Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:

120GB Slim.

Mocht je op de Fat geilen, hier een 80GB.

is er ook een verschil in prestatie tussen een FAT en SLIM

De verschillen tussen de FAT en Slim zijn: de grootte, slim is iets sneller en zuiniger.

HDD is er in beide versies simpel uit te halen. ;)

Geplaatst:

Er is nieuws over de PS3.

Er is een wijziging van de PSX chip waardoor hij zuiniger is.

Een kleinere grafische chip zorgt er daarnaast voor dat de PS3 Slim koeler blifjt dan voorheen.

Daarnaast is de bijgesloten voeding, die het systeem van stroom voorziet, een stuk kleiner en lichter. Ook het geheugen van de PS3 Slim is aangepast: in plaats van vier chips van 64 Mb, bevat het systeem nu twee chips van 128 Mb.

De gereviseerde PS3 Slim is niet alleen goedkoper voor Sony om te produceren, maar gebruikt ook nog eens vijftien procent minder stroom dan de oude PS3 Slim.

Het nieuwe model zal qua uiterlijk niet veranderen en zover bekend voor dezelfde prijs als het huidige model over de toonbank gaan.

http://www.nu.nl/games/2235539/nieuw-ps3-slim-model-bespaart-energie.html

• 2 weken later...
Geplaatst:

Want weten jullie wel hoeveel een Xbox en PS3 verbruiken! Zo gemiddeld 200W per uur, en als je ook nog een 109W Tv hebt, dus 3 uur gamen kost dan een kwartje. :cab:

Geplaatst:

Kijk eens even naar het verbruik van een doorsnee pc, zou ik zeggen. Dan ligt die van een console nog wel laag, vind ik.

Geplaatst:

Ik snap het programma Vidzone totaal niet meer. :N

Vroeger kon je daar video clips van liedjes bekijken, maar nu is dat allemaal met die tv zooi en nu kan ik de liedjes niet meer terug vinden. :N

Geplaatst:

VidZone is inderdaad een erg ingewikkelde video service. Vooral de lay-out al. Op sommige pagina's zit een hele drukke achtergrond en de hele bediening is omslachtig. En als je nummers wilt vinden moet je ze helemaal zoeken via een raar systeem. Goede service, maar niet goed uitgewerkt. :N

Geplaatst:

VidZone is inderdaad een erg ingewikkelde video service. Vooral de lay-out al. Op sommige pagina's zit een hele drukke achtergrond en de hele bediening is omslachtig. En als je nummers wilt vinden moet je ze helemaal zoeken via een raar systeem. Goede service, maar niet goed uitgewerkt. :N

Via de zoekfunctie kom ik nu alleen maar op video's terecht, Vidzone is op dat gebied idd niet goed uitgewerkt. :N

Geplaatst:

Heb een paar vragen, het schijnt dat mijn versie Ps3 80GB software kan donwloaden 4 Ps2 games, kan ook ingame memo's aanmaken 4 PS(2).

-En ik kan mediasevers en muziekservers zoeken online maar hij vind deze nooit.

-Ik speel blu rays af maar de kwaliteit is niet zo goed als de tv met blu ray in de woonkamer: Sony KDL40EX500, komt dit doordat de PS3 eigenlijk een game machine is of moet ik nog wat instellen, speel zelf op een SOny KDL32V5500.

-Waar kan ik zien hoeveel geheugen ik nog heb aangezien games veel Gb kosten.

Geplaatst:

Deze kun je vinden bij Instellingen --> Systeemintstellingen --> Systeeminformatie --> Vrije ruimte

Helaas kan ik op je andere vragen niet beantwoorden.

Hier is wel een Ps3 media server als je die zoekt. Als je deze media server hebt aanstaan krijg je automatisch een melding dat hij de media server heeft gevonden. Als je tenminste hetzelfde internet hebt van je Pc naar Ps3.

Geplaatst:

Via de zoekfunctie kom ik nu alleen maar op video's terecht, Vidzone is op dat gebied idd niet goed uitgewerkt. :N

er is zo'n rond draai menu die door je beeld draait, hierin kun je kiezen of je videzone tv kiest of vidzone on demand.

kies die 2e en je kunt gewoon weer de filmpjes streamen die je wilt! ^^

(Vidzone tv sucks inderdaad)

Geplaatst:

Heb een paar vragen, het schijnt dat mijn versie Ps3 80GB software kan donwloaden 4 Ps2 games, kan ook ingame memo's aanmaken 4 PS(2).

-En ik kan mediasevers en muziekservers zoeken online maar hij vind deze nooit.

-Ik speel blu rays af maar de kwaliteit is niet zo goed als de tv met blu ray in de woonkamer: Sony KDL40EX500, komt dit doordat de PS3 eigenlijk een game machine is of moet ik nog wat instellen, speel zelf op een SOny KDL32V5500.

Ga eens naar Instellingen, en dan beeld (of scherm, of wat dan ook, ik heb mijn PS op de Engelse taal staan), kies dan voor 1080P (als jouw scherm dit ondersteunt). Misschien ziet het er dan beter uit?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb hem al op HMDI staan dus hij stuurt het al door, heeft dit miss te maken dat ik geen 100HZ heb?

Hier is wel een Ps3 media server als je die zoekt. Als je deze media server hebt aanstaan krijg je automatisch een melding dat hij de media server heeft gevonden. Als je tenminste hetzelfde internet hebt van je Pc naar Ps3.

Moet ik hem downloaden want lijkt me toch dat het vanzelf moet gaan vanaf je PS3?

Bewerkt: door The360box
Geplaatst: (bewerkt)

Moet ik hem downloaden want lijkt me toch dat het vanzelf moet gaan vanaf je PS3?

Als je je Pc wilt verbinden met Ps3 wel ja. Je moet hem natuurlijk wel downloaden op de pc.

Bewerkt: door ---Elias---
Geplaatst:

leuk om te weten dat ik daadwerkelijk maar 74GB heb, kan ik SOny hier voor aanklagen en/of een nieuwe krijgen?

Geplaatst:

leuk om te weten dat ik daadwerkelijk maar 74GB heb, kan ik SOny hier voor aanklagen en/of een nieuwe krijgen?

Het besturingssysteem neemt ook de nodige ruimte in, net zoals bij een PC trouwens. Tuurlijk moet je ze aanklagen, dat heb je toch hopelijk ook bij je PC gedaan omdat Windows 10 gb gebruikte?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...