zeker laten repareren. Ik heb al van iemand gehoord die dit zelfde probleem had dat hij zijn ps3 naar de plaatselijke reparateur had gebracht en dat ze hem daar hebben gerepareerd. En dan had hij die binnen een week al terug. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik ben eigenlijk weleens benieuwd wie van jullie Folding@Home (Life with Playstation) af en toen laat draaien en hoever je daarmee bent. Zelf doe ik het sinds kort weer af en toe en ik heb nu ongeveer 4.5 workgroups voltooid. Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ik ben eigenlijk weleens benieuwd wie van jullie Folding@Home (Life with Playstation) af en toen laat draaien en hoever je daarmee bent. Zelf doe ik het sinds kort weer af en toe en ik heb nu ongeveer 4.5 workgroups voltooid. Kan je precies uitleggen wat het is? Ik snap die site niet helemaal Reageren
gta_rulez Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Folding@Home is een distributed computer netwerk van de Stanford University. Via dit netwerk draag je bij aan onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit komt van pas bij het onderzoeken van verschillende ziekten, zoals bijvoorbeeld kanker. Het houdt dus in dat de kracht van je processor en videokaart gebruikt worden als je het zelf even niet nodig bent. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ja, ik ben er na jou post gister aan begonnen omdat ik toen las dat alle uurtjes dat mijn PS3 uitstaat ook verbruikt kunnen worden aan kankerbestrijding. Ik heb sindsdien anderhalve workgroup afgerond. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Nieuwe firmware 3.30 beschikbaar, veel veranderingen in het trophy menu maar ook remote play voor PC's :)Alleen heb ik geen flauw idee hoe je remote play werkend kan krijgen op een PC. Bewerkt: 22 april 2010 door Reinier93 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 zijn de 120GB slims nog wel verkrijgbaar want ik zie alleen nog de 250 liggen. Reageren
Hayte Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 120GB Slim. Mocht je op de Fat geilen, hier een 80GB. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 120GB Slim. Mocht je op de Fat geilen, hier een 80GB. is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Folding@Home is een distributed computer netwerk van de Stanford University. Via dit netwerk draag je bij aan onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit komt van pas bij het onderzoeken van verschillende ziekten, zoals bijvoorbeeld kanker. Het houdt dus in dat de kracht van je processor en videokaart gebruikt worden als je het zelf even niet nodig bent. Ik heb hetzelf nooit gedaan want ik heb verhalen gehoord van mensen die hun ps3 aanlaten en dan bijv 3 uurtjes afwezig zijn. en toen ze terugkwamen hadden ze Yellow light of Death omdat hun ps3 oververhit was geraakt. Het is volgens mij nooit goed om je ps3 achter te laten terwijl het aanstaat. Reageren
Velaro Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 120GB Slim. Mocht je op de Fat geilen, hier een 80GB. is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM Volgens mij blijft alles hetzelfde op vlak van prestaties, op de grootte van de HDD na. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Folding@Home is een distributed computer netwerk van de Stanford University. Via dit netwerk draag je bij aan onderzoek naar het vouwen van eiwitten. Dit komt van pas bij het onderzoeken van verschillende ziekten, zoals bijvoorbeeld kanker. Het houdt dus in dat de kracht van je processor en videokaart gebruikt worden als je het zelf even niet nodig bent. Ik heb hetzelf nooit gedaan want ik heb verhalen gehoord van mensen die hun ps3 aanlaten en dan bijv 3 uurtjes afwezig zijn. en toen ze terugkwamen hadden ze Yellow light of Death omdat hun ps3 oververhit was geraakt. Het is volgens mij nooit goed om je ps3 achter te laten terwijl het aanstaat. Ik doe dat weleens vaker en nog nooit last gehad van problemen... En al helemaal niks van Yellow Light Of Death. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM Volgens mij blijft alles hetzelfde op vlak van prestaties, op de grootte van de HDD na. De Slim is alleen slimmer, voor de rest zijn er zover ik kan bedenken geen verschillen. Alleen zou de HDD er makkelijker uit te halen zijn bij de Slim, maar ik vraag me af hoe ze het nóg makkelijker hebben kunnen maken... Trouwens, de Slim was volgens mij iets zuiniger. Bewerkt: 24 april 2010 door Hayte Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 De Slim is alleen slimmer, voor de rest zijn er zover ik kan bedenken geen verschillen. Alleen zou de HDD er makkelijker uit te halen zijn bij de Slim, maar ik vraag me af hoe ze het nóg makkelijker hebben kunnen maken... Trouwens, de Slim was volgens mij iets zuiniger. dat was al bij me bekend Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Nieuwe firmware 3.30 beschikbaar, veel veranderingen in het trophy menu maar ook remote play voor PC's :)Alleen heb ik geen flauw idee hoe je remote play werkend kan krijgen op een PC. Dat komt doordat ze volgende maand pas bekend gaan maken hoe dat werkt. Overingens schijnt het alleen te werken voor Sony Vaio laptops, dus heb je er met een normale pc niks aan (bron). Bewerkt: 24 april 2010 door KillerZero86 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.